חברת פופון משיקה אתר חדש – משלוחים ללא עלות

חברת פופון יבואנית מותגים בינלאומיים למוצרי תינוקות תשווק בבלעדיות באתר: עגלות, טיולונים, מנשאים, מוצרי הנקה, ביגוד, הלבשה תחתונה ועוד… והשירות של משלוח עד בית הלקוח –  ללא עלות! 

ארגובייבי מנשא להשיג באתר poupon (צילום יח"צ חו"ל)
ארגובייבי מנשא להשיג באתר poupon (צילום יח”צ חו”ל)

חברת פופון (poupon),  היבואנית הרשמית של מותגים בינלאומיים לתינוקות, ילדים ויולדות, כמו:  ארגובייבי, אפפא בייבי (uppababy), טולה (tula), בלי בנדיט (bellybandit) וקלובי (Colby), משיקה לראשונה אתר לרכישה אונליין, עם שליחות עד בית הלקוח/ה – ללא עלות.
האתר מושק תחת הכותרת: “איכות. בטיחות. נוחות”, ויציע מגוון רחב של מוצרים בקטגוריות שונות, ביניהם: עגלות, טיולונים, מנשאים, מוצרי הנקה,  חגורות לאחר לידה, הלבשה תחתונה, ביגוד לאחר לידה, ביגוד מחטב, ביגוד מותאם להריון ועוד.
בליבנדיט- חגורת בטן לאחר לידה להשיג באתר poupon (צילום יח"צ חו"ל)
בליבנדיט- חגורת בטן לאחר לידה להשיג באתר poupon (צילום יח”צ חו”ל)

בין חמשת המותגים באתר, יימכר בבלעדיות המותג המוביל בעולם לחגורות בטן לאחר לידה-  בלי בנדיט (bellybandit), חגורת בטן להריון ולאחר לידה . מדובר במותג הנחשב ללהיט בקרב כוכבות הוליווד,  בעל יתרונות בריאותיים רבים, מומלץ על ידי הרופאים ואף אהוב על הסלבס הסטייליסטים והפאשניסטיות בכל רחבי העולם.
האתר פורש בפני ההורה מגוון מוצרים, לצד תוכן  העשרה וכתבות בנושא כדי להבטיח בחירה מוצלחת. לדוגמא: “מה צריך לדעת כשבוחרים עגלה”?, “כך תדע שהמנשא שבחרת הוא הבריא עבור תינוקך” ועוד כתבות מסוג זה על מנת להבטיח ליווי צמוד והדרכה מלאה על אף כי מדובר ברכישת אונליין עצמאית, מבלי להתפשר על השירות.
Metro-Stroller עגלת מטרו מבית ארגו בייבי להשיג באתר poupon (צילום יח"צ חו"ל)
Metro-Stroller עגלת מטרו מבית ארגו בייבי להשיג באתר poupon (צילום יח”צ חו”ל)

האתר מעניק שירות משלוחים עד 48 שעות,  עד הבית – ללא תשלום. הרעיון הוא לתת את המעטפת התומכת עבור היולדת,  ימים ספורים לאחר הלידה. שכן כל יולדת באשר היא מבלה לרוב את ימיה הראשונים של חופשת הלידה, בבית.
לדברי ורד אורבך, מנכל”ית פופון ישראל: “לאתר החדש של פופון יש מספר  יתרונות בולטים, האתר יציע מגוון גדול של מוצרי תינוקות חיוניים והכרחיים בימיו הראשונים, שלא רק מקלים על הילד, אלא גם החוויה של ההורה. כמו כן האתר מציע מוצרי איכות של מותגים מובילים בעולם, במנעד של מחירים, שכל המוצרים המוצעים באתר הם תחת קטגוריית מוצרי פרמיום”.
עוד מסרה אורבך: “האתר יציע חוויית קנייה נעימה, נוחה, קלה ובטוחה,  בשילוב שירות אמין, ידידותי ומהיר.  האתר יכלול באופן קבוע מבצעים והנחות משמעותיות,  מחירים אטרקטיביים במיוחד, על מגוון רחב של מותגים וקטגוריות.
חברת פופון קמה ב-2010 על מנת להציע להורים חדשים מבחר פתרונות בטיחותיים, נוחים ואיכותיים .פופון מייצגים מבחר מותגים בינלאומיים, כאשר המשותף לכולם זה מקסימום בטיחות ונוחות! המוצרים בעלי תווי תקן בינלאומיים וישראלים, עם אחריות ושרות לקוחות.
כתובת האתר:  https://www.poupon.co.il/
 
 

כתיבת תגובה