חדש על המדף (17-2022)

מה חדש? בין המוצרים שזכו בפרס מוצר השנה לשנת 2022 Sweetango של תאמינו שזה לא סוכר, סדרת חוויה הצ’אי של ויסוצקי, פרעצל שומשום, בירה קרומבכר ואוכל לחתולים של פורינה. עוד מוצרים חדשים ממרח חלבה וממרח שומשום של מאיה, קמח שמרים כוסמין של סוגת, מותג העגבניות האיטלקי CIRIO – צ’יריו, חברת remeat  (רימיט) משיקה נתחי עוף מהצומח. מילה של “אמא נגה”.

חדש על המדף (17-2022)

הרבה אני מדברת על סוכר, מוצרים ללא סוכר אני תמיד מעדיפה. ובכן, אני מכירה הרבה תחליפי סוכר אבל את המוצר הזה אתם חייבים להכיר Sweetango הוא ממתיק, תחליף סוכר על בסיס אריתריטול וסטיביול גליקוזיד (המופק מצמח הסטיביה). הוא טעים ללא כל טעמי לוואי. מתאים לבישול, אפייה, המתקת משקאות חמים וקרים, דגני בוקר ומעדנים. יחס ההמרה לסוכר הוא 1:1, לטעמי הוא אפילו יותר מתוק מסוכר – שימו לב. ו… יש להם גם אבקת סוכר ללא סוכר 🙂 מוצר נפלא . בקיצור מוצר מעולה בהחלט מוצר השנה גם שלי 🙂 מילה של “אמא נגה”.

.

עוד מוצר מצויין שזכה גם הוא בפרס “מוצר השנה” 2022 הוא ויסוצקי. אני אוהבת תה. שותה בקיץ ובחורף 🙂 ויסוצקי השיקה סדרת משקאות חדשה במגוון טעמים מעניינים במיוחד בשילוב עם חלב. תכלס, לא חייבים להוסיף חלב אפשר גם להתענג ככה על כוס צ’אי, בהחלט עונג.

קיבלתי לסקירה שני מוצרים: חווית הצ’אי בטעם קרמל מלוח, תערובת הנוצרת משילוב של טעמים מנוגדים מתוק – מלוח המלווים בניחוח קרמל וחווית הצ’אי שקדים בניחוח וטעם של שקדים.

אני, לא שותה תה בשילוב חלב, אבל ניסיתי והיה לי טעים. מי יודע… אולי 🙂 יש לציין את הטעם המיוחד והריחות הנפלאים של שני סוגי הצ’אי של ויסוצקי. בהחלט חוויה. בחירת מוצר השנה 2022 אכן מוצדקת! מילה של “אמא נגה”.

בירה היא אחד המשקאות שאני לא מחבבת. למה? כי היא מרה לי. כל דבר אחר אשמח לשתות פרט לבירה. אבל, מוצר הבירה של קרומבכר זכה בפרס מוצר השנה 2022.

העברתי את הבירה לידיד שאוהב לשתות בירה, ומעריך החום הזה כוס בירה קרה. לדבריו בירת קרומבכר פילס צבעה צהוב בוהק, היא לא כל כך מרירה (לפי הסטנדרטים שלו…) מיוצרת ממי מעיינות טבעיים ולבירה ארומות פירותיות נפלאות. הוא ממש אהב 🙂 יפה !

בהחלט מומלץ!

את הפרצל הזה כולם מכירים 🙂 פרצל שומשום מהמקפיא. מוציאים מחממים 5 דקות בתנור של180 מעלות וזהו 🙂 מתענגים 🙂 ריח נפלא של אפייה מתפשט בכל הבית וכבר טוב ונעים לנו בנשמה וגם בפה.

הפרצל של חברת בראנץ’ & קראנץ’ פשוט תענוג צרוף. חייב, אבל חייב להיות במקפיא 🙂 לא פלא שגם הוא קיבל את פרס מוצר השנה, איך לא? מילה של “אמא נגה”.

צילום: יח”צ חו”ל

מותג העגבניות האיטלקי CIRIO – צ’יריו חוזר לישראל. צ’יריו מתמחה במוצרי מזון איכותיים, בעיקרם שימורים המבוססים על 100% עגבניות איטלקיות. בין המוצרים מחית עגבניות, עגבניות מרוסקות או מקולפות, רסק עגבניות ורטבי פסטה ופיצה- כולם מעגבניות טריות אשר הבשילו על קרקעות שטופות שמש בשדות איטליה, נקטפו בשיאן ועובדו תוך 24 שעות. זמני העיבוד הקצרים במיוחד הופכים את המוצרים לאיכותיים ביותר כשהם משמרים את האותנטיות האיטלקית.

בין המוצרים שניתן יהיה למצוא מעתה בישראל:

  1. מחית עגבניות “פאסטה“- מחית עגבניות במרקם קטיפתי, המיוצרת מעגבניות עגולות בשלות שקולפו ועברו סינון דק מאוד. פאסטה רוסטיקה (כפרית)– מחית אשר עוברת סינון גס ובעלת מרקם בשרני.
  2. פולפה– עגבניות מרוסקות מקולפות וחתוכות דק. עגבניות איטלקיות מובחרות ביותר הנקטפות בחודשי הקיץ בלבד. מוצע במארז של שלוש פחיות ופחית בודדת.
  3. עגבניות מקולפות– עגבניות תמר שלמות מקולפות PELATI או עגבניות שרי שלמות מקולפות POMODORINI
  4. מחית עגבניות מרוכזת SUPERCIRIO מיוצרים בשיטת אידוי מיוחדת המעניקה לרסק עגבניות את המרקם הייחודי וטעם מרוכז ועוצמתי. מוצע בשפורפרת או במארז של ארבע פחיות קט
  5. רטבי פסטה ופיצה– שלושה רטבי עגבניות עשירים בצנצנת זכוכית, מוכנים לשימוש: עם תוספת ירקות, בזיליקום או צ’ילי.
מטבוחה בתוספת עגבניות מרוסקות של צ’יריו

קיבלנו לסקירה מבחר מוצרי צ’יריו. רטבי הפסטה היו נפלאים וגרפו ה-מון מחמאות. לא הוספנו כלום הטעם פשוט מושלם. אני מאד אהבתי את הרוטב עם הבזיליקום. ניחוח וטעם עשיר של בזיליקום והכל במרקם חלק. העגבניות החתוכות העשירו את המטבוחה שעשיתי, כך חסך לי עבודה והן טעימות מאד, מעט מתוקות והיחס בין עגבניות לנוזל הוא 1:3. אהבנו 🙂 לסיכום – מוצרי העגבניות של צ’יריו מעולים ומתאימים למגוון רב של תבשילים. אהבנו מאד מילה של “אמא נגה”.

את המותג צ’יריו ניתן להשיג ברשתות מזון דוגמת רמי לוי, פרשמרקט, מחסני השוק, חינם פלוס, קשת טעמים, סטופ מרקט, שוק העיר ועוד…

בוטיקטבע מאיה

את “בוטיקטבע” הכרתי עכשיו. רשת מאיה “בוטיקטבע” נוסדה בשנת 2014 ומונה 7 סניפים. ועכשיו, רשת מאיה “בוטיקטבע” משיקה סדרת ממרחים טבעונים, מאגוזים ושומשום, במותג הפרטי “מאיה”. הממרחים הטבעונים מצטיינים ב- 100% רכיבים טבעיים ללא חומרים משמרים.

לדברי מאיה זיו, נטורופתית מתמחה בתזונה וצמחי מרפא, מאיה “בוטיקטבע”, מומחית בנטורופתיה ומטפלת מוסמכת: הממרחים הטבעונים מהווים פתרון נהדר להעשרת שיקיים וקינוחי קיץ ועם החזרה לבית-הספר, גם כריכים מזינים. לדבריה, המוצרים במותג הפרטי “מאיה” מיוצרים על טהרת המרכיבים הטבעיים ובהתאם לצרכים המזוהים במהלך השיח עם לקוחות הרשת.

ממרחי האגוזים בשלושה טעמים: קקאו, לוז וחלבה. מכילים מעל 50% אגוזים ושומשום טבעיים, ממותקים בסוכר קוקוס, בעל ערך גליקמי נמוך ועשיר במינרלים, עם מרקם קליל וטעם קרמלי, ללא תוספת סוכר לבן מעובד.

קיבלנו שני ממרחים לסקירה ממרח חלבה אורגני וממרח שומשום, קקאו ואגוזי לוז.

בוטיקטבע מאיה

ממרח החלבה מגיע בבקבוק לחיץ, מאד קל לשימוש ומאד נגיש (וכאן מתעוררת בעיה….) הוא כל כך טעים שכל הזמן לוקחים עוד קצת ועוד קצת ולא שמים לב שהוא מתחסל במהירות 🙂 הממרח קרמי חלק וטעים לאללה. אני מוסיפה אותו לברנפלקס עם היוגורט וגם סתם ככה על לחם. בקיצור כל כך טעים ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.

ממרח השומשום קקאו ואגוזי לוז מגיע בצנצנת. הממרח חלק וטעים מאד ומתאים למריחה על לחם, אל תשכחו את החמאה 🙂 אם כבר, אז כבר… טעים מאד, מתוק ומנחם. מומלץ בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.

את סדרת הממרחים ניתן להשיג בסניפי מאיה “בוטיקטבע” בבקבוק לחיץ וצנצנות זכוכית.

מחיר: 34.90 שקלים

300 מ”ל באריזה לחיצה 330 מ”ל בצנצנת

צילום: סוגת

סוגת מרחיבה את סדרת קסמי האפייה ומשיקה לראשונה קמח שמרים כוסמין רב תכליתי. מעכשיו, אופים מאפי כוסמין טריים, בריאים וטעימים בבית, בקלות ובמהירות- רק מוסיפים מים, מתפיחים ואופים. “קמח שמרים כוסמין” המהווה פתרון להכנה מהירה ונוחה של מאפי שמרים עם קמח שמכיל חומרי התפחה ולראשונה את היתרונות של הכוסמין.

סדרת קמחי הקסם, אשר משלבת נוסחה מיוחדת המאפשרת לקמחים לתפוח באופן מהיר ואחיד לאפייה קלה, נוחה ומהירה וללא צורך בניפוי, מציעה קמחים ייעודיים להתאמה מיטבית של סוג הקמח למאפה, לתוצאות אפייה מדויקות, טעימות ובעלות מרקם מושלם, ממש כמו של המקצוענים. עם הקמח שמרים כוסמין, אשר מתאים לכל סוגי המאפים- גם מלוחים וגם מתוקים, ניתן לאפות מאפי כוסמין טריים, בריאים וטעימים בבית, בקלות ובמהירות- רק מוסיפים מים, מתפיחים ואופים.

לחמניות כוסמין

קיבלנו את קמח הכוסמין שמרים והעברנו לאישה היודעת לאפות (לא אני, בארוררר). היא השתמשה בקמח בדיוק כפי שהיה כתוב, הוסיפה מים התפיחה ואפתה לחמניות כוסמין טעימות ומעליהן גרעיני חמניות. טעים טעים. לדבריה, קמח הכוסמין היה דק ונעים מאד לאפיה והיא ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.

אריזות הקמח שוקלות 1 קילוגרם, הן בעלות כשרות פרווה בהשגחת הבד”ץ.

צמחוניים – התפקדו!!!

צילום – חברת רימיט

חברת (remeat )רימיט, המתמחה בייצור תחליפי בשר מהצומח, משיקה “נתחי עוף מהצומח” – רצועות טבעוניות בטעם ובמרקם של עוף. הנתחים המזינים מתאימים לנמנעים מבשר, למפחיתנים ולשומרי כשרות, והם מהווים תחליף בשר איכותי, זמין ונוח לשימוש.

המוצר מבוסס על חלבון סויה שאינו מהונדס גנטית, והוא ללא חומרים משמרים וללא כולסטרול. הנתחים נארזים באריזת ואקום בטכנולוגיה ייעודית המייתרת צורך בקירור (עד לפתיחה). המוצר נשמר בטמפרטורת החדר עד 12 חודשים והוא מהווה פתרון מצוין למטיילים בארץ ובחו”ל, המעוניינים לקחת איתם מזון שאינו מצריך קירור (לאחר הפתיחה ניתן לשמור בקירור עד 3 ימים ובהקפאה, עד 3 חודשים).

הנתחים מתאימים לכל מאכל או תבשיל שמכיל רצועות עוף: מוקפץ, סלט, מילוי ירקות או מאפים, מעורב מזרחי-ירושלמי, בתוך בגט ועוד. ההכנה קלה ומהירה: לטגן בצל וירקות שאוהבים עד להזהבה, לתבל בתבלינים או רטבים שאוהבים ולהוסיף את הנתחים לבישול/טיגון לעוד כמה דקות.

מחיר: 34.90 ש”ח לאריזה במשקל 500 גרם.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות קריית מלאכי ובד”ץ העדה החרדית.

את המוצר ניתן להשיג באתר החברה https://remeat.co.il/. נתחי העוף מהצומח הן חלק מסדרה של תחליפי בשר נהדרים שמציעה החברה, במגוון סוגים וטעמים.

ולסיום – עוד מוצר שזכה בפרס מוצר השנה’ שכדאי לכם לדעת.

סדרת מוצרי פורינה ONE לחתול מכילה את פורמולת BIFENSIS שהוכחה מדעית כתומכת בהגנות הטבעיות של החתול מבחוץ ומבפנים. פורינה מסייעת לעיכול תקין של החתול, מסייעת לשמירה על מערכת שתן בריאה, מסייעת לשמירה על משקל תקין. המוצר ללא תוספת צבעי מאכל.

מוצרי פורינה ONE מגיעים באריזות המותאמות לסגירה חוזרת לשמירה על טריות וטעם מצוין.

ניתן להשיג באתר https://www.purina.co.il/ONE-CAT

כתיבת תגובה