גולברי משיקה מעילים, גקטים וסריגים לחורף 2020

החורף אמנם עוד לא הגיע, יש רק קצת ‘קולות’ של חורף, קצת גשם ומעט רוחות. אבל, ברשת גולברי הכריזו רישמית על החורף והשיקו קולקצייה נפלאה לקראת חורף 2020 של מעילים, סריגים וג’קטים. כמובן שהגענו 🙂

מעילי גולברי עם הסטייליסטית סיגלי גרוס
מעילי גולברי עם הסטייליסטית סיגלי גרוס

מעצבי בית האופנה GOLBARY ליקטו בקולקציית חורף 2020 את הטרנדים המובילים בקולקציה מגוונת של סריגים ומעילים המתאפיינים בנוחות ואיכות,  לשימוש יום יומי ובסגנון המתאים לכל אישה: המראה  המינימליסטי, נקי ומחויט, עם פרשנויות ואלמנטים  מעניינים.
בגזרת המעילים:  אפשר לראות שהמעיל הפך מפריט משלים,  לפריט המרכזי באאוטפיט והוא ללא ספק הופך העונה הקרובה ל”סטייטמנט”. בית האופנה גולברי מציע מבחר מעילים המיועדים  לכל מטרה,  ממעילי  פרווה עמוסי נוכחות ועשירים  בסטייל במבחר צבעים  ועד מעילי פוך המיועדים ליום יום במגוון רחב של צבעים אופנתיים: ורוד, כחול ושחור. כמו כן ניתן למצוא מעיל  פרווה מנומר, מעילי קווילט המשלבים אלמנטים מעולם הספורט, מעילים  קצרים  המדגישים  את קו המותן, מעילים ארוכים  העוטפים  all over,  מעילי צמר ובוקלה- בגזרות “אוברסייז” טרנדיות ועוד.
בגזרת הסריגים: העונה מככבים  הסריגים העשויים  מבדים רכים ונעימים הכוללים גם שמלות סריג. הסריגים משלבים אלמנטים עם טוויסט המשדרגים את הפריטים, כמו: אבנים, פנינים, הדפסים ועוד.  בנוסף, יככבו סריגי אוברסייז המשלבים צווארוני קשירה וקפוצ’ון, סריגי פסים עם צווארוני V וצווארוני סירה, סריגים המשמשים כעליוניות, קרדיגנים שכמיות ועוד. כמו כן ניתן למצוא סריגים מיוחדים כמו: סריגים עם פתחים בכתפיים, סריגים עם ניטים או פייטים, שילובי פונפונים,  סריגים עם  שרוולי פעמון  ועוד.
מעיל ורוד, המלצה של יעקב גולברי
מעיל ורוד, המלצה של יעקב גולברי

טיפ לחורף 2020 מהמעצב הראשי יעקב גולברי:
הטרנד לחורף 2020 הינו סריג עם טוויסט לא צפוי – פתחים בכתפיים או לאורך כל הידיים, שרוולים מנופחים או הדפס מעניין. מומלץ לרכוש  סריג אחד כזה בארון בגוון יוצא דופן כמו:  ורוד או תכלת,  שיקפיץ הופעה שלמה עם ג’ינס אופנתי וסולידי.
וממש בימים אלה  אסתי גינזבורג הפרזנטורית של גולברי ב 8 העונות האחרונות מפנה את מקומה ומנחת הטלוויזיה, הדוגמנית ומלכת היופי במיל’, אילנית לוי נבחרה כפרזנטורית של בית האופנה GOLBARY.  במסגרת ההסכם לוי תצטלם החל מקמפיין קיץ 2020  ותקבל עבור שנת 2020 –  350 ₪.
אילנית לוי בת ה-37, זכתה בתואר מלכת היופי בשנת 2001, נבחרה לייצג את ישראל בתחרות מיס תבל אליה הגיעה למקום השישי. כיום, מגישה תוכנית בידור שבועית הזוכה להצלחה רבה, נשואה למגיש הטלוויזיה אלירז שדה, ויש לה שני ילדים מנישואיה הקודמים.
אילנית לוי הפרזנטורית החדשה של גולברי (צילום לקוח מפייסבוק אילנית לוי האתר הרשמי)
אילנית לוי הפרזנטורית החדשה של גולברי (צילום לקוח מפייסבוק אילנית לוי האתר הרשמי)

והמלצה אישית שלנו יש מבצע מיוחד ושווה ביותר בבית האופנה GOLBARY לחודש דצמבר במסגרתו:
50%   הנחה על קולקציית חורף (*לא כולל מעילים וסריגים)
30% הנחה מעילים, סריגים ואביזרים
20% הנחה על מוצרי PROMO
בין הפריטים המשתתפים במבצע: שמלות, חולצות, חצאיות, מכנסיים, אוברולים, חליפות, ג’קטים, ג’ינסים  ועוד.
 המבצע יערך החל מ 02.12.19 עד ה-31.12.19 בכל סניפי הרשת ובאתר www.golbary.co.il
*על הפריטים המשתתפים במבצע *אין כפל מבצעים
בית האופנה גולברי נמצא בבעלות האחים דוד, משה ויעקוב גולברי. הרשת מונה כיום 85 סניפים ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה