חדש על המדף (19-2022)

סוכריות פרי נפלאות, טעמים חדשים למחיות הפרי של תבואות, פרימור משיקה משקאות בטעמים טרופיים, וילי פוד משיקה ארוחות קפואות, קמחים נפלאים של ‘קמח הארץ’ +מתכון, מעדני יחיעם משיקה נקניק סלמי פרח, טחינה טורקיז תמיד טובה וקבלו מתכון נפלא, לחתולים שלנו גם דאגנו עם מוצרים נפלאים של חברת ביופט והמלצה לביקור במרכז מבקרים תנובת כנרת ובו מגוון רחב של תמרים ועוד…. מילה של “אמא נגה”.

חדש על המדף

הכירו, לראשונה בישראל, סוכריות פרי רכות בתוספת ויטמינים מגיעות למדפים. הסוכריות החדשות, פרי פיתוח יוצא דופן, יושקו בישראל תחת מותג Pick’a Fruit על ידי חברת אחדות ביח”ר לטחינה, חלוה וממתקים בע”מ. הסוכריות מכילות כ-50% פרי, מועשרות בויטמינים מקבוצת B, ויטמין E, בטא קרוטן, יוד וביוטין, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים. בשלב הראשון יושקו סוכריות פרי רכות ב-4 טעמים: תות, תפוח, אפרסק ומנגו-פסיפלורה והן ישווקו באריזת נוחות של 120 גרם עם סגירה חוזרת. לדברי יובל מלאך, סמנכ”ל השיווק והמכירות של חברת “אחדות”, “מדובר באלטרנטיבה לממתקים סינטטיים וזרחניים עתירי סוכר, ממתק בעל יתרונות תזונתיים”.

צילום יעל האן

קיבלנו את הסוכריות לסקירה, תשמעו, התרגשות גדולה הייתה בבית עם קבלת המשלוח. הסוכריות רכות, לא נדבקות לשיניים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים והכי חשוב שימו לב למה שאומר יובל מלאך, סמנכ”ל השיווק והמכירות של חברת “אחדות”, “מדובר באלטרנטיבה לממתקים סינטטיים וזרחניים עתירי סוכר, ממתק בעל יתרונות תזונתיים”. בקיצור, אלטרנטיבה בריאה וטעימה לחובבי המתוקים 🙂 כמוני 🙂 טעים טעים טעים 🙂 אהבתי מאד וממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.

כשר בהשגחת בד”צ בית יוסף והרבנות אריאל.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 10-12 שקל לאריזת 120 גרם.

להשיג ברשתות המזון, המכולות והחנויות המתמחות ברחבי הארץ.

חברת “תבואות”, המתמחה במזון טבעי ואורגני, משיקה ארבעה טעמים חדשים בסדרת מחיות הפרי האורגניות שלה, המיובאת מאיטליה. כל המחיות עשויים 100% פירות אורגניים, ללא תוספות של חומרים משמרים, סוכר או חומרים מלאכותיים. האריזה אישית ומאפשרת לצרוך מחית פרי (סמוזי) בזמינות ובנוחות בכל מקום, והפקק הבטיחותי שלה נסגר בהברגה ומתאים לסגירה חוזרת.

צילום – אייל גרניט

הטעמים החדשים:

  • תפוח: מכיל ארך ורק 100% תפוח עץ
  • תפוח, אננס וקרם קוקוס: מכיל תפוח עץ (80%), אננס (15%) וקרם קוקוס (5%)
  • תפוח, אוכמניות ורימון: מכיל תפוח עץ (80%), אוכמניות (10%) ורימון (10%)
  • שזיף: מכיל שזיף מיובש (75%) ושזיף (25%)

קיבלנו את הטעמים החדשים לסקירה, מוצרים איכותיים ביותר! העברנו לנכדים, התפוח, תפוח אוכמניות ורימון היו אהובים על כולם 🙂 תפוח אננס וקרם קוקוס הנכדים לא אהבו אבל, היה טעים למבוגרים. והשזיף? נחטף ואומץ ע”י המבוגרים… למה? בריא ליציאות 🙂 ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ובד”צ מחזיקי הדת.

מחיר: 4.70 ש”ח לאריזה במשקל 100 גרם.

להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע, בחנויות מתמחות ובמכולות.

הדמיה רוני ברוקס

פרימור“, המותג בתחום המיצים הטבעיים הסחוטים, משיק לרגל הקיץ שני משקאות לימונדה בטעמים מרעננים במיוחד: משקה לימון אננס ומשקה לימון פסיפלורה. המשקאות החדשים מקוררים ומפוסטרים, ללא חומרים משמרים.

הטעמים החדשים נפלאים בשתייה וגם בערבוב עם קוקטיילים ושייקים. אלה הצטרפו למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של “פרימור” בפורמט אישי לדרך, הכוללת מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן מיץ תפוחים טבעי ומשקה קל לימונענע.

קיבלנו את המשקאות לסקירה, הם נפלאים, מרעננים וטעימים מאד. אהבנו שהמוצרים ללא חומרים משמרים, הטעם מרענן ונפלא, הבקבוק האישי בהחלט מבורך 🙂 אבל… ב 100 מ”ל משקה יש 2.5 כפיות סוכר… פרימור, אנא שפרו והפחיתו את כמות הסוכר בקשה של “אמא נגה”.

מחיר מומלץ לצרכן: כ-8.90 שקל לבקבוק 400 מ”ל.

כשרות חוג חתם סופר פ”ת והרבנות נחל שורק.

להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

צילום סטודיו say

“וילי פוד” משיקה סדרה חדשה של ארוחות קפואות, הכוללת 6 סוגי תבשילים של אורז ופסטה, המתאימים להכנה על מחבת ודורשים רק תוספת של מים חמים.  

המוצרים החדשים בסדרה:

  • פסטה פתיתים ופטריות
  • פסטה פנה ותרד
  • פסטה פוזילי פטריות וגזר
  • אורז עם פטריות
  • אורז מקסיקני
  • אורז עם ירקות.

המוצרים נועדו לספק פתרון מהיר ומזין לתוספות מגוונות לארוחות וכל אריזה מספיקה לכ-2-3 מנות (600 גרם) או כארוחה בפני עצמה ומתאימים גם לצמחוניים וטבעוניים.

קיבלנו שלושה מוצרים לסקירה פסטה פנה ותרד, אורז וירקות ופסטה פתיתים ופיטריות. חברים, המוצרים מאד טעימים, קלים להכנה וחשוב חשוב שיהיו במקפיא! לא תמיד יש זמן וחשק להכין וכאן בצ’יק מקבלים ארוחה נהדרת 🙂 ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.

להשיג במקפיאים ברשתות השיווק השונות.

טחנת “קמח הארץ” מציגה שני קמחי איכות מהסדרה הצרפתית: “קמח צרפתי לקונדיטוריה” ו”קמח צרפתי לבריוש ולמאפי שמרים”. הקמחים מיובאים על ידי “קמח הארץ” מטחנת הקמח Moulins Bourgeois  בצרפת, הפועלת משנת 1895.

הקמחים כוללים: 

צילום- קמח הארץ

קמח צרפתי לקונדיטוריהT45 : קמח לבן בהיר ואיכותי, המופק ממרכז גרעין החיטה. דל בגלוטן. הקמח יציב מאוד ובעל מרקם רך והומוגני, תכונות המאפשרות אפייה ברמה הגבוהה ביותר של מאפי קונדיטוריה שונים ובהם עוגות, עוגיות, טארט ועוד.

קמח חיטה צרפתי לבריוש ומאפי שמריםT55 : קמח חיטה לבן, רב תכליתי, עשיר מאוד בחלבון. קמח צרפתי קלאסי האופייני מאוד לעולם האפייה הצרפתי ולמאפים עשירים בחמאה וממרחים כמאפי שמרים, בריוש וכדומה. תכונות הקמח מאפשרות קבלת תוצרים ברמה גבוהה ויכולת הכלה של תוספות כמו חמאה, קרמים ופירות, תוך שמירה על איכות הבצק וטעמו הייחודי.

קבלו מתכון נפלא לבריוש https://bit.ly/3w6eFzI

להשיג באתר טחנת “קמח הארץ”

יחיעם צילום Sell360pro

יצרנית מוצרי הבשר “מעדני יחיעם“, משיקה נקניק חדש בסדרת נקניקי הפרמיום: סלמי פרח. סלמי פרח הוא נקניק חצי יבש בסגנון כפרי, טחון בטחינה גסה ומתובל בתיבול עשיר. הנקניק מכיל תערובת בשרים מובחרת של בשר בקר והודו והוא מעושן בעץ בוק טבעי המעניק לו טעם וארומה מיוחדים. הוא ללא גלוטן, מכיל 19% חלבון ומשווק באריזת פרמיום של 200 גרם. הנקניק החדש מצטרף לסדרת נקניקי הפרמיום היוקרתית של מעדני יחיעם והוא מתאים לשימוש בכריכים, מאפים בתנור, מרקים ותבשילים.

סדרת נקניקי הפרמיום של מעדני יחיעם  כוללת נקניקים מובחרים המיוצרים מנתחי בשר הודו ובקר, בעלי טעם עשיר ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר.

בין מוצרי הסדרה סלמי סרוולט, סלמי צרפתי, פרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, פסטרמה של פעם ועוד. עוד משווקת יחיעם סדרת נקניקים יבשים בהם סלמי מעושן, סלמי גלילי, קבנוס קלאסי, קבנוס פפרוני ועוד. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי.

קיבלנו את המוצר לסקירה, אצלינו מאד אוהבים נקניקים, נקניקיות ושאר מוצרי בשר. נכון, בשר מעובד הוא קצת נחות מבשרים רגילים אך הנקניקים של יחיעם עשויים נפלא מנתחים מובחרים, מתובלים נפלא ובהחלט מהווים אלטרנטיבה נפלאה לארוחה. הנקניק עסיסי וטעים וללא גלוטן. אהבנו מאד ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 23.90 – 25.90 שקל לאריזת 200 גרם.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות השונות ברחבי הארץ.  

צילום: יעל האן

טחינה טורקיז היא טחינה משובחת 🙂 טחינה “טורקיז” זכתה בקטגוריית המזון של ‘בראבו’ על פי בחירת הצרכנים. היא באמת טחינה טובה 🙂 ותכלס, תמיד חשוב שתהייה טחינה בבית. אם זה להכנה של טחינה עם מים קרים, מלח ולימון, אפשר גם שום ופטרוזיליה.

מחקר חדש ביפן קובע: שומשום מונע פרקינסון. חוקרים מאוניברסיטת אוסקה סיטי ביפן, מצאו כי צריכה של שומשום יכולה להפחית את הסיכון לפתח מחלת פרקינסון על ידי מניעת נזק עצבי שמפר את האיזון של העברת מסרים בין תאי העצב לשרירים, זאת, על ידי חומר כימי טבעי המצוי בזרעיו ומאפשר יצירת חומר מוליך המופרש במוח.

לטחינה יש ערכים בריאותיים מעולים והיא תוספת נפלאה לכל סלט. עם הטחינה ניתן להכין מאפים משובחים. הבאנו לפניכם מתכון לעוגיות טחינה נפלאות שמאד קל להכינן, אפילו עם הילדים 🙂 ממליצה בחום מילה של “אמא נגה”. 

קבלו לינק למתכון נפלא של עוגיות טחינת טורקיז מגולגלות ותמרים https://bit.ly/3QLFUYf

מגוון מוצרים של ביופט

אנחנו דואגים גם לחברים שלנו – החתולים 🙂 הבאנו לפניכם מגוון מוצרים של חברת ביופט הכוללת מגוון חטיפים ומעדנים של המותג האירופאי ‘ויטהקרפט’ המתאימים לחתולים בכל הגילאים.

  1. פאוזי – סדרת מעדנים מפנקת לחתולים בצורת לב. המעדנים, ומעוצבים באריזה חמודה ולבבית. המעדנים מגיעים במגוון טעמים מיוחדים, ובשלושה מרקמים: ג’לי, פטה רך ורוטב נוזלי, ובמשקל 85 גרם. המעדנים המיוצרים באירופה בתקני איכות מחמירים, מכילים מעל ל- 50% רכיבים מן החי, עשירים בחלבון, מכילים מגוון ירקות, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. מחיר מומלץ לצרכן: 5.9 ₪
  • CAT STICK, סדרת מקלות בשר מפנקים בטעמים אהובים – מתאימים לכל סוגי החתולים בכל הגילאים ומעוצבים באריזה חמודה וידידותית. החטיפים הטעימים מכילים 95% רכיבים מן החי , ללא דגנים וללא תוספי סוכר, מגיעים במגוון טעמים: מקלות בשר עם סלמון, מקלות בשר עם הודו וכבש, מקלות בשר עם דג בקלה ודג זהבנון, מקלות בשר עם ארנבת וברווז. מחיר מומלץ לצרכן: 11 ₪.
  • CHOUPETTE, חטיפי בשר אפויים במילוי גבינה מפנקים במיוחד – החטיף המפנק “צ’ופט” של המותג האירופאי ‘ויטהקרפט’, מתאים לכל סוגי החתולים בכל הגילאים. חטיף עם אחוז גבוה של בשר, מרקם רך ומפנק, ללא תוספת סוכר, חטיף כריות במילוי גבינה. מחיר מומלץ לצרכן: 12 ₪.
  • הכירו את CAT YUMS, סדרת חטיפים מפנקים – החטיפים הטעימים מכילים מעל 70% רכיבים מן החי , ללא צבעי מאכל, חומרים משמרים וללא תוספת סוכר, מגיעים בטעמים האהובים על חתולים: בטעם גבינה מפנק, בטעם נקניקיות כבד טעים במיוחד, בטעם סלמון ובטעם עוף. מחיר מומלץ לצרכן: 16 ₪.

קיבלנו את המוצרים לסקירה – הג’ינג’י היפיוף שלנו פונק במגוון המוצרים של ביוטפ וכל מה שהיה לו לאמר היה מיאוווו אחד גדול, פיהוק, מתיחה והופה לישון 🙂 מומלץ בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.

ניתן להשיג בחנויות המחמד השונות.

תחנת חובה באזור הכנרת – תנובת כנרתמרכז המבקרים והחנות הגדולה בישראל למוצרי וזני תמרים הגדלים בארץ (עשרה זנים) ומוצרים שונים המבוססים על הפרי. החנות מציגה פלטפורמה מרשימה  של תוצרת חקלאית מקיבוץ כנרת  והסביבה ומיועדת גם לשפים ולחובבי קולינריה, המחפשים לשלב את הזנים המיוחדים והבריאים ביותר של פרי התמר במטבח.

צילום: יפתח חבלין

קיבוץ כנרת, הראשון שהקים את ענף התמרים בישראל, הפך אותו לנדבך חשוב מרכזי ושורשי המציע תמרים מובחרים, ייחודיים וטריים היישר ממטעי הקיבוץ. המבקרים בחנות ייחשפו וייהנו ממגוון זני התמרים הגדול בארץ באיכות גידול גבוהה. התמרים עשירים ברכיבים תזונתיים בריאים וממריצים.

מלבד מגוון התמרים המסורתיים והמוכרים, כמו זן המג’הול היבש האהוב על הישראלים ניתן למצוא עוד כ-9 זנים ייחודיים, הגדלים בקבוצת כינרת, ביניהם החלוואי, דקל נור, חיאני, זהידי, ברהי, דרי ועוד.

אחד מזני הדגל של הקיבוץ, הוא תמר “מג’הול סופר עסיסי”. הזן אהוב מאוד בזכות אחוז גבוהה של נוזלים בתמר, לעומת תמר המג’הול היבש המקורי שהינו בעל אחוז נמוך של נוזלים.

קיבלנו לסקירה מארז ובו שני זני תמרים המוכרים פחות מהמג’הול (המלך). זני דרי (derry) – יבש, מתוק, מכונה “התמר השחור”. עשיר בסיבים תזונתיים, נוגדי חמצון ומגנזיום והוא בעל תכולת הברזל הגבוהה ביותר מבין הזנים. וחלאווי (halawi) – תמר רך ומתוק, בעל מראה מאורך. עשיר בסיבים תזונתיים ומינרלים: אשלגן, מגנזיום וברזל. מקורו בעיראק.

אנחנו אוהבים תמרים, בדרך כלל הזן המככב הוא המג’הול. אהבנו לגלות זנים אחרים וכמובן בריאים. ממליצים, תמר אחד ליום ואתם מסודרים 🙂 מילה של ,אמא נגה”.

כדאי לכם לדעת – שבחנות טעמים נפלאים של חלבה משובחת, שפע פירות יבשים, תבלינים טריים, שמן זית מגידול מקומי ומבחר מוצרי קוסמטיקה טבעיים וייחודים המבוססים על שבעת המינים. את כל אלה ניתן לארוז באריזות מתנה, המתאימות למשלוחים לארץ ולחו”ל.

כתיבת תגובה