אמסטרדם העיר הכי כיפית לישראלים באירופה

אם אתם מחפשי יעד כייפי לטייל בו באירופה, כדאי שתחשבו על אמסטרדם. היא ידידותית, נעימה והכי חשוב מחירי טיסות זולים 🙂 
באמסטרדם תוכלו ליהנות מאתרים היסטוריים לצד מקומות מעניינים ומרתקים הכוללים בין היתר אטרקציות, בתי קפה, מסעדות וחיי תרבות מגוונים ומסעירים. לצד זאת, תוכלו ליהנות  מאווירה נעימה וכייפית שלא תמצאו במדינות אחרות וכן ממחירי טיסות זולות לאמסטרדם.

אמסטרדם (https://depositphotos.com/11112387/stock-photo-night-view-of-amsterdam.html)
אמסטרדם (https://depositphotos.com/11112387/stock-photo-night-view-of-amsterdam.html)

למה כדאי לכם לנסוע לאמסטרדם ולא למדינה אחרת?
אם אתם מחפשים חופש מהנה וכייפי שכולל בין היתר מקומות היסטוריים ועתיקים לצד חיי לילה עשירים, אתם חייבים להגיע לאמסטרדם. באמסטרדם תוכלו לראות תעלות מים מהממות שלא תמצאו במדינה אחרת, שוק אשר שוכן על גבי סירות, כיכרות, מוזיאונים, מופעים שונים, אטרקציות ואפילו לבקר בבית של אנה פרנק. כמו כן, תוכלו ליהנות מטיסות זולות לאמסטרדם בהתאם לדיל שאותו בחרתם. את הטיול שלכם תוכלו לעשות בהתאם לצרכים האישים שלכם, בין אם בתקופת השיא החמה או בחודשי החורף הקרים. תוכלו לטייל ביחד עם הבן זוג או המשפחה הגרעינית וליהנות מזמן איכות ואווירה קסומה שלא תמצאו באף מדינה אחרת.
מתי מומלץ לטוס לאמסטרדם?
אם אתם מאלה שרוצים לחסוך בהוצאות הטיסה ובית המלון הזמן האולטימטיבי עבורכם הוא בחודשי החורף, אז המחירים יורדים וזולים יותר. אך אם אתם רוצים ליהנות בתקופה חמימה יותר ולא גשומה וקרירה, תוכלו לעשות זאת בחודי הקיץ יולי אוגוסט אשר נחשבים לחודשים המתויירים ביותר. בחודשים אלו תוכלו ליהנות מביקור במגוון מקומות שונים ללא חשש מגשם שיהרוס לכם את התכנון. אך קחו בחשבון שלא תוכלו למצוא בתקופה זאת כרטיסים מוזלים לאמסטרדם. לכן חשוב שתחשבו טוב טוב בטרם תסגרו את מועד הזמנת הנופש ותזמינו את הטיסות עצמן. במידה והחלטתם לטוס בחורף עקב טיסות זולות לאמסטרדם, יש לקחת בחשבון את מס התיירות ההולנדי אשר כולל שלושה אירו לאדם עבור כל לילה בתוספת למס של שבעה אחוזים לחדר.
איזה אטרקציות תמצאו באמסטרדם?
באמסטרדם תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות שונות שלא תמצאו בערים אחרות. אטרקציות אלה כוללות: שוק הפרחים היחידי בעולם אשר נמצא על שפת הים על גבי סירות בתעלה, שם תמצאו את כל מה שאתם צריכים החל מגבינות, בשרים, הלבשה, הנעלה, תיקים, מזכרות ועוד. מעבר לשוק זה, תוכלו למצוא את מוזיאון השעווה מאדאם טוסו אשר כולל דמויות מפורסמות וכן את מוזיאון ואן גוך המפורסם והמזוהה עם אמסטרדם. במבשלת הייניקן, תוכלו לסייר במפעל עצמו בו מיוצרות הבירות המפורסמות בעולם וליהנות מטעימות בירה קרה וטעימה במקום. ואם כל זה לא מספיק תוכלו להגיע לרובע החלונות האדומים, אשר נמצא ברחוב קטן ואפלולי. לצד זה תוכלו ליהנות משלל מסעדות ובתי קפה שמציעה העיר אמסטרדם לצד מופעי רחוב ועוד. לכן חשוב לתכנן מראש את הנופש שלכם וכן למצוא טיסות זולות לאמסטרדם שיוזילו לכם את הנופש עצמו.
 

כתיבת תגובה