חגיגת יורו ברשת בלאק

בלאק, רשת ההמבורגרים משיקה לקראת היורו ארוחות ל 4 סועדים ומקרינה מידי יום את היורו על מסכים. כדאי לכם להגיע. 

בלאק פ"ת
בלאק פ”ת

חגיגת היורו בעיצומה. בעוד השחקנים מתרוצצים על המגרש ונבחרות איטליה, ספרד, פורטוגל, אנגליה, ווילס, וכמובן צרפה, הפייבוריטית שלי, מתרוצצות להן על המגרשים ברחבי צרפת, הגעתי עם בני, בן ה 14 חובב המבורגרים מושבע לחגיגת המבורגרים בבלאק.
מאחר ואנו גרים בפ”ת הגענו אל מסעדת Black ברחוב הסיבים בעיר, שהיא אחת מהמסעדות הוותיקות והכשרות ברשת, שלאחרונה עברה מתיחת פנים ועוצבה מחדש על ידי האדריכל מילו צדיק.
לאחר 8 שנות פעילות, התחדשה המסעדה בעיצוב צעיר ועדכני – פתיחת הוויטרינה וכניסת אור טבעי אל החלל, כך שניתן לראות מהפנים אל החוץ וההיפך. כל פינה במסעדה זכתה לשינוי וטיפול עיצובי – הבר, אולם הישיבה, פינות הישיבה (בוטים), השירותים רצפת בטון חשופה, תקרה ותאורה, ריהוט ועבודות נגרות בצבעים בהירים וטבעיים של עץ אלון. על הקירות נתלו תמונות קיר ענקיות עם ויז’ואלים אורבניים המוסיפים למסעדה נופח דיינרי ואינטימי כאחד. אהבנו.

אבל, את ההמבורגר אהבנו מאד…

הבן שלי, אוהב המבורגרים מושבע, ירד על המבורגר גדול, ללא תוספות. ככה הוא אוהב, ההפסד כולו שלו מאחר ויש תוספות מדליקות לאללה. אני מצידי הייתי אוכלת רק את התוספות 😉

ההמבורגר מנתח בשר משובח, טעים ועסיסי עם צ’יפס.

ואני… משתדלת לשמור על תזונה יותר עדינה לקחתי סטייק אנטריקוט וסלט. נכון, לא הכי רזה, אבל, היי לא אוכלים סטייק כל יום.

רק ש… לא הסכמנו לוותר על חלת הבצל שלהם למנה הראשונה. מושחת, כבר אמרתי?

מבצע חודש יורו בבלאק
מבצע חודש יורו בבלאק

מה כדאי לכם לדעת?
גילינו, שלרגל חגיגות היורו  רשת Black, יוצאת בחגיגת יורו שאסור לכם לפספס, שתימשך לכל החודש!
 בכל סניפי הרשת במהלך חודש היורו יוקרנו על גבי המסכים את המשחק במסעדה, כך שלא תפספסו כמובן אף משחק.
 מה עוד… בעת שידורי המשחקים מציעים ברשת שני מבצעים משתלמים במיוחד ל- 4 חברים:
 1. נבחרת החלומות – 4 Black Burger  (המבורגר של 220 גרם), ערימת צ’יפס, 4 כוסות שליש בירה מהמשתתפות במבצע, 4 צ’ייסרים לבחירה, וויסקי או וודקה הבית, ב- 349 ₪ בלבד!
 2. עפים על כנפיים – קילו וחצי כנפיים, ערימת צ’יפס, 4 כוסות שליש בירה מהמשתתפות במבצע, 4 צ’ייסרים לבחירה, וויסקי או וודקה הבית, ב- 275 ₪ בלבד!