מוצר השנה חיפש 3 צרכנים מובילי דעה שיצטרפו לצוות השופטים שיבחנו, יעריכו וישפטו מוצרים חדשים! ובמי הם בחרו? נחשו…
מוצר השנה חיפש 3 צרכנים מובילי דעה שיצטרפו לצוות השופטים שיבחנו, יעריכו וישפטו מוצרים חדשים! ובמי הם בחרו? נחשו…
מוצר השנה חיפש 3 צרכנים מובילי דעה, שייקחו חלק בצוות השופטים ויבחנו את המוצרים המוגשים למוצר השנה מתחומי מזון, קוסמטיקה, טואלטיקה, חשמל ועוד.
פרסי Product of the Yearהיוקרתיים מוענקים מזה למעלה מ-25 שנים ביותר מ-30 מדינות בעולם ובכללן בריטניה, צרפת, איטליה, ברזיל וארה"ב על-ידי אלפי צרכנים, אשר בוחרים מדי שנה את המוצרים הטובים והחדשניים ביותר, בקטגוריות שונות.
מטרת 'מוצר השנה' לעודד חדשנות בתחום מוצרי הצריכה והשירותים, ולשפר את סיכויי הצלחתם של מוצרים ושירותים חדשניים.
הצרכנים בישראל בוחרים את מוצרי השנה שלהם בקטגוריות השונות. על מנת להחליט מי מבין המוצרים והשירותים המועמדים הוא אכן חדשני, יפעל צוות מומחים מיוחד, שיכריע מי מבין המועמדים עובר לשלב מחקר הצרכנים, ועומד לבחירתם.

מדוע חשוב לחברות לזכות בפרס 'מוצר השנה – בחירת הצרכנים'? התשובה מאד פשוטה – צרכנים מאמינים יותר לצרכנים אחרים. הזכייה בפרס "מוצר השנה – בחירת הצרכנים" מהווה עבור הצרכנים חותמת איכות והמלצה לצרוך את המוצר או השירות של החברות, ועל כן מעודדת התנסות.
צרכנים מחפשים סיוע בקבלת החלטות רכישה, משום שעודף השקות בשילוב עומס מסרים שיווקיים – מבלבלים אותם וחותמת מוצר השנה מהווה עבור הצרכנים "קיצור דרך", שעוזר להם לקבל החלטה טובה – ומהר, ולכן היא מסייעת להגדיל מכירות.
והכי חשוב, צרכנים אוהבים חברות שקשובות להן ועונות על הצרכים שלהם לכן, מוצר או שירות שצרכנים הכתירו אותו כ"מוצר השנה" נהנה מתדמית טובה בקרב הצרכנים.
לכן, חשוב מאד לנו הצרכנים לחפש את הלוגו של מוצר השנה על מוצרים נבחרים. כך נדע שבחרנו נכון ונתאכזב פחות.
ראשית הטלפון צלצל ובו ההודעה המשמחת "אנו מתכבדים להזמינך להצטרף לפאנל המומחים אשר ילווה זו השנה השמינית ברציפות את פרסי מוצר השנה בישראל."

מרגש? אכן כן, להיות בין המשפיעים ולהכלל בפאנל המומחים, בראשות פרופ' יעקב הורניק מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב, העומד בראש הצוות מיום הקמתו, אנשי אקדמיה, כלכלנים, אנשי עסקים, עיתונאים, מנהלים בכירים, שפים מובילים וצרכנים חברי קהילת 'מוצר השנה'.
ומה עשיתי? בדקתי דירגתי והערכתי את מרכיבי החדשנות והפוטנציאל השיווקי הטמון במוצרים ובשירותים אשר הוגשו השנה כמועמדים, ובסופו של התהליך יקבעו המוצרים אשר יכללו במחקר הצרכנים העצמאי שעורך מכון המחקר TNS טלגאל בו ידורגו הזוכים בפרס מוצר השנה.
כבוד!!!