המירוץ אחר הבלורית – מילה של "אמא נגה"

השבוע הוזמנתי להשתתף בהשקה של  iHair המרכז הארצי להשתלות שיער, בראשותה של ד”ר שרית כהן, המאגד בתוכו את כל הפתרונות להתקרחות ונשירת שיער. מילה של “אמא נגה”.

המרכז להשתלות שיער iHair
המרכז להשתלות שיער iHair

השבוע, מאד התרגשתי… אתם מכירים את התחושה הזו שאתם מחכים לפגישה שאתם כל כך מצפים לה וההתרגשות בשיאה? כך בדיוק הרגשתי לקראת ההשקה של  iHair – המרכז הארצי להשתלות שיער, שהוקם על ידי ד”ר שרית כהן, מומחית בכירורגיה פלסטית אסתטית, ומציע במקום אחד את כל הפתרונות להתקרחות ונשירת שיער לנשים ולגברים.
אני, כמושתלת שיער כבר 5 וחצי שנים (ומברכת על כך) לדעתי, השתלת שיער היא הפתרון להתקרחות. אני חושבת שעברתי במשך יותר מ 20 שנה את כל הטיפולים והחידושים, שהוצעו כפתרון להתקרחות והשינוי המשמעותי או למעשה הפיתרון האולטימטיבי לנשירת שיער הוא – השתלת שיער.
המרכז הארצי להשתלות שיער שוכן ברחוב הברזל 5 בתל אביב. הטיפולים במרכז הארצי מבוצעים על פי הסטנדרטים הבינלאומיים המחמירים ביותר, בניהולה של ד”ר שרית כהן, מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית, מהבכירות והמקצועיות בישראל. המקום מאד אסתטי, עשיר במיכשור חדשני ונותן מענה לכל סוגי ההתקרחות ועוד…
ד״ר כהן שרית מומחית בכירורגיה פלסטית (צילום: יניב יוסף)
ד״ר כהן שרית מומחית בכירורגיה פלסטית (צילום: יניב יוסף)

ד״ר שרית כהן חברה באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, האיגוד האמריקאי לכירורגיה פלסטית ASPS, הארגון הבין לאומי לכירורגיה פלסטית ואסתטית ISAPS וכן האיגוד הבין לאומי לכירורגיה דרמטולוגית  ISDS.
על פי הנתונים:  אחד מכל ארבעה גברים יתחיל לסבול מנשירה מוגברת כבר בשנות העשרים, כאשר בשנות הארבעים 50% מהגברים כבר בתהליך התקרחות. הנתונים בישראל נחשבים לגבוהים ביחס לעולם.
בפגישה שהתקיימה ד”ר שרית כהן הציגה את הנתונים הבאים “…סקר ארצי קדם להקמת המרכז הארצי להשתלות שיער, בקרב מדגם ארצי ומייצג של אוכלוסיית הגברים בישראל. מהסקר עלה כי 70% מהגברים בישראל מעדיפים לטפל בהתקרחות במרפאה ישראלית בארץ, בליווי של רופא בכיר. הסקר נערך על ידי חברת “גיאוקרטוגרפיה”.
עוד עולה ממנו כי הגורמים החשובים בבחירת מרפאה להשתלת שיער הם:
צוות המרכז להשתלות שיער - אירוע השקה ל IHAIR (צילום: יח"צ)
צוות המרכז להשתלות שיער – אירוע השקה ל IHAIR (צילום: יח”צ)

במקום הראשון –43% מהנשאלים ציינו אחריות על התוצאות לאורך זמן (בהחלט! גם אני מסכימה)
41% ציינו מרפאה שעומדת בתקנים מתקדמים
36% ציינו את הליווי של רופא מומחה לאורך התהליך כולו ולאחריו.
מחיר זול צוין רק על ידי פחות מחמישית מהנשאלים.
עוד המשיכה ד”ר כהן ואמרה “…iHair צפוי לחולל מהפכה בתחום השתלות שיער וטיפול בנשירה והתקרחות, שכן, זהו המרכז הראשון בישראל המאגד את כל הטיפולים החדשניים ביותר בארץ ובעולם, בפיקוח מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית. ביצוע בדיקת התאמה משוכללת, המבוצעת על ידי רופא מנוסה, התאמת תכנית טיפולית אישית, לצד ניסיון, מיומנות, מקצועיות ראייה אומנותית ושילוב טכנולוגיות מתקדמות המבטיחים תוצאה אופטימלית.”
תמונת המכשור לטיפול בתאי גזע LIPOCUBE ניתן לבצע במרכז IHAIR (צילום יח"צ)
תמונת המכשור לטיפול בתאי גזע LIPOCUBE ניתן לבצע במרכז IHAIR (צילום יח”צ)

אובדן שיער בנשים הינה תופעה נפוצה אם כי פחות מדוברת מהמקבילה הגברית; סטטיסטית, כ40% מהנשים תסבולנה מדלילות שיער בשלב כלשהו בחייהן. שכיחות התופעה גדלה עם הגיל. כ 12% מהנשים יפתחו דילול בעשור השלישי לחייהן, 25% בעשור החמישי וכ40% בעשור השביעי. האפקט הפסיכולוגי משמעותי: אובדן שיער בקרב נשים מוגדר על ידי האיגוד האמריקאי כ׳מצב רציני ומשנה חיים׳ הפוגע בדימוי העצמי ובמצב הרגשי ועלול לגרום לנזק פסיכולוגי ממשי. עבודות קליניות מורות כי נשים עם דילול שיער סבלו יותר מחרדה חברתית, מבוכה, ירידה משמעותית באיכות החיים וביטחון עצמי נמוך יותר בהשוואה לקבוצת הביקורת. דלילות חמורה ומפושטת נמצאה כגורמת לדיכאון, חרדה והימנעות מקשרים חברתיים  ובין-אישיים.
ד”ר כהן ממשיכה “…מנעד הטיפולים הרחב, מאפשר להתאים באופן אופטימלי לכל מטופל את השיטה המדויקת לו. הפרוצדורה המרכזית הינה השתלת שיער בשיטת FUE ללא צלקות ובמראה טבעי, המתבצעת על ידי משתילי השיער המנוסים ביותר בישראל, לצד השתלות שיער ,המרכז הארצי מציע טיפולים במכשור  טכנולוגי מתקדם: הזרקת תאי גזע, החדרת חומרים בלחץ אויר, הידרפשייל, וטיפולי PRP.”
טיפול בלחץ אוויר במרכז להשתלת שיער ihair
טיפול בלחץ אוויר במרכז להשתלת שיער ihair

מגוון הטיפולים המוצעים במרכז iHair:
החידוש המתקדם בעולם טיפול באמצעות תאי גזע – LIPOCUBE SVF טכנולוגיה פורצת דרך, לראשונה בארץ, למיצוי תאי גזע אנושיים לצורך טיפול בהתקרחות ! מערכת מתוחכמת וחדשנית, מעוגנת פטנט, המאפשרת מיצוי תאי גזע בריכוז גבוה משומן עצמוני כך שניתן יהיה להזריק אותם ישירות לקרקפת והכל בטיפול מרפאתי נגיש, מהיר ומאוד יעיל.
עד לאחרונה הדרך היחידה להפיק תאי גזע היתה ע”י שיטה אנזימטית הדורשת צוות ומכשור מיוחד, חדר ניתוח, מצריכה זמן רב וכרוכה בעלויות גבוהות. SVF LIPOCUBE הינה בשורה של ממש- מיצוי תאי הגזע מבוצע באמצעות מערכת סגורה בצורת קוביה ומבוצעת במסגרת מרפאתית לא צורך בחדר ניתוח. בהשוואה לשיטה המסורתית, תהליך המיצוי מהיר וקל, ריכוז תאי הגזע גבוה, הערכה חד פעמית ולפיכך בטיחותית למטופל והמחיר סביר.
לתאי הגזע מספר יתרונות מהותיים בטיפול בנשירת שיער והתקרחות:

  • חידוש הרקמות החיוני ויצירת כלי דם – ההנחה הרווחת היא שאספקת דם לקויה גורמת לנשירה.
  • מניעת התקרחות – באמצעות פקטורי גדילה המופרשים על ידי תאי הגזע, המונעים את דילול השיער בקרקפת ועל כן מתאים הטיפול גם בשלבים מוקדמים של תהליך נשירת שיער
  • אפקט אנטי דלקתי – הנוגד את התהליך הדלקתי המעורב במרבית סוגי חסר השיער וההתקרחות. .האפקט הנוגד דלקת מונע את ההרס של זקיקי השיער
  • אפקט אנטי אנדרוגני –המהווה מרכיב עיקרי בהקרחה על רקע הורמונלי, וללא תופעות לוואי (בניגוד לטיפול תרופתי).
  • עיבוי עור הקרקפת – לתאי הגזע יכולת לעבות את עור הקרקפת, ולכך חשיבות עצומה, שכן, ידוע שבתהליך ההתקרחות עוד הקרקפת מידקק.

מצ”ב סירטון ובו הסבר של ד”ר שרית כהן על טיפול בלחץ אוויר
https://www.youtube.com/watch?v=iF2f32T_wfg
השתלת שיער בשיטת  FUE ללא צלקות ולקו שיער טבעי –  Follicular Unit Extraction – FUE – השיטה המתקדמת והחדשנית, מתבצעת בטכניקה זעיר-פולשנית, המאפשרת הוצאת יחידת הזקיק, שמירתו בתמיסת הזנה ייחודית למרכז iHair, ביצוע ההשתלה ללא צלקות ובמראה שיער טבעי, תוך חזרה מהירה לשגרת היום-יום.
להשתלות השיער במרכז iHair  אחוזי הצלחה גבוהים מהממוצע, בין היתר בשל שימוש בתמיסת הזנה ייחודית השומרת על חיוניות זקיקי השיער, עד לרגע השתלתם, דבר שמעלה את שיעור קליטתם.
טיפול בלחץ אויר micro infusion medication on the skin – החדרת חומרים בלחץ אויר,טיפול המיועד גם לטיפול בדילול שיער לנשים. ישנם מספר פרוטוקולים  בטיפול זה. הפרוטוקול הנבחר מותאם לגיל ומין המטופל, שלב הדלול/ התקרחות ובהתאם לצורך הרפואי. מטרות הטיפול הינם עיכוב/ עצירת תהליך הנשירה מחד ועידוד צמיחת השיער מאידך. החומרים המוחדרים הינם מאושרי FDA  ( כגון מינוקסידיל ופינסטרייד) והוכחו מחקרית כבעלי השפעה על מחזור צמיחת השיער (כגון קומפלקס של ויטמינים וחומצות אמינו החיוניים להזנה והתחדשות הזקיקים).
התנסתי בטיפול בזמן הביקור, תחושה נעימה, השיער מעט יותר עבה, אבל טיפול אחד לא מספיק. על מנת לראות תוצאות יש לגשת לסידרה של טיפולים.
מצ”ב סירטון המראה את טיפול בלחץ אוויר 
https://www.youtube.com/watch?v=aRzrJOD762g
הידרפיישל – הטיפול החדשני ביותר לבריאות הקרקפת. טיפול נועד להסרת תאים מתים ולכלוך מהקרקפת, להזנתה ולהגברת זרימת הדם. לשמירה על הקרקפת יש משמעות אדירה ביצירת תשתית בריאה לצמיחת שיער.
PRP – פלזמה עשירה בטסיות דם – Platelet Rich Plasma – שיטת PRP לבידוד טסיות דם מהמטופל. טסיות הדם עשירות בפקטורי גדילה אשר מעודדים ייצור והתחלקות תאים, התאוששות של רקמת עור הקרקפת והיוצרות כלי דם חדשים המזינים את שורשי השיער וכתוצאה השיער מתעבה ומתחזק.
חשוב לדעת – 
טרם הטיפול מתבצע אבחון קפדני הכולל תשאול מקיף, בדיקה קלינית וממוחשבת על ידי רופא מנוסה, שימוש באמצעים מתקדמים כגון טריכוסקופיה ולעיתים נידרש לבצע בדיקות דם וביופסיה אבחנתית. אין ספק, כי אבחון מדויק יסייע במציאת הפתרון הרפואי הרצוי.
התרשמתי מאד מהמקצועיות של ד”ר שרית כהן, מהידע שהיא צברה בכל שנות עבודתה ובפיתוח פתרונות לנשירת שיער.
התרשמתי לטובה מהצוות, מאסתטיקת המכון (כן זה חשוב מאד), מהמכשור המגוון הנותן מענה במקום תוך שימוש בפתרונות החדשים והמשוכללים ביותר בנושא.
ומה אני רוצה? את השלב הבא, להתנסות! ובמה? או, טוב ששאלתם 🙂 כמובן בחידוש המתקדם בעולם, שהוא טיפול באמצעות תאי גזע – LIPOCUBE SVF 
לפרטים נוספים – iHair המרכז הארצי להשתלות שיער –  לקביעת ייעוץ:03-5571171
 
 

כתיבת תגובה