חדש על המדף מציגה שחקן חדש בתחום הניקיון, קמפיין לאמיצים 🙂 מוצרים לבית, קצת… אוכל, שוקולד, קוסמטיקה וכן, מבצע חם לקראת החורף, שלא יהייה לכם קרררררר. תהנו…

הכירו שני שחקנים חדשים בתחום הניקיון. האחד מותג בינלאומי והשני מותג ישראלי. שניהם מובילים את המגמה של מוצר טוב במחיר נגיש. מילה של "אמא נגה".
חברת Com (קומ תיאום בינלאומי) הישראלית משיקה את מותג הדגל שלה – ABC, מותג פרימיום בינלאומי בשוק מוצרי הניקיון והצריכה לבית ואת המותג הפרטי שלה FIX, והפכה לשחקנית בולטת בשוק מוצרי הניקיון בישראל, עם הבטחה לאיכות גבוהה, לצד מחירים אטרקטיביים.
המותג ABC הושק בשנת 1985, כמיזם משותף של חברת ג'וינט ונצ'ר עם חברת קולגייט פלמוליב. כאשר בשנת 2008 הסתיים המיזם המשותף בין החברות, ABC הושק מחדש והורחב כמותג חזק ודומיננטי למתן פתרונות ניקוי ביתי. ABC מיוצר בטורקיה תחת סטנדרטים גבוהים וחזון החברה עומד על המוצרים ברמה גבוהה ואיכותית ובמחירים נוחים לכל כיס.

בין המוצרים שמותג ABC משיק ניתן למצוא –
- מרכך כביסה מרוכז ABC:
מרכך כביסה מרוכז PARFUMIA המגיע במגוון ניחוחות ריחניים : Charming Jasmine, Romantic Rose, Elegant Orchid ומבטיח רכות מושלמת וניחוח בושם הנשאר עד 10 שבועות תודות לטכנולוגיית המיקרו קפסולות המגבירות את פעילותן במגע עם בד הכביסה ומעניקות חוויית בושם מיוחדת ורכות מושלמת תודות לפורמולה עשירה.
מחיר מומלץ לצרכן: 10-11.90 ₪ ל – 1 ליטר.
- נוזל רצפות ABC:
סבוני כלים ABC
סדרת נוזלי הרצפות של ABC מציעה נוזל איכותי לניקוי רצפות בבישום חזק ובמגוון ניחוחות: אוקיינוס, מאסק, אורנים ולבנדר. ניתן להשיג בבקבוקים של 900 מ"ל ובקבוקים של 2.5 ליטר.
מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 ₪ ל-900 מ"ל / 14.90 ₪ ל-2.5 ליטר.
- נוזל כלים ABC:
סדרת נוזלי הכלים של ABC כוללת נוזל לניקוי כלים איכותי המכיל 24% חומר פעיל וממיס שומנים, עם הבטחה שטיפה אחת מספיקה. ניתן להשיג ב-3 ניחוחות: ליים, לימון ודובדבן.
מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 ₪ ל-750 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות, השוק פרטי וסיטונאים בכל הארץ.
FIX, והפכה לשחקנית בולטת בשוק מוצרי הניקיון בישראל, משיקה החברה קולקציית מוצרים משלימים תחת המותג FIX ומבטיחה חסכון לעומת המתחרים, לצד איכות גבוהה של המוצרים.
הקולקציה המשלימה של FIX כוללת 6 מוצרי דגל – מטליות רב שימושיות, מטלית פלא לרצפה, מטליות מיקרופייבר רב שימושיות, ספוג הפלא, כריות יפניות וספוגיות אלחלד המתווספים לקולקציית מוצרי הניקיון של המותג: נוזל חלונות, אבקת כביסה, אקונומיקה ריחנית, אקונומיקה מקציפה ונוזל אסלות.

"סוד" משיקים נוזל לשטיפת כלים, בניחוחות שמחים ומיוחדים, בעיצוב חדש ובצבעוניות מזמינה. נוזל לשטיפת כלים מבית "סוד" לניקוי מהיר ויעיל, מקציף, מסיר שומנים, עם אפקט הברק.
סוד נוזל כלים ב-4 ניחוחות:
- סוד הניחוח האנדלוסי- ניחוח רימון ותאנים בשילוב מנצח.
- סוד הניחוח האוסטרלי- ניחוח תפוח עץ.
- סוד הניחוח התאילנדי- ניחוח פירות טרופיים.
- סוד הניחוח הטוסקני- ניחוח לימון מרענן.
מחיר לצרכן: 6.90 ₪, לתכולת: 650 מ"ל מחיר לצרכן: 10 ₪ , לתכולת: 1.25 ליטר.

מותג הטיפוח WELEDA מציג קרם לחות קלנדולה לפנים מסדרת הקלנדולה לעור התינוק. עורו העדין של התינוק הוא חשוף ופגיע במיוחד. בשנותיו הראשונות, אפילו השינויים הקלים ביותר במזג האוויר כדוגמת חום, קור רוח או גשם עלולים להוביל ליובש לגירוי ולאדמומיות. קרם לחות קלנדולה לפנים מכיל שמן שקדים טהור יזין את העור וישמור על רכותו, תערובת שעוות צמחיות המכילה שעוות דבורים ולנולין, תמנע את התייבשות העור מבלי לפגוע בתפקודו הטבעי. תמצית אורגנית של פרחי קלנדולה תתרום להרגעת עור אדמומי ומגורה. הקרם נספג במהירות ואינו שומני.
יש למרוח שכבה דקה של קרם לחות קלנדולה לפנים לפי הצורך.
ניתן להשיג: ברשתות הפארם, מכבי, מאוחדת, שילב ודיאדה, בבתי המרקחת הפרטיים, חנויות הטבע ובכל רשתות הטבע.

מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה לטיפוח עור התינוק, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מציג את סדרת מוצרי סטלטופיה, לטיפול בעור יבש בקרב תינוקות ילדים ומבוגרים ולטיפול תומך באטופיק דרמטיטיס.
Cream – Stelatopia Emollient קרם לחות טיפולי לעור יבש במיוחד הנוטה לאדמומיות, ולרגישות יתר, לגוף ולפנים ומתאים לתינוקות (מלבד פגים), לילדים ולמבוגרים. הקרם מרכך, מפחית גירוי ואדמומיות ומחדש את הליפידים בעור.
מחיר מומלץ לצרכן: 127.90 שקלים.
Cream Stelatopia Cleansing- קרם רחצה טיפולי לעור יבש במיוחד עם נטייה לאדמומיות ולגירויים, מסייע בהרגעת גירויים ותחושת מתיחה בעור ומכיל רכיבים ייחודיים הרשומים כפטנט של מוסטלה. קרם הרחצה מנקה את העור בעדינות עם נוסחה ללא סבון המבוססת על רכיבי ניקוי עדינים במיוחד, מגן ומרכך את העור.
מחיר מומלץ לצרכן: 94.90 שקלים.
את סדרת מוצרי סטלטופיה ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת המובחרים ברחבי הארץ.

רשת SACARA משיקה את STICK BLUSH סומק סטיק במרקם קרם ב 6 גוונים חדשים. ורוד, ורוד בהיר, אפרסק בהיר, ורוד חום עתיק, כתמתם, ורוד עתיק כהה. סומק סטיק במרקם קרם, למריחה קלה, קל למיזוג וטשטוש, מאפשר להדגיש את תפוחי הלחיים בנגיעה, ללא צורך במברשת, נוח לנשיאה לכל מקום, גם בתיק קטן, לשימוש במהלך היום.
ניתן לשימוש ישירות על עצמות הלחיים ללא ספוגית ולמזג בעדינות בעזרת כריות האצבעות עד לקבלת ההדגשה הרצויה.

מחיר: 19.90 ₪, לתכולת: 9 גרם
להשיג בכל רשת חנויות SACARA ברחבי הארץ.
ד"ר וולף מגרמניה פיתחה את Plantur 21 לנשים צעירות, נוזל להגנה על השיער ולטיפול בשיער דליל שילוב ייחודי של קפאין ומרכיבי הזנה כדוגמת ביוטין, מגנזיום, אבץ וסידן התומכים ומזינים את השיער והקרקפת. בפעילותם המשולבת עם הקפאין, הם חודרים לסיב השערה תוך 2 דקות בלבד ובכך מסייעים בהגנה על השיער ובטיפול בשיער דליל.
מחיר: 64.90 ₪, לתכולת: 200 מ"ל.

לקראת החורף שבדרך, הדס מוצרים טבעיים, מציעה את תוסף התזונה המוכר – חיזוקית והפעם בפורמולה חדשה כסוכריות ג'לי לילדים, בטעם תות טעימות במיוחד! חיזוקית סיכריות ג'לי בטעם תות לילדים, מבוססת על שילוב של פרופוליס וצמח האכינצאה- המוכרים וידועים בזכות יעילותם הגבוהה בחיזוק מערכת ההגנה הטבעית של הגוף כנגד זיהומים, וירוסים וחידקים.
נוסף, מועשרות סוכריות הג'לי בויטמין סי – המוכר כמסייע בהתמודדות עם תהליכי צינון ושפעת.
המארז מכיל 75 סוכריות במשקל 240 גרם, במחיר של 65 ש"ח לפני מבצעים.

עוד מוצר טבעי לילדים "מדיבר", מותג הויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, מציע לקראת החורף תוספי תזונה המסייעים לחיזוק הילדים.
המוצרים מכילים 30% פחות סוכר (מסדרת מוצרי מדיבר הקודמת: ויטמין סי, מולטיויטמין+, מגה מולטיויטמין, מגה פרופוליס ואכיניצאה), ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים ומוגשים בצורת פירות צבעוניים ובטעמי פירות שילדים אוהבים.
מוצרי החורף של מדיבר מוצעים במחיר אטרקטיבי של 29.90 שקלים בלבד, עד סוף חודש נובמבר 2016
ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים.

חברת "רפא", המשווקת את סדרת "הדרין" משיקה בימים אלה מוצר חדש בסדרה – תרסיס הדרין ONCE באריזה משפחתית של 250 מ"ל. תרסיס הדרין ONCE משמיד כינים וביצי כינים בטיפול אחד (אך ייתכנו מקרים בהם יהייה צורך לחזור על הטיפול). בטיפול משפחתי, שנעשה כמובן באותה עת לכל בני המשפחה שנדבקו, הסיכוי להדבקות חוזרות קטן. בסדרת הדרין ניתן למצוא מוצרים להגנה ולטיפול בכינים ובביצי כינים. כל מוצרי הדרין הם ללא חומרי הדברה, יעילותם ובטיחותם מוכחת. המוצרים ידידותיים לעור ועדינים לשיער ולקרקפת ומשום כך מוצרי הדרין מתאימים לשימוש כל המשפחה – תינוקות מגיל 6 חודשים, ילדים ומבוגרים.
מחיר תרסיס הדרין ONCE באריזה משפחתית של 250 מ"ל: 139.90 שקלים
ניתן להשיג בפארמים, בבתי המרקחת הפרטיים, בבתי המרקחת של קופות החולים ובבתי המרקחת הדיגיטליים.

ליסטרין, מותג שטיפות מי הפה, משיק שפה חדשה וקמפיין פרסומי בעקבות מחקר בינלאומי שערכו תחת הסלוגן "ללכת עד הסוף". במחקר השתתפו 6,000 איש משש מדינות ברחבי העולם במסגרתו בחנו תכונות אופי ויכולות שונות אצל בני אדם ומשתמשי ליסטרין בפרט. משתתפי המחקר ענו על שאלון אינטרנטי שכלל מבחר היגדים כגון "אני חכם יותר מרוב האנשים", "אני אופה טוב יותר מרוב האנשים". עוד נשאלו משתתפי המחקר על ההתנסויות האמיצות ביותר שחוו (הצלת חיי אדם…) ואילו התנסויות ירצו לחוות בעתיד (צניחה חופשית, לטוס לירח, ועוד). כמו כן, נשאלו מהו הדבר האמיץ ביותר שעשו בחייהם? מגוון תשובות עלו, מעניין לציין כי התשובה הנפוצה ביותר הייתה, להתחתן… מממצאי המחקר עולה כי משתמשי ליסטרין הנם "אמיצים" יותר. משתמשי ליסטרין דיווחו על התנסויות בפעילויות נועזות יותר והגעה להישגים גבוהים יותר מאשר אנשים שלא משתמשים בליסטרין. כמו כן, משתמשי ליסטרין רואים עצמם כסקרנים יותר, בעלי שאיפות גבוהות יותר וכאנשים הנוטים "ללכת עד הסוף", מכאן גם נגזר סלוגן הקמפיין.
במסגרת הקמפיין, ישודר סרטון המעביר את תוצאות המחקר באופן הומוריסטי בטלוויזיה ויעלה לרשתות החברתיות.

חברת "תבואות", משיקה מלח הימלאיה טחון דק, המגיע מהרי ההימלאיה. המלח הוא טבעי, המיובש בשמש, ללא כל תהליכי עיבוד וללא תוספות. המלח עשיר במינרלים רבים החיוניים לתפקוד הגוף, כגון- מגנזיום, אשלגן, ברזל, גופרית, סידן ויסודות נוספים. אלה גם מקנים לו את צבעו הוורוד. חשוב לדעת שהמלח השולחני שרבים משתמשים בו עובר תהליכים כימיים כדי לייבש אותו וכדי שלא יתגבש, והחומרים הללו נשארים על המלח ומזיקים לבריאות. יתר על כן בתהליך העיבוד שלו הוא מנוקה מכל המינרלים הטבעיים שבו. בנוסף לתיבול, מומלץ להשתמש במלח הימלאיה גם לטיפוח העור – לטיפולי פילינג, אמבטיות לניקוי רעלים ועוד.
כשר בהשגחת הבד"צ בעל"ז, וכשרות רבנות מטה יהודה.
מחיר: 19.90 ₪ לאריזה של 1 ק"ג.
להשיג ברשתות השיווק וחנויות טבע, ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. לפרטים: www.tvuot.co.il

"סבא חביב" בית הבד הגלילי בקיבוץ פרוד משיק את סדרת "טחינה +"- טחינה גולמית אתיופית עשויה 100% שומשום טהור בתוספת זרעים וגרעינים בעלי יתרונות בריאותיים והחיוניים לתהליך העיכול והנמצאים רק בזרעים שלא קולפו ושיעור גבוה במיוחד של מינרלים וסידן. בשיטת הטחינה הייחודית של הזרעים הצליחו ב"סבא חביב" להפחית את אחוזי השומן במוצר הסופי ועם זאת להינות מהיתרונות של כל מרכיביו.
מוצרי הטחינה + הכוללים 4 טעמים :
- טחינה+עם גרעיני דלעת – עשיר במגנזיום ובברזל.
- טחינה+עם זרעי קצח- עשיר בסידן, מקור טוב לסיבים תזונתיים טבעיים.
- טחינה+ עם זרעי פשתן- מקור טוב לאומגה 3 ולאומגה 6
- טחינה + עם זרעי צ'יה- עשיר מאד באומגה 3 ובסיבים תזונתיים טבעיים. עשיר במגנזיום ובאשלגן.
טחינה + נמכרת בצנצנות של 400 גרם במחיר- 15 ש"ח.
ניתן להשיג – בטלפון- 04-6991888 או באתר– http://www.sabahabib.com

אסם ממשיכה להרחיב ולגוון את מותג ביסלי ובימים אלה משיקה את מהדורת "ביסלי על האש "בשני טעמים – ביסלי על האש צ'וריסו וביסלי על האש גריל דרום אמריקאי.
את הרעיון לסדרת "על האש" הגו בני הנוער , ובדומה להשקות קודמות במותג, גם הפעם הם לקחו חלק אקטיבי בפיתוח הקונספט , הטעמים , האריזות והתקשורת השיווקית.
מחיר מומלץ לצרכן: 4-4.5 ₪ ל 60 גרם.
כשרות: בד"צ העדה החרדית , שדרות , חרל"פ

בירה נשר מאלט משיקה שיתוף פעולה חוצה פלטפורמות עם תוכנית הנוער הפופולרית "שכונה", שבמסגרתו תוציא מהדורה מיוחדת בהשראת הסדרה ותקיים מפגשי מעריצים עם כוכבי הסדרה ופעילויות נושאות פרסים.
את שיתוף הפעולה ואת מהדורת נשר מאלט שכונה, תלווה פעילות דיגיטל חדשנית, שבמסגרתה יקים המותג את מכון "נשר לחקר דברים חסרי משמעות שבעצם כולם רוצים לדעת". המכון יקרא לגולשים לשאול את השאלות הכי מצחיקות שעולות להם לראש. כמו לדוגמה מה הסנדוויץ' הכי מגעיל שההורים הכינו להם או מי שורק יותר טוב – בנים או בנות? השאלות הנבחרות ישלחו למכון סקרים של ממש ויחקרו באופן מדעי ומעמיק, כשאלות רציניות והרות גורל. את הקמפיין הגידיטלי יובילו כוכבי שכונה אסף הרץ ואליענה עיון.
באת המהלך ילווה מבצע אטרקטיבי בנקודות המכירה במסגרתו על כל קניית 3 בקבוקי 1.5 ל' / מארז 330 מ"ל נשר מאלט מקבלים במתנה מחזיק כרטיסים ממותג שכונה לטלפון הנייד.

חברת שוקולד הבוטיק "דה קרינה" משיקה סדרת שוקולד חדשה "פרליטס" בהשראתו של אביה של השוקוליטרית קרינה צ'פלינסקי, שגדל בארגנטינה. סדרת ה"פרליטס" כוללת :
פניני שוקולד מריר וקוקוס – במרכז פנינת השוקולד המריר צימוק העטוף בשכבות שוקולד וקוקוס.
פניני שוקולד מריר והדרים – הדרים עטופים בשוקולד מריר עם סיומת של טיפת אבקת סוכר.
פניני שוקולד חלב מריר ואגוזי לוז – אגוזי לוז קלויים ומשולבים בשכבות של שוקולד חלב ומריר.
אריזת "פרליטס" 50 גרם במחיר של 15 ש"ח.
ניתן להשיג בחנות המפעל ברמת הגולן ובחנויות השונות.

ג'נרל מילס ישראל, כחלק ממהלך השקה כלל עולמי, משיקה את המיתוג מחדש למותג חטיפי הדגנים Nature Valley. סדרות הקראנצ'י, צ'ואי, פרוטאין ופופקורן זוכות למראה מעודכן ומתקדם, הנותן דגש על שקיפות מול הצרכן, בהלימה עם טרנד הבריאות, ללא חומרים משמרים ,ללא צבעי מאכל וללא לקטוז.
ארבעת הסדרות, פרוטאין, קארנצ'י, צ'ואי ופופוקורן יככבו בצבעים חדשים, כאשר לכל צבע ישנה משמעות ייחודית ומסר אסטרטגי מותאם:
- קארנצ'י- האריזה בגוון ירוק, במטרה לחזק את החיבור של המותג לסביבה, לטבע ולצמיחה. יוצר תחושה של איזון וחידוש אנרגיה.
- צ'ואי- האריזה בגוון אדום וחום, מדגיש את החיבור לאדמה הן מבחינת הרכיבים הבריאים והאיכותיים, והערכים התזונתיים ואילו האדום מדגיש את היותו של המוצר מפנק, טעים ומרגש
- פרוטאין-האריזה בגוון צהוב- מקרין אנרגיה, חיות ומעורר תיאבון.
- פופקורן-האריזה בגוון לבן, מדגישה את נושא הקלוריות המופחתות והאווריריות.
ולסיום, הבטחתי לכם שלא יהייה לכם קר החורף?
אתר גרופון מציע מספר דילים שווים במיוחד למגוון שמיכות מפנק שישאירו אתכם בבית ויחממו אתכם בימי החורף הקר.
להתעטף בפינוק אמיתי עם שמיכת פוך במילוי 100% נוצות מחיר ליחיד (175 ₪) מחיר לשמיכה זוגית (249 ₪)
https://www.groupon.co.il/deals/gg-merchant-0-11305903430-il-1
שמיכת פוך מבד DOWNPROOF במילוי פלומה טבעית מבית פריד מחיר לשמיכת יחיד (385 ₪) מחיר לשמיכה זוגית 585 ש"ח
https://www.groupon.co.il/deals/gg-merchant-0-11305903430-il-2-merchandising-iw
שמיכת פינוק דו צדדית נעימה בדוגמת קורדרוי, מתאימה גם ככיסוי מיטה
https://www.groupon.co.il/deals/gg-merchant-0-11305900300-460