חדש על המדף

פסח בפתח ואנחנו מביאים לפניכם מספר מוצרים נפלאים ללא גלוטן סדרת חטיפי פירות של FREE, טורטיות מקמח עדשים של לורד סנדוויץ, פסטה ברילה ללא גלוטן, ניוקי ואיטריות ביצים פאפאדרלה של המותג GFREE, סדרת חטיפים לכלבים של ביופט, גרפווטר קידס של חיסונית, מבצע שווה בחיתולי בייביסיטר ושמן רחצה לגוף מעולה של מוסטלה 🙂 מילה של “אמא נגה”.

FREE - סדרת חטיפי פרי (צילום אסף לוי)
FREE – סדרת חטיפי פרי (צילום אסף לוי)

מותג חטיפי הבריאות FREE, משיק סדרת חטיפי פירות בשם: 100% פרי, מרכיבים טבעיים בלבד וללא תוספת סוכר. הסדרה החדשה כוללת 3 טעמים קרנצ’ים במיוחד: 100% פרי חטיף תפוח עץ קראנצ’, 97% פרי חטיף תפוח עץ וקינמון קראנצ’ ו 98% פרי תפוח עץ בנגיעות מנגו קראנצ’. החטיפים מכילים עד 81 קלוריות לשקית (ל 22 גרם). כל מוצרי הסדרה מרכיבים טבעיים, ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, אינם מכילים שמן, ללא גלוטן, ללא טיגון.
קיבלנו את המוצרים לסקירה, אנחנו בדר”כ קונים חטיפי פרי ומנשנשים אותם ככה AS IS, אהבנו מאד את החטיפים של FREE ללא חומרים משמרים. רק שימו לב בשני החטיפים של תפ”ע וקינמון ותפ”ע ומנגו יש תוספת של רכז פרי ולכן הן מסומנות עם סימון אדום של סוכר. אנחנו אהבנו וממליצים בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
החטיפים משווקים בשקיות זיפר איכותיות – לסגירה חוזרת ושמירה על הטריות.
כשרות – בד”צ העדה החרדית
מחיר מומלץ לצרכן: 5.90 ש”ח, מכיל: 22 גרם
ניתן להשיג ברשתות המזון ורשתות השיווק ברחבי הארץ.
Full Wrap טורטייה מעדשים כתומות מונבטות (צילום: אורן שלו)
Full Wrap טורטייה מעדשים כתומות מונבטות (צילום: אורן שלו)

חברת הבת של “לורד סנדוויץ” הישראלית “הופה” התחילה לשווק בארץ את התשובה הבריאה לטרנד הטורטייה: Full Wrap  – טורטייה מעדשים כתומות מונבטות. טורטייה טבעונית ללא גלוטן. עשירה בחלבון מלא (13.7 ג’ ב 100 ג’). מהווה אלטרנטיבה בריאה ללאפה או לטורטייה מקמח חיטה.
קיבלנו את המוצר לסקירה, בכל מארז יש 3 טורטיות גדולות ועבות (נראה ומרגיש כמו לאפה) הכנו טורטיות סביח, כמו אנחנו אוהבים. (הכי פשוט אופים פרוסות חצילים, ביצים קשות פרוסות, רצןעןת של מלפפון חמוץ, פטרוזיליה טחינה ומגלגלים 🙂  יש לציין שתחושת השובע מגיעה יחסית ‘מהר’ 🙂 כי הטורטיות עבות ומזכירות לאפה. המוצר טבעוני, מועשר בחלבון והוא טעים. אהבנו מאד 🙂 מילה של “אמא נגה”.
טורטיה סביח מעדשים כתומות
טורטיה סביח מעדשים כתומות

מחיר מומלץ לצרכן  –   ₪   19.90 ל 3 יחידות גדולות (210 ג’ במארז)
ניתן להשיג ברשתות: AMPM, ניצת הדובדבן, טבע קאסטל, ארץ בבראשית, זמורה אורגני, טרי על הבוקר, שקדיה ושדה ירוק.
יש לשמור את המוצר בהקפאה, כי אין בו חומרים משמרים!
ואנחנו ממשיכים עם המוצרים נטולי הגלוטן 🙂 
פסטה ברילה כשר לפסח (צילום: אסף לוי)
פסטה ברילה כשר לפסח (צילום: אסף לוי)

מותג הפסטה האיטלקי, ברילה, משיק סדרת מוצרים כשרה לפסח:  ספגטי, פוזילי ופנה. הסדרה עשויה מתערובת ייחודית של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז (ללא גלוטן). סדרת המוצרים  מצטיינת בטעם משובח, מרקם אחיד ששומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול, בדומה לכל המוצרים מבית ברילה, המצטיינים באיכות פרימיום וטעם של פסטה איטלקית אמיתית. הסדרה כוללת: ספגטי כשר לפסח לא עבה ולא דק מידי.
קיבלנו את המוצר לסקירה, כמובן שהכנו פסטה טעימה ומיד הוחלט השנה בסדר אצלינו יאכלו פסטה 🙂 . קבלו גם טיפ קטן מהשף של ברילה: כדי להגיע לדרגת אל דנטה מושלמת,  ניתן לבשל דקה אחת פחות מהמצוין על האריזה ולהשלים  את הבישול בתוך הרוטב. כך יעשה 🙂 ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
מחיר מוערך לצרכן: 12.90 שח לאריזה של 400 גרם.
כשרות:  בד”ץ מנשסתר לאוכלי קיטניות
GFREE. איטריות בצים ללא גלוטן.(צילום: הדמיה)
GFREE. איטריות בצים ללא גלוטן.(צילום: הדמיה)

במשך שנים מציגה GFREE לקהל מוצרים חדשניים, כגון פסטה ללא גלוטן על בסיס קמח עדשים, או פתיתים שילדים אוהבים על בסיס קמח אפונה. המון טעם, בלי גלוטן!

לאור הביקוש הרב וההצלחה לה זוכה סדרת GFREE ללא גלוטן מוסיפה חברת גורי לקראת חג הפסח עוד כמה מוצרים, שישמחו את אלו האוכלים מזון איכותי ללא גלוטן. בפיתוח המוצרים החדשים בסדרה הושם דגש על הרחבת מגוון המוצרים ללא גלוטן. תוך הקפדה על איכות מעולה וטעם שלא מרגישים בו את ההבדל. ובטווח מחירים אטרקטיבי. ניוקי תפו”א ללא גלוטן ואטריות ביצים פאפארדלה ללא גלוטן 250 גרם.

קיבלנו לסקירה את המוצרים הכנתי את הפסטה פאפארדלה כרגיל (ברוטב עגבניות) והגשתי 🙂 אף אחד מבני הבית לא הרגיש שמדובר בפסטה ללא גלוטן.

GFREE. ניוקי תפא"ד ללא גלוטן (צילום: הדמיה)
GFREE. ניוקי תפא”ד ללא גלוטן (צילום: הדמיה)

כך גם לגבי הניוקי. טוב שיש מגוון של מוצרים ללא גלוטן 🙂 מילה של “אמא נגה”.
ניוקי תפו”א ללא גלוטן 500 גרם  במחיר  9.90 ₪
אטריות ביצים פאפארדלה ללא גלוטן 250 גרם במחיר 16.90 ₪
כשרות רבנות

משפחת הפסטה של סדרת GFREE כוללת מגוון של איטריות, פסטות בצורות שונות כטליאוליני, וטלייאטלה, ניוקי עגבניות וניוקי תרד –  ללא גלוטן וכשר לפסח!

ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות.
עד כאן דאנו לרגישים לגלוטן ולצאליאקים.
עכשיו נדאג גם לחברים שלנו ההולכים על 4 – הכלבים 🙂

חטיפים של WHIMZEES.(צילום: WHIMZEES)
חטיפים של WHIMZEES.(צילום: WHIMZEES)

חברת ביופט מרחיבה את סדרת החטיפים הדנטליים האהובה של המותג ההולנדי WHIMZEES המעוצבים בצורת מברשות שיניים. החריצים נכנסים ברווחים הקטנים שבין שיני הכלב ומסייעים לניקוי יעל יותר של הפה, ואילו החללים שבחטיף מסייעים לאחיזה טובה יותר של השיניים בחטיף ומאפשרים לכלב ללעוס אותו בקלות רבה יותר. הצורות הכדוריות מסייעות ולמניעת הצטברות אבנית והיווצרות עששת. החטיפים עשירים בסיבים תזונתיים אשר תורמים לעיכול קל, מסייעים בהברקת השיניים והופכים את פעולת הלעיסה של הכלב לחזקה ויעילה יותר. המרקם הקשיח הייחודי של החטיף מעודד לעיסה לאורך זמן רב יותר, ובכך מאפשר ניקוי לאורך זמן ממושך יותר ואף עוזר ללטש באופן טבעי את שיני הכלב תוך כדי לעיסה. וחשוב במיוחד: הם מאפשרים לשמור על היגיינת הפה גם של הכלבים הרגישים ביותר: הם מיוצרים מרכיבים טבעיים בלבד ללא הנדסה גנטית, הם צמחוניים ואינם מכילים גלוטן צמחי או צבעי מאכל.
קיבלנו את המוצר,  צ’אפי שלנו לא התלהבה, אולי משום שלא הייתה רעבה. אבל לאור האמור המוצר בהחלט חשוב לשמור על הגיינת השיניים של הכלב. מילה של “אמא נגה”.
חטיפים של WHIMZEES.(צילום: WHIMZEES)
חטיפים של WHIMZEES.(צילום: WHIMZEES)

מוצרים חדשים של WHIMZEES -חטיפים לגורים- אותם החטיפים האהובים מותאמים במיוחד לגורים, כי גם להם מגיע לשמור על בריאות השיניים. האריזה מחולקת כך שיהיה ניתן לחלק חטיף אחד ביום ובאותה העת לשמור על טריות ופריכות החטיף. החטיפים רכים ועשירים בסידן מגיעים בצורות מיוחדות של ברווז ודובי. יש גם גרסה מותאמת להיפואלרגניים.
מחיר מומלץ לצרכן: 24 ₪.
ערכת חטיפים שבועית המכילה 7 יחידות- החטיפים של WHIMZEES העשויים מרכיבים טבעיים בלבד, דלים בשומן ובעלי טעם נהדר, הפעם באריזה שבועית ונוחה לשימוש. החטיפים מגיעים לגדלים שונים של כלבים.
קיבלנו  את המוצר לסקירה – צ’אפי שלנו אכלה ומאד אהבה 🙂 ואנחנו מרוצים כי החטיף בריא ומתאים לגודל שלה. מילה של “אמא נגה”.
מחיר לצרכן: 36 ₪
להשיג בחנויות לציוד ומזון לבעלי חיים.
ומוצרים מעולים לקטנטנים האהובים שלנו 🙂
גרפווטר קידס (צילום: יח"צ)
גרפווטר קידס (צילום: יח”צ)

חברת חיסונית משיקה את הגרפווטר קידס להקלה ניכרת ומהירה בכאבי בטן בילדים מגיל שלוש ומעלה. כאבי בטן הינם תופעה נפוצה בקרב ילדים ומבוגרים כאחד והנובעת ממגוון רחב של סיבות ביניהן: קשיי עיכול, שלשולים, עצירות, קלקול קיבה ואי סבילות ללקטוז. כאבים אלה משפיעים על התפקוד היומיומי ומחייבים טיפול והפוגה בכאב. גרפווטר קידס בטעם פירות מתקתק  (אך ללא תוספת סוכר!)מבוסס על טיפות של שמנים טבעיים: שומר, אניס מנטה וליקוריץ, הידועים כמשפיעים ויעילים בבעיות של מערכת העיכול. הגרפווטר אינו מכיל גלוטן וסוכר וללא אלכוהול.
גרפווטר קידס על בסיס טבעי מהווה פתרון טעים ומהיר לכאבי הבטן הטורדניים בקרב ילדים. מדובר בפיתוח ישראלי כשהמטרה לספק עבור ילדים מוצר המבוסס על חומרים טבעיים שיקל את הכאב וניתן יהיה ליטול בהנאה וללא הסתייגות.
*נשים בהריון, נשים מניקות ואנשים וילדים הנוטלים תרופות מרשם חייב להיוועץ עם רופא
*אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד הרכיבים או מתרחשת תגובה לא רצויה
תכולה: 120 מ”ל
ניתן להשיג בבתי מרקחת ברחבי הארץ, סופר- פארם, BE
מחיר לצרכן: 69.90 ₪
חיתולי בייביסיטר (צילום: באדיבות בייביסיטר)
חיתולי בייביסיטר (צילום: באדיבות בייביסיטר)

בייביסיטר, מותג החיתולים, הוא מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל (עפ”י נתוני סטורנקסט 2020 למול 2019), זו השנה השלישית ברציפות. בימים אלו יוצא המותג במהלך שיווקי לקידום יתרונותיו של החיתול – סופג בכ- 30% יותר מהמתחרים המובילים האגיס ופמפרס (עפ”י בדיקות מעבדת SGS מינואר 2020. נבדק בעזרת תמיסת מלח על חיתולי האגיס פרידום דריי ופמפרס בייבי דריי לעומת חיתולי בייביסיטר (כולם מידה 4)) וגם נבדק דרמטולוגית בפיקוח רופא עור ומתאים לעורו הרגיש של התינוק. המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה בדיגיטל ובנקודות המכירה תחת הסלוגן: “אצלנו בבייביסיטר השמיים הם לא הגבול!” באמצעות משרד הפרסום GREAT בהיקף של כמיליון וחצי שקלים.
כחלק מהקמפיין יוצע לצרכנים קופון הנחה לחבילת חיתולי בייביסיטר במחיר מיוחד של 17.90 שקלים בלבד למימוש באחת מהרשתות רמי לוי שיווק השקמה , BE  וויקטורי. את הקופון ניתן להוריד ישירות באתר בייביסיטר או באמצעות חיפוש בגוגל. שווה ביותר 🙂 מילה של “אמא נגה”.
יעל בן צבי, סמנכ”לית השיווק של ניאופרם מוצרי צריכה: לא לשווא בייביסיטר הוא  מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל (עפ”י נתוני סטורנקסט 2020 למול 2019), זו השנה השלישית ברציפות. זאת משום שחיתולי בייביסיטר נותנים מענה לכל מה שהורים מחפשים בחיתול לתינוק שלהם: גם חיתול בעל ספיגה מנצחת, שהוכחה בבדיקות מעבדת SGS העולמית, וגם נבדק דרמטולוגית בפיקוח רופא עור ונמצא מתאים לעורם הרגיש של תינוקות.
חיתולי בייביסיטר נמכרים ברשתות המזון, Be, סופר-פארם אונליין, אתרי סחר אונליין, חנויות תינוקות וכן באתר המותג במשלוח חינם עד הבית.
ולסיום שמרנו את המוצר שהכי אהבנו 🙂 מילה של “אמא נגה”
שמן רחצה מוסטלה (צילום: באדיבות מוסטלה)
שמן רחצה מוסטלה (צילום: באדיבות מוסטלה)

מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, משיק לראשונה בישראל שמן רחצה לגוף ולשיער לעור יבש, המגן, מנקה, מרגיע ומזין את עור התינוק. השמן מיועד לשימוש יומיומי החל מהאמבטיה הראשונה. שמן הרחצה החדש מכיל 98% רכיבים ממקור טבעי וביניהם רכיב פטנט ייחודי – שמן אבוקדו אורגני. שמן הרחצה מעניק הזנה מתמשכת, מחזק את שכבת ההגנה של העור, מעשיר בלחות ומסייע בהפחתת היובש בעור. השמן מנקה בעדינות את העור ועוטף אותו בשכבת הגנה, מרגיע ומפחית תחושת מתיחה ויובש ולמעשה מפצה על האפקט המייבש של האמבט.
קיבלנו את המוצר לסקירה – אז, נכון כתוב שהוא לתינוקות… אז מה??? אני באופן קבוע משתמשת במוצרים המיועדים לתינוקות 🙂 מה הכי טוב לעור? בדיוק מה שטוב לתינוקות טוב גם לנו 🙂 כך אני מאמינה. בקיצור לשמן מרקם וניחוח נעימים, מרגעים, כאלה המעלים לי חיוך על הפנים 🙂 ומותיר את העור ריחני ורך למגע. ההנחיה להוסיף 5 לחיצות מהשמן למי האמבט. אני פשוט מורחת על עור רטוב במקלחת, שוטפת ומנגבת בעדינות. הוא פשוט מ-ע-ו-ל-ה!!! ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
השמן הינו היפואלרגני, אינו מכיל פראבנים, פנוקסיאתנול או פתלטים ונבדק דרמטולוגית.
מחיר מומלץ לצרכן: 119.90 ₪ ל 500 מ”ל.
ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות תינוקות נבחרות ובאתר מוסטלה.
חדש על המדף - מילה של "אמא נגה"
חדש על המדף – מילה של “אמא נגה”

 

כתיבת תגובה