מלח מועשר ביוד – קמפיין חשוב

חברת “מלח הארץ” יוצאת בקמפיין רחב היקף התומך במלח מועשר ביוד (בצנצנת הסגולה החדשה) במטרה לחזק את המודעות לצורך בהעשרת התזונה היומית ביוד.

מלח הארץ - צנצנת מלח מועשר ביוד (צילום סיון פרג')
מלח הארץ – צנצנת מלח מועשר ביוד (צילום סיון פרג’)

הקמפיין הינו חלק ממהלך עמוק ורחב היקף שמקיימת חברת “מלח הארץ” בימים אלה במטרה להעלות את המודעות לחשיבות ולצורך בהעשרת התזונה היומית ביוד שכן בישראל נמצא חסר של יוד ברוב הילדים והנשים ההרות שנבדקו, זאת על פי סקר ארצי שבוצע בישראל ב-2016 בהשתתפות משרד הבריאות.
מלח הארץ המועשר ביוד, מתאים לצריכה יומיומית לכל המשפחה, וטעמו כטעם מלח רגיל, אז למה לא. מילה של “אמא נגה”.
רויטל בן שחר מנהלת השיווק והחדשנות של ‘מלח הארץ’ “אני מאמינה שהשקעתינו במהלך תשים את הצורך ביוד בתזונה היומיומית במודעות הציבורית ומלח מועשר ביוד הוא הדרך היעילה להוסיף יוד לתזונה היומית. בשנים האחרונות אנחנו מובילים אסטרטגיה שמשנה את קטגורית המלח בישראל ומלח הוא כבר מזמן לא רק מלח. פיתחנו מגוון גדול של מלחים שמעניקים לצרכנים ערך מוסף: חוויה קולינרית, טקסטורות וכן מלחים שתומכים באורח חיים נכון. מדף המלח שהיה רדום שנים רבות מתחיל “להתעורר לחיים”.
יצירתה של אילנה יהב - מלח הארץ
יצירתה של אילנה יהב – מלח הארץ

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום FOUR יעלה ברדיו ארצי ואזורי, בדיגיטל ובמדיה החברתית וילווה בסרטון ייחודי ויוצא דופן שהופק על ידי HD interactive ויובל הולנדר בשיתוף עם אמנית החול אילנה יהב שבסרטון זה ציירה באמצעות מלח.
מלח הארץ, היצרנית המובילה של מלח איכותי למזון בישראל מאז 1922, הינה חברה שורשית ומתחדשת, המצמיחה תעשיה מועילה לאדם, לקהילה ולסביבה. “מלח הארץ” מנהלת בבריכות המלח באילת ובעתלית פרויקט ממושך המאפשר קיומה של סביבה מוגנת עבור עופות המים. בשיתוף ארגוני שמירת הטבע ומתנדבים, מתקיימת באזור בריכות המלח פעילות הגנה על הצפרות והטבע כחלק משגרת העבודה.
יצירתה של אילנה יהב - מלח הארץ
יצירתה של אילנה יהב – מלח הארץ

לטובת שימור והגנה על עופות המים הקימה החברה מצפורים ואיים מלאכותיים המהווים אזורי קינון בטוחים, והיא אף תומכת במחקרים ובמעקב באמצעות טיבוע והצבת מצלמת תצפית באזורי הקינון. “מלח הארץ” מובילה את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציעה מגוון רחב של מלח ים משובח בטעמים, במרקמים ולשימושים שונים.
התמונות המצורפות הן מתוך הסרטון, יצירתה של האמנית אילנה יהב.

כתיבת תגובה