חדש על המדף

אז מה חדש על המדף? טוב ששאלתם 🙂 שוקולדים מעולים גם לטבעונים, מסטיקים, ד”ר פישר זה בדוק 🙂 , כיף בריחות נפלאים, נקה 7 תענוג אמיתי 🙂 , קרקרים ממכרים, לאפה טעימה ללא גלוטן, פופקורן דג ו… תינוקלין. מילה של “אמא נגה”. 

שוקולד Ritter Sport - סדרת הקקאו (צילום ריטר ספורט)
שוקולד Ritter Sport – סדרת הקקאו (צילום ריטר ספורט)

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג השוקולד  Ritter Sport, משיקה את סדרת הקקאו המונה 3 סוגי שוקולד (שניים מהם מריר) עשויים 100% קקאו בר קיימא עם מינימום רכיבים נוספים, ללא חומרי טעם וריח, ללא שומן חמאה וללא לציטין.
סוגי השוקולד המריר שבסדרה – שוקולד חלב מריר 55% מוצקי קקאו: זהו שוקולד החלב היחיד עם אחוז גבוה של קקאו. שוקולד מריר עדין 61% מוצקי קקאו הוא שוקולד טבעוני. שוקולד מריר מעולה 74% מוצקי קקאו וגם זה שוקולד טבעוני.
מנטוס chewy&fresh (צילום: אפרת אשל)
מנטוס chewy&fresh (צילום: אפרת אשל)

עוד חדש מליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מנטוס – מנטוס Chewy & Fresh – סוכריות לעיסה רכות ומרעננות מוצעות בבקבוקון מעוצב ושימושי המאפשר פתיחה וסגירה חוזרת בקלות. סוכריות הלעיסה הרכות של מנטוס Chewy & Fresh מגיעות  בשני טעמים: בטעם מנטה, המוצעות בבקבוקון כחול, בטעם מנטה עדינה, המוצעות בבקבוקון ירוק.
כרמית סדרת כעכים (צילום: סטודיו כרמית)
כרמית סדרת כעכים (צילום: סטודיו כרמית)

חברת כרמית, מרחיבה את קטגוריית מוצרי תחליפי הלחם בסגנון איטלקי תחת מותג Panini  – פניני (לחם בית באיטלקית) ומשיקה, סדרת כעכים אפויים ללא כולסטרול, באריזות  משפחתיות ובשלושה טעמים המתאימים לחייך של הצרכן הישראלי: קלאסי, שום בצל ובתוספת מלח גססדרת  העוגיות מלוחות, הנאפות על פי מתכון איטלקי מסורתי, הן פריכות ומספקת פתרונות לאירוח מושלם. האריזה המשפחתית ייחודית ושומרת על טריות המוצר. מתאימה גם בטיולים או בארוחות פיקניק.
הכעכים טעימים מאד, פריכים ונגמרים בצ’יק , ממש בלי להרגיש. ראו הוזהרתם 🙂 אהבנו מאד 🙂 מילה של “אמא נגה”.
קרקר פשתן
קרקר פשתן

חברת “ביכורים” משיקה סדרה של קרקרי פשתן טבעוניים ופריכים בטעמי שום, זעתר ובטעם טבעי. הקרקרים מיוצרים מזרעי פשתן טחונים, עשירים בחלבון (כ 40 גרם חלבון ב 100 גרם), אומגה 3, סיבים תזונתיים ומכילים 1 גרם פחמימה בלבד בכל קרקר.
הקרקרים אינם מכילים חומרים משמרים או רכיבים מהחי וללא תוספת סוכר.
בטעימה הקרקרים מאד טעימים מתאימים לאירוח בליווי מטבלים ומתחסלים במהירה. בהוראות כתוב שאם נשארים קרקרים יש לשמור בהקפאה. הצחיקו אותנו 🙂 לא נשאר כלום ) מילה של “אמא נגה”.
גרין לייט - לאפה ללא גלוטן. (צילום: אביתר ניסן)
גרין לייט – לאפה ללא גלוטן. (צילום: אביתר ניסן)

חברת “גרין לייט” פיתחה והשיקה לאפה ללא גלוטן כך שגם נמנעים מגלוטן וחולי צליאק יכולים ליהנות מלאפה איכותית וטעימה. הלאפה נטולת גלוטן, לקטוז, קזאין, שומן טרנס וחומרים משמרים. כדי לשמר את תכונות הטריות, הלאפה מוקפאת בהקפאה עמוקה מיד בתום אפייתה. מאוחר יותר היא מועברת להקפאה רגילה, וכך היא גם משווקת.
לפני השימוש הפשרנו את הלאפה במשך כמה דקות בטמפרטורת החדר, ונהנו מלאפה טרייה וטעימה. ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
המוצר כשר פרווה בהשגחת הרבנות יבנה ובד”צ חתם סופר בני ברק. בכל אריזה 3 לאפות.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע.
דג טוב - פופקורן דג טוב (צילום סטודיו עוף טוב)
דג טוב – פופקורן דג טוב (צילום סטודיו עוף טוב)

קבוצת עוף טוב, מרחיבה את פעילות “דג טוב” עם שני מוצרי דג חדשים ומשיקה: פופקורן דג טוב – מיני פילה אמנון מצופים, עשויים 100% נתח פילה דג ומכילים 14 גרם חלבון במנה. פופקורן דג טוב מוצע בשני סוגים – בציפוי רגיל ובציפוי צ’יפס. מתאים להגשה כמנת דג עיקרית, כתוספת לסלטים חמים או קרים, לשילוב במנות מוקפצות ותוספות אחרות וגם כמנה קלה.
ד"ר פישר (צילום: יעל האן)
ד”ר פישר (צילום: יעל האן)

ד”ר פישר משיק מחדש את סדרת  CLEANSING GENESIS סדרה חדשנית ומקיפה של מגוון תכשירי ניקוי לעור הפנים. תכשירי הסדרה משלבים קומפלקס מרכיבים ייחודי ועשיר, המותאם לכל סוגי העור: מינרלים מים המלח, מרכיבי לחות והזנה, בשילוב פרו-ויטמין B5 לריכוך, הזנת העור ולשמירה על גמישות וחוזק העור, ואנטי-אוקסידנט ויטמין E, להגנה מפני רדיקלים חופשיים ונזקי סביבה ואקלים ולמראה עור חלק וקורן יותר. תכשירי הסדרה נבדקו דרמטולוגית, הינם היפואלרגניים ועברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמה לעור רגיש. המוצרים בסידרה : תרחיץ מקציף לפנים לעור רגיש ולעור יבש, ג’ל ניקוי פעיל לעור מעורב-שמן, ג’ל פילינג עדין לחידוש מראה העור, מסכת פילינג לניקוי עמוק, מי פנים לעור יבש -יבש במיוחד ולעור רגיל, מי פנים לעור מעורב-שמן, תחליב ניקוי לעור יבש-יבש במיוחד ולעור רגיל, מסיר איפור נוזלי לאזור העיניים. 
מוצרים מעולים, משאירים עור פנים חלק נעים למגע וללא אדמומיות. ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”. 
כיף תחליבי רחצה (צילום: מוטי פישביין)
כיף תחליבי רחצה (צילום: מוטי פישביין)

“כיף”, משיק לכבוד הקיץ מהדורה מיוחדת של תחליבי רחצה חדשים, מפנקים ומרעננים במיוחד וכולם חתומים על ידי הפרזנטורית ומובילת קמפיין המותג, הזמרת והשחקנית המצליחה נועה קירל. התחליבים החדשים מועשרים בלחות ומגיעים בניחוחות מרעננים של גלידה: סורבה מנגו, מסקרפונה ופירות יער ומנטה קפואה – בפורמולה מועשרת בלחות המעניקה לעור תחושת רכות מלטפת, והופכת כל מקלחת לחוויה מרעננת.
המוצרים המבושמים בעדינות והניחוח הנשאר לאורך שעות ארוכות, מעניקים תחושה של רעננות נעימה  בימי הקיץ החמים. אהבנו מאד 🙂 מילה של “אמא נגה”.
נקה 7 סירוק קל
נקה 7 סירוק קל

נקה 7 מרחיבה את סדרת מוצרי הילדים ומשיקה סדרה חדשה “סירוק קל” לשמירה על שיער נקי. בין המוצרים בסדרה :שמפו, מרכך, קרם לחות ותרסיס להתרת קשרים בניחוח מפנק ונעים במיוחד בעיצובים חווייתיים שילדים אוהבים. מוצרי הסדרה מועשרים בשמן רוזמרין, מועשרים בשמן זרעי ענבים, ללא פרבנים, היפואלרגניים ונבדקו דרמטלוגית.
מוצרי נקה 7 לא נוסו על בעלי חיים וניתן יהיה להשיג ברשתות השיווק והפארם.
השתמשנו במוצרים ולאחר השימוש השיער קל לסירוק, רך, נעים למגע, מלא ברק ומותיר תחושת רעננות וניקיון. אהבנו 🙂 מילה של “אמא נגה”. 
תינוקלין ג'ל כביסה (צילום: יוסי מור)
תינוקלין ג’ל כביסה (צילום: יוסי מור)

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת גם את מותג  תינוקלין, מרחיבה את פעילות המותג ומשיקה את תינוקלין ג’ל כביסה BABY SENSITIVE, ג’ל כביסה היפו אלרגני אשר מותאם במיוחד לעורו העדין של התינוק, מעניק הגנה לעור, נבדק דרמטולוגית ומתאים למגע עם עור עדין או רגיש. ג’ל הכביסה החדש של תינוקלין שומר על אותם תווי הריח העדינים והמלטפים הנשמרים לאורך זמן  בבגדי התינוקות והמזוהים כל כך עם “תינקולין”. הג’ל החדש מצטרף לאבקת הכביסה המוכרת ולמרככי הכביסה שהושקו בשנה האחרונה.
ד"ר פישר (צילום: יעל האן)
ד”ר פישר (צילום: יעל האן)

ולסיום תזכורת – נוסעים לטייל? טסים לחו”ל? שימרו על היגיינה אישית בכל מקום עם המוצרים הנפלאים של ד”ר פישר בסדרת אלכו-ג’ל הנותנים פתרונות רבים המתאימים לשמירה על ההיגיינה. Alco-Gel ג’ל יעיל במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים לניקוי מהיר ויעיל במיוחד ללא צורך במים וסבון. בלעדי!  ALCO- GEL WIPES מגבונים היגייניים לידיים מכילים 70% אלכוהול. 20 מגבונים מבד רך, וארוזים הרמטית באריזות אישיות. אלכו-ג’ל Wipes לניקוי וחיטוי משטחים ואביזרים- מגבונים אנטי-בקטריאליים לניקוי וחיטוי משטחים ואביזרים. 20 מגבונים באריזה.
את מוצרי סדרת  Alco-Gel ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם, בתי מרקחת פרטיים ובקופות החולים.
 
 

כתיבת תגובה