חדש על המדף (15-2022)

מה חדש? משק ויילר משיק שניצל טופו בטעם עוף ושניצל תירס, סטארקיסט לא רק טונה 🙂 עכשיו גם סלמון, שמעתם על אגוזי נמר? הכירו את אגוזי הנמר, קמח אגוזי נמר וחמאות מאגוזי נמר 🙂 מטבעות שוקולד מריר 60% מוצקי קקאו של מייסטר, חברת ‘אחוה’ משיקה סירופ לילדים ותחרות התינוק של גרבר. מילה של “אמא נגה”.

חדש על המדף (15-2022)

‘משק ויילר’ משיקה בימים אלה  את שניצל הטופו הראשון שלה. מדובר בסדרת שניצלים קפואים מהצומח, המבוססים על הטופו שמייצרת חברת ‘משק ויילר’ מזה 27 שנה. השניצלים בסדרה מספקים אלטרנטיבה בריאה וטבעונית לשניצל הבשרי מבלי להתפשר על הטעם, העובי או המרקם. השניצלים ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל ובעלי ערכי חלבון גבוהים.  

בסדרת השניצלים ארבעה טעמים: שניצל טופו בטעם עוף, שניצל טופו בטעם פיקנטי, שניצל טופו בתוספת ברוקולי, שניצל טופו בתוספת תירס.

שניצל טופו משק וילר

קיבלנו לסקירה שניצל טופו בטעם עוף ושניצל טופו בתוספת תירס. חיממנו את השניצל בטוסטר. התקלה כתיתה הנראית כמו שניצל. הציפוי היה קריספי וטעים. השניצל עצמו היה רך. הצמחונית, שהשתתפה בטעימה ציינה שהמוצר – נחמד. אנחנו לא התרשמנו והחלטנו להמשיך עם שניצל עוף אמיתי. חייבת לציין ששניצל טופו תירס היה עם כמות מועטה של גרגרי תירס. ציפינו ליותר. אבל היה יותר טעים מהשניצל בטעם עוף. לסיכום, אם אתם צמחוניים ומחפשים חלופה לשניצל ממליצה לכם לנסות. מילה של “אמא נגה”.

שניצל טופו בטעם עוף, שניצל טופו תירס – ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל. תכולה 420 גרם

רכיבים שניצל טופו בטעם עוף: טופו (58%) (מים מסוננים, פולי סויה לא מהונדסים גנטית, מגביר חוזק (קלציום כלוריד), פירורי לחם (גלוטן חיטה וצבע פפריקה), שמן צמחי (סויה), מלח, קמח (גלוטן חיטה), תמצית שמרים, תבלינים (תבלין בטעם עוף (מלח, חומרי טעם וריח, מונע התגיישות (E551) ), שום גרגירי, רכז תפוחים.

רכיבים שניצל טופו תירס: טופו (30%) (מים, פולי סויה לא מהונדסים גנטית, מגביר חוזק (קלציום כלוריד)), תירס (27%), פירורי לחם (גלוטן חיטה בצבע פפריקה), קמח תירס, שמן צמחי (סויה), מלח, קמח (גלוטן חיטה), תמצית שמרים, תבלין בטעם עוף (מלח, חומרי טעם וריח, מונע התגיישות E551), רכז תפוחים.

 צילום: יחצ סטארקיסט

בטוח שאתם מכירים את סטארקיסט טונה 🙂 מי לא מכיר? טונה נהדרת. עכשיו סטארקיסט משיק לראשונה סדרת מוצרי ארוחות שמכילות נתחי דג סלמון. הסדרה החדשה –  MIX SALMON מציעה שלושה סוגי ארוחות מוכנות לאכילה כשכל ארוחה מורכבת ממנת פחמימה, ירק, וחלבון (נתחי סלמון) כל ארוחה מכילה אומגה 3, ויטמין D  וללא חומרים משמרים. 1. נתחי סלמון עם אורז מלא וירקות (12 גרם חלבון למנה) 2. נתחי סלמון עם פסטה ברוטב עגבניות וזיתים (13 גרם חלבון למנה) 3. נתחי סלמון עם עדשים, קינואה וירקות (18 גרם חלבון למנה).

קיבלנו לסקירה את שלושת הארוחות. אהבנו מאד, הפתיחה קלה מאד והמנה משביעה. כייף לשים אותה בתיק ולאכול בחוץ, בשעת הצורך 🙂 ממליצה להוסיף מזלג קטן 🙂 מילה של “אמא נגה”.

רותי אבירי, דיאטנית , יועצת ל”סטארקיסט” מציעה איך לעזור לילדים לעבור את מחסום אכילת הדגים? חשוב לנסות להגיש את הדגים בצורות שונות. הצורות המומלצות עבור ילדים הם קציצות, בקופסאות (כגון טונה או סרדינים) או כחלק מממרח (למשל עם אבוקדו או ביצה קשה). אל תגישו לילדים  דג שלם בגלל ה”עינים” וכמובן בגלל העצמות, וגם לא פילה – למרות שהחלק אמור להיות נקי מעצמות, הוא עדין יכול להכיל עצמות. דגים בקופסה כגון טונה או סלמון יכולים להתאים לילדים היות ואין להם צורה, טעם או ריח של דגים וכמובן בשל העובדה שאין חשש לעצמות קשות. אפשר להגיש דגים לילדים בקופסה גם בצורת מוצרי “MIX טונה טוגו” או “MIX סלמון” – סדרת ארוחות קלות מוכנות לאכילה שמשלבות פחמימה, ירק וחלבון (טונה או סלמון), מכילות את רב אבות המזון וללא חומרים משמרים. גודל המנה יכול להתאים במיוחד לילדים שהרבה פעמים מעדיפים מנות שקל לאחוז ולאכול. מחקרים מראים שכדי שילד ינסה מאכל חדש עליו להיחשף אליו לפעמים לפחות 20 פעמים. לכן, לא להתייאש וגם אם הילד לא אוכל, להמשיך להניח בשולחן את הדגים.
מחירי המוצרים לצרכן ברשתות החל מ- 14.90 שקלים
כל מוצר בסדרה ארוז באריזת 160 גרם.

צילום: לירן אגסי

חברת “רוצים את הטבע” משיקה שני מוצרים חדשים במותג SHELLY’S – קמח אגוזי נמר ואגוזי נמר קלופים. המוצרים החדשים מכילים 100% אגוז נמר (צ’ופה), והם מתאימים לשוחרי בריאות ולנמנעים מגלוטן. האגוז לא מהונדס גנטית והוא מקור טוב לסיבים תזונתיים. טעמו המתקתק מאפשר להכין ממנו מאפים וקינוחים.

אגוז נמר (גומא נאכל/שורש צ’ופה) הוא צמח עשבוני רב שנתי ממשפחת הגמאיים, שפקעותיו משמשות למאכל מזה אלפי שנים. למרות שמו – אגוז נמר – מדובר בפקעת אשר בדומה לבוטן, גדלה מתחת לאדמה. את אגוז הנמר מגדלים במקומות רבים בעולם: שורשים שלו שנמצאו במצרים, תוארכו לשנת 16,000 לפני הספירה ופקעות מיובשות שלו נמצאו בקברים מצריים מהאלף השלישי לפני הספירה – מה שמעיד על חשיבותו בתזונה ובמרפא.

טעמו אגוזי ומתקתק ואפשר לאוכלו טרי, קלוי, מיובש או אפוי (כתוספת או כחטיף), להכין ממנו חמאה וממרחים, משקה “חלב” (במדינות היספניות למשל, מקובל להכין מהם את ה”הורצ’טה” המסורתית – משקה דמוי חלב), שמן או קמח.

קיבלנו את המוצר לסקירה, אכלנו אותו ככה טרי כפי שהוא 🙂 טעמו מתוק מעט. אהבתי מאד. הגשתי אותו והוא נהפך ל’חביב הקהל’ 🙂 מהקמח ניתן להכין מאפים שונים. שוחרי בריאות, התייצבו! יש כאן מוצר מאד מיוחד 🙂 ממליצה בחום מילה של “אמא נגה”.

כשרות:  פרווה בהשגחת הרבנות ובד”ץ העדה החרדית.

מחירים מומלצים לצרכן:

קמח אגוזי נמר: 26.90 ש”ח לאריזה במשקל 250 גרם.

אגוזי נמר קלופים: 29.90 ש”ח לאריזה במשקל 300 גרם.

  • קמח אגוזי נמר: מכיל 100% קמח אגוזי נמר. הקמח מתקתק ומתאים לעוגות, עוגיות וקינוחים
  • אגוזי נמר קלופים: מכיל אך ורק אגוזי נמר. מומלץ להשרות במים 10 דקות לפני האכילה.
צילום: לירן אגסי

עוד מוצרים של המותג SHELLY’S סדרת חמאות מזינות וטבעוניות המוצעות במגוון טעמים ושילובים. החמאות לא מכילות תוספת סוכר או ממתיקים והן ללא חומרים משמרים או מלאכותיים. לכל חמאה רמת מתיקות שונה. החמאות נהדרות למריחה על הלחם, לשילוב במוצרי מאפה וקינוחים, במוזלי, בדייסות וגם ככה סתם, עם כפית.

סדרת החמאות כוללת:

  • צ’ופלה: מכיל אך ורק קקאו, אגוזי קשיו ואגוזי נמר
  • קרמלו: מכיל אך ורק קוקוס קלוי, קשיו ואגוזי נמר
  • מסיבת אגוזים: מכיל אך ורק אגוזי נמר, אגוזי לוז, שקדים, שומשום, קוקוס ווניל טבעי
  • חמאת אגוזי לוז, אגוזי נמר וקשיו: מכיל אך ורק אגוזי נמר, אגוזי לוז ואגוזי קשיו

קיבלנו לסקירה שני מוצרים מסדרת החמאות קרמלו ומסיבת אגוזים 🙂 תכלס, חגיגה אמיתית. ראשית הם ללא תוספת סוכר, וזה נפלא. הם במתיקות עדינה ואני אישית מאד אוהבת. אני צריכה מתוק אחרי האוכל? כפית קטנה ואני מסודרת 🙂 מילה של “אמא נגה”.

כשרות:  פרווה בהשגחת הרבנות ובד”ץ העדה החרדית.

מחירים חמאות : 34.90 ש”ח למיכל במשקל 300 גרם.

את כל מוצרי SHELLY’S ניתן להשיג בשופרסל GREEN, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, עדן טבע, אניס, בוטיק טבע , זמורה אורגני, וחנויות הטבע ברחבי הארץ.

צילום: אסף ברכה

חברת “מייסטר” משיקה מטבעות פרווה טבעוניות של שוקולד לבן, ושוקולד מריר 60% מוצקי קקאו – של מותג הבית UNIQUE. המטבעות מתאימות להכנה של פרלינים, מוסים, ציפויים, עוגות, עוגיות ועוד. מייסטר (משנת 1997), מתמחה בחומרי גלם ועזרי אפייה מקצועיים לשוק המקצועי, המוסדי והביתי.

  • שוקולד לבן פרווה טבעוני: מיוצר מחמאת קקאו (32%), סוכר ותמציות טעם – שמעניקות טעם “חלבי”. את המטבעות האיכותיות אפשר לטמפרר.
  • שוקולד מריר 60% מוצקי קקאו: פותח במיוחד עבור השוק המקצועי. שוקולד COVERTURE (שוקולד המכיל כמות גבוהה יותר חמאת קקאו), שעבר תהליך קונצ’ינג (הליך השוחק את חלקיקי הקקאו הטחון עד לדרגה בה הלשון אינה יכולה לחוש בהם. האבקה הדקיקה עוברת במקביל גם הליך של לישה ורידוד, שהופכים אותה לעיסה חלקה) מתאים לכל מה שרוצים להכין עם שוקולד.
צילום: אסף ברכה

קיבלנו לסקירה את מטבעות השוקולד המריר. האופה הביתי שלי (הבן שלי) השתמש בהם להכנת קרנץ’ שוקולד. הוא התלהב ואמר שהמטבעות נמסים במהירות ונהפכים לעיסה חלקה, צבע השוקולד מבריק וטעמם עשיר יותר. מומלץ בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.

כשרות פרווה, בהשגחת לנדא והרבנות הראשית.

מחיר: 49.90 ש”ח לאריזה של 1 ק”ג.

להשיג באתר https://www.mayster-shop.co.il/ ,

ברשתות ובחנויות מתמחות.

צילום: יעל האן

חברת אחוה, משיקה סדרה חדשה של סירופ לשתייה. סדרת המוצרים כוללת סירופ לשתייה איכותי, מרוכז במיוחד, בשלושה טעמים: סירופ בטעם ענבים, בטעם אננס ובטעם פטל. הסירופים משווקים בבקבוקי 900 מ”ל בעיצוב חדש, כשמכל בקבוק משקה ניתן להכין 70 כוסות מיץ!

קיבלנו לסקירה סירופ בטעם מיץ ענבים וסירופ בטעם מיץ בטעם פטל. אצלי בבית אין משקאות ממותקים ומשקאות מוגזים. א ני ממש לא א והבת. גם אין סירופים ממותקים. אצלי שותים מים – רק מים! נו טוב לפעמים גם משהו אחר (רק באירועים משפחתיים גדולים). את הסירופ הכנתי ונתתי לנכדים הם אהבו מאד, פתאום יש מיץ ממותק אצל סבתא 🙂 ואני, הסתכלתי על המחיר וחייכתי – שאפו חברת אחוה על מהפיכת המחירים שאתם מובילים 🙂 אני ממליצה בחום! מילה של “אמא נגה”!

לדברי יובל מלאך, סמנכ”ל השיווק והמכירות של אחוה, “אנו שמחים לחדש לצרכן סדרת מוצרים חדשה בתחום הסירופ לשתייה. לאחרונה עלו מחירי הסירופים בצורה ניכרת וביקשנו לתת מענה של מחיר זול במיוחד, למרות מס הסוכר הגבוה, כחלק ממדיניות המחירים של  אחוה, לספק מוצרי איכות במחיר נוח ומשתלם”.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12.90 – 14.90 שקל לבקבוק 900 מ”ל.

כשר פרווה בהשגחת בד”ץ העדה החרדית ירושלים. להשיג ברשתות השיווק והחנויות השונות.

וכדאי לכם לדעת שתחרות התינוק של השנה של גרבר יצאה לדרך – קבלו פרטים 🙂

לאחר שנים של סיקור ייחודי ומרגש ברחבי העולם, תחרות “תינוק השנה של גרבר” הגיעה בשנה שעברה לישראל והתקבלה בתשואות של שמחה ומתיקות. אתר גרבר הוצף באלפי תמונות של תינוקות מלאי שמחת חיים וחמידות. כעת זו השנה השנייה בה גרבר משיק את התחרות בישראל. תחרות “Baby of the year” של גרבר הינה חגיגה גדולה של התינוקות ומשפחותיהם ברחבי העולם, המבטיחים יחד עם גרבר להמשיך ולהפיץ אושר ושמחה בהלימה לערכי המותג.

תחרות “תינוק.ת השנה של גרבר” הניבה לא מעט סיפורים מרגשים שהפכו את המותג לשם נרדף של חמידות (cuteness) ושמחת חיים של תינוקות. כעת, זו השנה השנייה שגם הורי ישראל יוכלו להפיץ עוד אושר ושמחה בעולם עם התינוקות הייחודיים שלהם.

התחרות תערך באתר ייעודי: www.gerberbabyoftheyear.co.il בו יוכלו ההורים להזין את פרטי ותמונות התינוקות שלהם, בתוספת תכונות אופי וסיפורים המאפיינים את החמידות והייחודיות של הבייבי שלהם כמו למשל:

צילום באדיבות יח”צ גרבר
  • חיוך מהסרטים
  • שובבות שיא
  • לב זהב
  •  נשמה רגישה
  • חיית במה
  • חולה על נשיקות
  • קורע.ת מצחוק
  • קוצים בישבן

על המועמדים להיות בין הגילאים חצי שנה- לשלוש, והורים או אפוטרופסיים משפטיים יכולים להגיש מועמדות עד לתאריך ה- 3.7.22

כתיבת תגובה