חדש על המדף

אנחנו ממשיכים עם חדש על המדף לקראת החגים. קבלו המלצה נפלאה למתנה מכשיר של סודהסטרים ועוד מוצרים כמו אבקת אפייה ללא אלומיניום, מחיות אורגניות לילדים, פסטה מקמח כוסמין, ג’ל ניקוי לידיים של ד”ר פישר וסנו, מטליות של ניקול, מוצרים לשיער של הוואי, קמדיס לטיפול ביובש, לק של אורלי ושיק,  קרם פנים, ניחוחות של גולברי, תרסיס לגיל המעבר ועוד…  מילה של “אמא נגה”.

סודהסטרים - גולד שחור (צילום: סודהסטרים)
סודהסטרים – גולד שחור (צילום: סודהסטרים)

ראשית, קבלו המלצה חמה למתנה לחגים. וזאת למה? כי תכלס, אני מעדיפה כלי בישול, אבל הארונות מלאים 🙂 אני אוהבת מאד יינות 🙂 בשבילי הן מתנה מושלמת תמיד 🙂 הפעם הופתעתי ממכשיר חדש ונפלא של סודהסטרים GOLD – מהדורה מיוחדת לקראת חגי תשרי. המהדורה המעוצבת כוללת שני סוגי מכשירים מדגם “ספיריט” – האחד מכשיר בצבעי שחור וזהב והשני בצבעי לבן וזהב. המארז כולל גם בקבוק עם פקק ותחתית מוזהבים, התואם את עיצוב המכשיר. שני המכשירים מעוצבים בנראות שיקית ויוקרתית ומתאימים לכל מטבח ושיש. מהדורת GOLD מדגם “ספיריט” הוא מכשיר מתקדם להכנת סודה בלחיצת כפתור פשוטה, בהתאם לרמת ההגזה המועדפת. מעבר לפן העיצובי של המכשירים, הם טומנים בחובם ערך סביבתי חשוב, בקבוק רב פעמי אחד של סודהסטרים חוסך אלפי בקבוקי פלסטיק חד פעמיים שצורכת משפחה בישראל.
בשבילי, אחת שמאד אוהבת סודה (לא שותה כלל מיצים ומוגזים למיניהם) זו בהחלט המתנה האולטימטיבית לחג 🙂 אהבתי מאד 🙂 מילה של “אמא נגה”.
ניתן להשיג ברשתות הום סנטר ואייס או  באתר החברה sodastream.co.il ובמוקד שירות ומכירה ב-9880*.
מחיר מומלץ לצרכן: 239 שקל בלבד.
סדרת סמוזי של חברת ביו איטליה. (צילום: לירן אגסי)
סדרת סמוזי של חברת ביו איטליה. (צילום: לירן אגסי)

 
חברת “רוצים את הטבע” משווקת סדרת סמוזי אורגנית של פירות וירקות  ב-6 טעמים, מתוצרת החברה האיטלקית “ביו איטליה”, המתמחה במזון אורגני. הסמוזי (מחיות) עשויים מפירות וירקות אורגניים בלבד, אשר גודלו ללא חומרי הדברה והנדסה גנטית, והם אינם מכילים תוספות של סוכר, חומרים מלאכותיים וחומרים משמרים. הסדרה מוצעת ב-6 טעמים נהדרים, בהם שילובים של פירות וירקות אמיתיים: תפוחי עץ (70%) ואוכמניות (30%) ; גזר (60%), משמש (25%) ודלעת (15%) ; תפוחי עץ (70%), קיווי (20%) ותרד (10%) ; תפוחי עץ (70%), תות שדה (20%) ובננה (10%) ; תפוח עץ (60%), אגס (30%) וברוקולי (10%) ; שזיף (100% שזיף). האריזה האישית לחיצה ומאפשרת לצרוך פירות וירקות בזמינות ובנוחות בכל מקום.
אדם, הנכד שלי, התלהב ואכל את כולם. הן נגמרו מהר כך שלא הספקנו לצלם. מה שבטוח שהם טעימים 🙂 ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
מחיר: 5.90 – 6.90 ש”ח לאריזה במשקל 120 גרם (למעט סמוזי תפוחי עץ, אגס וברוקולי שהוא במשקל 100 גרם).
כשר בהשגחת בית דין צדק דק”ק לונדון והמדינה ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע וחנויות פרטיות ברחבי הארץ.
אביב ירוק - אבקת אפייה (צילום: לירן אגסי)
אביב ירוק – אבקת אפייה (צילום: לירן אגסי)

מי לא אופה בחג? שתקום 🙂 מותג מזון הבריאות “אביב ירוק” משיק אבקת אפייה – ללא אלומיניום וללא גלוטן, באריזה חסכונית במשקל 600 גרם. האריזה מתאימה לחובבי אפייה, ושימושית במיוחד בתקופות החגים (אריזה סטנדרטית של אבקת אפייה מכילה 10 גרם בלבד). המוצר מיוצר בתנאי ייצור נאותים GMP. אבקת האפייה, המשמשת להתפחת בצק,  מכילה סודה לשתייה, עמילן ומלחי חומצה. יש הרואים באבקת האפייה את פריצת הדרך העיקרית באפייה המודרנית.
כשר בהשגחת הרבנות האזורית כפר פינס מנשה, וכשרות הרב לנדא לימות השנה.
מחיר: 19.90 ש”ח לאריזה במשקל 600 גרם.
להשיג בכל רשתות וחנויות הטבע השונות ברחבי הארץ.
תבואות - פסטה מקמח כוסמין עדשים וקינואה (צילום: אייל קרן)
תבואות – פסטה מקמח כוסמין עדשים וקינואה (צילום: אייל קרן)

חברת “תבואות”, המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציגה “פסטה כוסמין, עדשים צהובות וקינואה” אורגנית ייחודית, המיובאת מאיטליה, להכנת מנות טעימות ומיוחדות.
הפסטה, בצורת פוזילי, מכילה שילוב איכותי ומיוחד של קמחים מכוסמין, עדשים צהובות וקינואה, יחד עם חלבון אפונה. היא עשויה מרכיבים אורגניים בלבד, והיא נקייה מחומרי הדברה וכימיקלים מזיקים. לפסטה ערך תזונתי רב: חיטת הכוסמין עשירה בחלבון ובוויטמיני B, ובהשוואה לחיטת הדורום היא מופחתת גלוטן ולכן קלה יותר לעיכול; העדשים הצהובות עשירות בחלבון, אבץ, חומצה פולית וסיבים תזונתיים והן מעניקות תחושת שובע; הקינואה מכילה חלבון איכותי ומינרלים חיוניים כמו סידן, אשלגן ומגנזיום.
את הפסטה מכינים כמו כל פסטה, ומגישים כמנה עיקרית, כסלט או כפשטידה.
כשר פרווה, בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ו- STAR-K.
מחיר: 19.90 ש”ח לאריזה של 500 גרם.
תבליני נפטון (צילום: מיכאל כץ)
תבליני נפטון (צילום: מיכאל כץ)

לרגל השנה החדשה, התחדשו בנפטון במיתוג חדש: לוגו ומכסים בצבע כחול רויאל מלכותי. מוצרי החברה מוצעים מעתה באריזות חדשות שבהן מהדהד הצבע הכחול את שם החברה – נפטון – אל הים האגדי. החברה מציעה מגוון רחב של תבלינים ותערובות תיבול מעולים, ללא תוספות של חומרים משמרים, צבעי מאכל ומונוסודיום גלוטומט, ובהם: תערובת “טוסקנה” הכוללת, בין השאר, שמן, שום גבישי, פפריקה מתוקה, רוזמרין, מלח ים ועוד. פפריקה מרוקאית מעושנת – תבלין פפריקה בעל ארומה וטעם מעושן ייחודי. תערובת “גריל עוף” – תערובת תבלינים הכוללת, בין השאר, פפריקה מתוקה, בזיליקום, כורכום, פלפל שחור ועוד.
המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע ובד”צ העדה החרדית.
מחירים: 9.90 – 12.90 ש”ח (לאריזה במשקל 150 גרם).
סנו מדיק ג'ל ניקוי לידיים (צילום: דני לרנר)
סנו מדיק ג’ל ניקוי לידיים (צילום: דני לרנר)

סנו מדיק משיקה ג’ל ניקוי לידיים עם 70% אלכוהול, לניקוי יסודי והיגיינה מקסימלית של הידיים. הג’ל החדש מגיע במגוון גדלים וניחוחות ומתאים לשימוש יומיומי ונוח בבית ומחוצה לו.
מותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים ללא צורך במים וסבון.
כל מילה נוספת מיותרת. מוצר חובה בכל תיק בכל יום ובכל מקום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
מחיר החל מ 9.90 ש”ח. (לאריזה הקטנה).
חמסה של ד"ר פישר (צילום: יעל האן)
חמסה של ד”ר פישר (צילום: יעל האן)

לכבוד השנה החדשה, חברת ד”ר פישר משיקה מהדורה מיוחדת של אלכו-ג’ל במתלה לתיק בעיצוב בלעדי של חמסות מהודרות וצבעוניות. החמסה ידועה במקורות כקמע לשמירה והגנה על בעליה. והפעם בסדרת “חמסה” עם מגוון אפשרויות עיצוב בצבעי ורוד, כחול ושחור זהב, אותם ניתן לתלות על כל תיק, חגורה ואפילו על גבי האופניים. המתלה עשוי סיליקון רך וקל לשימוש נוח מחוץ לבית.
נו… עוד אין לכם? אתם חייבים מוצר כזה בתיק 🙂 חמסה עליכם 🙂 מילה של “אמא נגה”.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק השונות.
בשמי רול של רשת גולברי (צילום: ניר יפה)
בשמי רול של רשת גולברי (צילום: ניר יפה)

בית האופנה GOLBARY משיק בימים אלה קולקציית בשמי שמן חדשה לנשים בגודל המתאים לנשיאה בתיק, בחמישה ניחוחות רומנטיים, המשלבים אלמנטים פרחוניים ופירותיים, בריח עדין ומתקתק. CHARM, JOYFUL ,TOUCH , MOOD ו-  EMOTION
עיצוב בקבוקי הבושם  מתכתב עם ערכי המותג: נשיות, רכות, עדינות ואופנתיות.  הבקבוקים בעלי קוים מעוגלים, פקק בגוון זהב, הנוזל בעל שקיפות לבנה – כל אלו מעניקים תחושה של תכשיט, המתאים גם כמתנה יוקרתית.
רוצו לקנות… הבשמים נפלאים ואתן חייבות אחד כזה בתיק! אני אוהבת 🙂 מילה של “אמא נגה”.
 תכולה: א.ד.פ 10 מ”ל
מחיר לצרכן: 39.90 ₪

 ניתן להשיג בחנויות גולברי ובאתר golbary.co.il
פרומנסיל ספריי (צילום: אלון גונן)
פרומנסיל ספריי (צילום: אלון גונן)

כמעט כל אחת העומדת בפתחו של גיל המעבר חשה את גלי החום. חברת פרמה גורי מקבוצת כמיפל, מציעה את סדרת פרומנסיל לנשים בגילאי  45+ הכוללת כמוסות פרומנסיל מרוכזות במיוחד – עם 80 מ”ג איזופלבונים  (אסטרוגנים צמחיים) מתמצית פרחי תלתן אדום (Red Clover) לגיל המעבר, לנשים בשלבים ראשונים ובמהלך גיל המעבר. כמו גם ספריי תומך לקירור שנועד לספק הקלה מהירה מגלי חום והזעת לילה.
שני המוצרים מבוססים על תלתן אדום ששימש אלפי שנים כצמח מרפא אנטי דלקתי. בתלתן האדום רמות גבוהות של פיטואסטרוגנים ואיזופלבונים, עליו ופרחיו מועשרים במגנזיום, סידן, נחושת, ברזל, זרחן, ויטמין A, B, C ולכן נודעת לו חשיבות רבה כרכיב מאזן/מזין למערכת ההורמונלית הנשית.
התרסיס מספק אפקט קירור מקומי של פני העור והרקמה הבסיסית באמצעות אידוי. גליצרין – המסייע בהגנה על העור על ידי שמירה על לחות העור והרגשה “חלקה”. מנטול – תרכובת אורגנית עם ניחוח מנטה, המעניקה תחושת קירור מרגיעה וממריצה ושמן נענע – משמש כשמן ארומתרפי, מסייע בהקלה על עצבנות ותורם לתחושת הקלה.
בבדיקה, השתמשנו בספריי, מוצר נחמד 🙂 התרסיס מקרר את העור (בגלל המנטול) ומרגיע את החום המתפשט.
פרומנסיל ספריי – 75 ₪
פרומנסיל טבליות 150 ₪ (30 טבליות אחת ליום מספיק לחודש ימים)
קרם הזנה וטיפול בקמטים - תפוח טכנולוגיות (צילום: אלון גנון)
קרם הזנה וטיפול בקמטים – תפוח טכנולוגיות (צילום: אלון גנון)

“תפוח טכנולוגיות” מציעה קרם הזנה עשיר במיוחד בעל מרקם עדין ונעים הנספג במהירות, לשמירה על לחות העור וגמישותו למשך שעות רבות ולטיפול בקמטים. הקרם מבוסס על שמנים, חמאת שיאה ומועשר במינרלים ובויטמינים הפועלים באופן סינרגנטי להזנת העור, שיפור מרקמו ולמתן פתרון לבעיית היובש. תמצית שמן ‘ורד הבר’ המכיל שפע של חומצה לינולאית, כמו-כן נוכחות תמצית שמן ‘נר הלילה’ המופק מהזרעים של הצמח ומכיל כ-7-10% של חומצת השומן GLA. מרכיבי הלחות וההזנה נועדו להאט את תהליכי ההזדקנות ולשפר את רעננות, גמישות, מרקם וחיוניות העור.
מחיר:130 ₪
ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג ברחבי הארץ. לבירור נק’ מכירה : 1-700-70-74-78
קומפו סדרת טופיק (צילום: יח"צ)
קומפו סדרת טופיק (צילום: יח”צ)

חברת קמדיס המפתחת ומשווקת מוצרי דרמו-קוסמטיקה המבוססים על שילוב תמציות צמחים מהרפואה הסינית המסורתית, משיקה את סדרת Skin Topic המשודרגת של קמדיס, מיועדת לתת מענה  אופטימלי לטיפול בעור יבש ומגורה, ומעניקה הקלה גם לסימפטומים של עור הסובל מאקזמה ואטופיק דרמטיטיס – אסטמה של העור (לקראת החורף שכיחות הסימפטומים האלו עולה).
הסדרה כוללת 4 תכשירים: קרם גוף טיפולי לפנים ולגוף, ג’ל רחצה טיפולים לפנים ולגוף, קרם ידיים וג’ל רגליים עשיר.
צמד קרם ותרחיץ פנים וגוף של טופיק קמדיס (צילום: יח"צ)
צמד קרם ותרחיץ פנים וגוף של טופיק קמדיס (צילום: יח”צ)

קרם טיפולי לפנים ולגוף:  Topic Skin Face& Body Cream – בפורמולה חדשה עשירה ומזינה, להרגעת עור מגורה ואדמומי והקלה על תסמיני אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור).  שימוש קבוע יסייע בריכוך העור, יעניק תחושת הקלה על הגרד  ומראה בריא יותר. שילוב יעיל של 6 צמחים  בפורמולה הפועלים בסינרגיה, תומך במערכת ההגנה של העור ושומר על איזונו ומקל על רמת הגירוד, היובש והאדמומיות. הקרם מתאים גם לתינוקות מעל גיל 6 חודשים.
ג’ל רחצה טיפולי לפנים ולגוף: Body Wash   Topic Skin Face – להשלמת הטיפול בפנים והגוף, מנקה בעדינות ומקל על עור יבש, אדמומי ומגורה בפנים ובגוף.
העברנו את הקרם לאמא צעירה ששני בניה סובלים מאסטמה של העור בדרגות שונות. היא דיווחה על הקלה בתסמינים, פחות  יובש, פחות אודם ורמת  הגרד ירדה 🙂 מילה של “אמא נגה”.
קרם טיפולי לפנים ולגוף 150 מ”ל מחיר לצרכן:90  ₪.
ג’ל רחצה 200 מ”ל, מחיר: 55 ₪.
צמד קרם ותרחיץ פנים וגוף של טופיק קמדיס (צילום: יח"צ)
צמד קרם ותרחיץ פנים וגוף של טופיק קמדיס (צילום: יח”צ)

ג’ל לחות עשיר לרגליים Foot Gel–לטיפול בעור סדוק ויבש במיוחד בכף הרגל.  פורמולת הג’ל עשירה בלחות ומעניקה פעילות ריכוך מוגברת לשיקום מהיר ומיידי של כפות הרגליים. בניסוי קליני להוכחת יעילות המוצר,97.4% דיווחו על הפחתה בתסמיני עור יבש וסדוק. פעילותו של הג’ל מתבצעת באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי לקמדיס – המעניק לו תוצאות משמעותיות וגם את הגוון הטבעי והייחודי לו.  זהו ג’ל עשיר המתמודד עם עור יבש מאוד, סדוק ומחוספס המזין אותו בלחות.  ג’ל לחות מכיל 100  מ”ל מחיר: 45 ₪.
קרם ידיים –   Nourishing Hand Cream– קרם לחות עשיר ומזין לידיים להרגעה מידית של עור ידיים יבש, . מסייע בשיקום עור הידיים, ובהשבת תחושת החיוניות והגמישות שלו. הקרם לוכד את הלחות בעור ומרכך סדקים ויובש, עוזר בהרגעת עור אדמומי ובעל ניחוח טבעי מתאים גם למצב עור יבש מאוד, סדוק ומחוספס. קרם ידיים מכיל 100 מ”ל, מחיר: 30 ₪.
כל מוצרי  הסדרה נטולי  סטרודאידים, פארבנים, תוספת צבע מלאכותי  ו SLS
ניתן לרכישה באתר: www.kamedis.co.il , וכן ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי הטבע.
אופוריה - 2019 של ORLY (צילום: אלון גונן)
אופוריה – 2019 של ORLY (צילום: אלון גונן)

מותג הלק האמריקאי ORLY מציע קולקציה לסוף הקיץ “אופוריה” המורכבת משישה גוונים מרהיבים שהושקו כמעין הזמנה לצלילה של בלוז קפוא ומרגיע המאפשרת לקחת נשימה עמוקה עם עטיפות פסטל ענוגות. בליין: אדום זוהר, בגווני ורוד תוסס וטורקיז ים. בריטני, ביץ ‘ – הוא כחול קסום. הטורקיז הגדול – בהחלט יסייע לציפורנייך להתבלט! אחד משני הלקים במרקם קונפטי בקולקציה. רוז’ כל היום – גוון פסטל של ורוד עתיק וענוג. מוי קליינטה (בספרדית) או רותח בעברית  – גוון אדום לוהט של הקולקציה.  מתחמם Warm It Up – הוא הלק השני במרקם קונפטי. הוא מוצע בגוון תרמוכרומי, כלומר הקונפטי יעבור מגוון של אלמוג רך ללבן בוהק כאשר הציפורניים שלך חשופות לחום. באורך הגל שלך – תכלת פסטלי רגוע  על הציפורניים בהחלט יתאים לאוטפיט עם צבע מתנגש.
מחיר: 40 שקל, ללק בודד. קולקציה זאת זמינה גם בג’ל לק במכוני הציפורניים והמניקוריות ברחבי הארץ.
CHIC 2019 (צילום: אלון גונן)
CHIC 2019 (צילום: אלון גונן)

שיק תמרוקים –  המותג הישראלי, השיק לקראת חגי תשריי קולקציה חגיגית, פסטלית ורכה המאגדת 6 גוונים חדשים. הקולקציה העונה לשם VIBE , מציעה פלטת גוונים מתוקים המזכירה זר מרשמלו ומקרונים מסוכרים בדמות גווני לק של ורודי בייבי, אפרסק, תכלת רך וסגלגל לבנדר בהיר. ובהתאמה, גם שמות הלקים זכו לכינויים המתכתבים עם הגוונים: BABY BLUE, SEEET LIFE, KORAL LOOK , CANDY CRUSH ועוד.
בבדיקה, אהבנו את הטקסטורה החצי אטומה של הלק. שתי שכבות וכיסוי מצויין על הציפורן. צבעי הקולקצייה רגועים ומתאימים לכל אחת 🙂 אהבנו 🙂 מילה של “אמא נגה”.
המלצה לשכבת גימור בוהקת וקריסטלית מומלץ למרוח טופ-קוט במראה ג’ל של CHIC שיסייע  לקבע את הלק לציפורן לאורך זמן.
מכיל 17 מ”ל.
הוואי פריחת הדובדבן (צילום: הנקל חו"ל)
הוואי פריחת הדובדבן (צילום: הנקל חו”ל)

מותג הוואי מציג שמפו ומרכך פריחת הדובדבן. סדרת הוואי לטיפוח השיער בעלת פורמולה בניחוח פירותי, המכילה תמצית פריחת הדובדבן. פריחת הדובדבן מסמלת את היופי והנשיות בתרבויות המזרח.
סדרת המוצרים מעניקה לשיער: מראה מלא ברק, מחזקת את סיב השערה, למראה שיער בריא , גמיש ורך.
מוצרי טיפוח השיער של הוואי מכילים תמציות מהטבע וניחוחות אקזוטיים לחוויית שימוש מהנה במיוחד. לשגרת טיפוח מלאה ולשיער בריא בעל מראה קורן.
בבדיקה, המוצרים בעלי ריח משכר 🙂 פשוט חלומי 🙂 נשאר לאורך זמן… אני, התמכרתי 🙂 מילה של “אמא נגה”.
מחיר מומלץ לצרכן: 11.90 ₪, תכולה: 700 מ”ל
מטליות לחות לניקוי כללי בניחוח טרופי (צילום: ניקול)
מטליות לחות לניקוי כללי בניחוח טרופי (צילום: ניקול)

ניקול, מותג עזרי הבית, יוצא בהשקה מרעננת לקראת השנה החדשה: מהדורה מיוחדת ומוגבלת של מטליות לחות לניקוי כללי ולניקוי הרצפה בניחוח טרופי מרענן.
מטליות לחות לניקוי כללי בניחוח טרופי מרענן – המטליות לניקוי כללי, עכשיו בניחוח מרענן במיוחד. המטליות מיועדות לניקוי מגוון משטחים, בעלות פורמולה ייחודית דוחה אבק וידידותיות לעור הידיים. 50 יחידות באריזה.
מטליות לחות לניקוי רצפה בניחוח טרופי מרענן – מטליות לחות לניקוי רצפה בניחוח טרופי לתחושת מרעננת של בית נקי במיוחד. המטליות בעלות פתח מיוחד למגב. 10 יחידות באריזה.
מוצר נפלא 🙂 ממליצה בחום לחיים פשוטים וקלים יותר. מילה של “אמא נגה”.
להשיג ברשתות השיווק. המהדורה מוגבלת לשלושה חודשים.
דאק - סדרת ג'ל נוזלי לניקוי האסלה (צילום: אפרת אשל)
דאק – סדרת ג’ל נוזלי לניקוי האסלה (צילום: אפרת אשל)

חברת אס. סי ג’ונסון, יצרנית מותג DUCK (דאק) ג’ל נוזלי, הופכת את משימת ניקוי השירותים והאסלה לקלים יותר, עם פורמולה יעילה במיוחד, המשמידה 99.9% מהחיידקים  מנטרלת ריחות רעים ומותירה ניחוח מרענן . הסדרה מונה 9 ניחוחות, הכוללים : ירוק רענן, כתום הדרים, ים, פריחה מרעננת, טרופי , מנטה עדין, לבנדר, ג’ל עם פורמולה מתקדמת בתוספת אקונומיקה מקציפה – בניחוחות מיוחדים של לבנדר וים.
השימוש במוצרים נותנים תחושת רעננות וניקיון עם ניחוחות שנותרים בחדר השירותים לאורך זמן. אהבתי 🙂 מילה של “אמא נגה”.
מחיר מומלץ לצרכן ממוצע: 8.90  ₪ ליחידה.
את מגוון מוצרי “דאק” ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם השונות.
שנה נפלאה חברים 🙂
חדש על המדף
חדש על המדף

 
 

כתיבת תגובה