חדש על המדף

מה חדש על המדף? אההה טוב ששאלתם 🙂 קרם לחות דמי מייק-אפ של SR COSMETICS, לק של O.P.I, מגבוני פחם להסרת איפור, שמן המפ טהור ושמנים אתריים נפלאים של רשת ביוטיקייר, סדרת ארוחות על בסיס טונה של עץ הזית, נוזל לחיטוי וניקוי רצפות ומטליות לחות לניקוי ריצפה של סנו וקוטל נמלים של סנו 🙂 מילה של “אמא נגה”.

לחות דמי מייקאפ שולי רודריג (צילום: באדיבות יח"צ)
לחות דמי מייקאפ שולי רודריג (צילום: באדיבות יח”צ)

לקראת הקיץ שחוזר אלינו ככה בבת אחת עם שבוע שרבי וחום לוהט – חברת SR COSMETICS של גורו הבריאות, שאני אישית מאד מעריכה שולי רודריג, משיקה לחות דמי מייק אפ + מסנני קרינה. פעילותו העיקרית כמוצר לחות, שאינו קומדוגני, דהיינו לא סותם את נקבוביות העור, מכיל חומצה הילורונית ברכוז גבוה ופעיל במיוחד. תפקידו לשמר את לחות העור הפחתת קמטים, מניעת דלקות והחלקת העור.
הקרם מכיל רכוז גבוה של שמן בוראג׳/ זיפן – הידוע בתכולה גבוהה של חומצות שומן לחיזוק מבנה תאי-העור ומסנני קרינה מינראליים, שאינם נספגים בעור ואינם חלילה.. מסרטנים ובעל מסנן קרינה המונע מקרינת ה-uva+uvb לחדור לגוף.
בסקירה, הקרם עדין מאד, קליל, נספג יפה בעור הפנים וצבעו חצי שקוף ומתאים את עצמו לגוון העור. ניסינו על כמה נשים בעלות גוונים שונים והקרם בקלילות התאים עצמו לגוון הפנים. ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
50 מל מחיר 210 ש”ח, הבקבוק מכיל  50 מ”ל קרם.
ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות.
מגבוני פחם לניקוי עור הפנים (צילום: יח"צ)
מגבוני פחם לניקוי עור הפנים (צילום: יח”צ)

ואיך מורידים את המייקאפ? על מגבוני פחם, שמעתם? הפחם הוא חומר פעיל הידוע בתכונות הספיחה שלו, הפועל כמגנט המסייע ללכידת לכלוך ורעלים, שאריות איפור ושומן עודף מהעור תוך הוצאתם החוצה. ברשת הלואו קוסט ביוטיקייר, משיקים מוצר מבוסס פחם נוח לשימוש. מגבוני הפחם מסדרת הטיפוח DERMAOR – מועשרים באבקת פחם,  נועדו לניקוי עמוק של איפור ולכלוך מהפנים ומהעיניים ומתאימים לכל סוגי העור ובמיוחד לבעלי עור בעייתי או שמן.
בסקירה, ראשית, נראה מוזר (מבהיל) מגבון שחור…. אבל, המגבונים, עשויים אל-בד רך ומסירים בקלות איפור, לכלוך, ספיחת שומנים, מפחיתים את בולטות הנקבוביות בעור. הותירו את עור הפנים נקי, רך למגע וריח עדין ונפלא 🙂 ממליצה בחום 🙂 מילה של אמא נגה”.
המגבונים מכילים ויטמין E, קמומיל ואלוורה, מסייעים בהקלה, בהגנה ובהרגעת העור. הרכב המוצר  ידידותי ונבדק דרמטולוגית, בבישום עדין, נטול אלכוהול ושמן מינרלי.
מחיר: 4.90 ₪ מכיל 30 יחידות מגבונים. ניתן להשיג ברשת ביוטיקייר.
שמן המפ של ביוטיקייר (צילום: יח"צ)
שמן המפ של ביוטיקייר (צילום: יח”צ)

רשת הלואו קוסט, ביוטיקייר, משיקה מוצר חדש – שמן המפ טהור בכבישה קרה, המיוצר מתמצית זרעי צמח הקנאביס ומכיל CBD, הרכיב המרכזי המניב את סגולות המרפא המיוחסות לו. את השמן מפיקים מהזרעים עצמם מכיוון שבהם יש תכולה גבוהה של חומצות שומן אומגה 3 + 6 בהרכב הדומה להרכב השומנים בעור ועל כן משתלב באופן מושלם עם העור ומיטיב עם הציפורניים והשיער. מחקרים מצביעים על יעילות שמן ההמפ בין היתר גם בשיפור והקלה על תסמיני עור הנובעים ממגוון בעיות עור כמו למשל אטופיק דרמטיטיס או פסוריאזיס, והמתבטאים בדרך כלל בגירויים גרד ויובש. בנוסף, חומצות השומן שלו מכילות חומצה הנקראת “חומצה גמא-לינולנית (GLA) ” -סוג ייחודי של חומצות שומן בעלות תכונות אנטי-דלקתיות המסייעות בהתמודדות של העור.
סגולותיו הרבות של השמן מאפשרות להסתייע בו באופנים רבים בעולם הטיפוח, החל משילוב בקרמי הטיפוח ועד הזנת העור או כמסכה לאנטי אייג’ינג.
מחיר: 14.90 ₪ תכולה: 50 מ”ל להשיג ברשת ביוטיקייר.
אקליפטוס קולקציית שמנים אתריים ברשת ביוטיקייר (צילום יח"צ)
אקליפטוס קולקציית שמנים אתריים ברשת ביוטיקייר (צילום יח”צ)

עוד שמנים אתריים שניתן להשיג ברשת ביוטיקייר המשיקה סדרת שמנים אתריים 100% טהורים וצמחיים ברישיון משרד הבריאות. בסדרה שישה שמנים:

  • שמן אקליפטוס טהור – שמן אתרי טהור המופק מעץ האקליפטוס.
  • שמן תפוז טהור- שמן טהור המופק מתפוזים ובעל סגולות ארומתרפיות רבות
  • שמן לוונדר טהור – עדין ובעל ניחוח מענג ומרגיע, בעל סגולות טיפוליות טבעיות.
  • שמן למון גראס- שמן טהור מעשב הלימון בעל ניחוח עדין בעל סגולות ארומתרפיות.
  • שמן עץ התה – שמן כללי בעל סגולות ויכולות רבות
  • שמן רוזמרין טהור – שמן המופק מצמח הרוזמרין הידוע ביכולותיו הארומתרפיות.
    תפוז קולקציית שמנים אתריים בביוטיקייר (צילום יח"צ)
    תפוז קולקציית שמנים אתריים בביוטיקייר (צילום יח”צ)

השמנים האתריים באיכות מעולה ומצויינים לשלל שימושים נרחב מאוד, הנוגעים ברוב תחומי החיים שלנו. בפרט לאחרונה כאשר המגמה  השלטת היא לדאוג לנפש, לסביבה, לגוף האדם למיינדפולנס שלם שייצור מעטפת של רוגע שלווה ורכיבים טבעיים שיעניקו את מלוא אלו.
מחירם של השמנים האתריים : 9.90 ₪.
ניתן להשיג ברשת ביוטיקייר
אתר: https://www.beautycare.co.il/ או בטלפון : 0747-185-185.

מארז פיפטות בגדלים שונים בביוטיקייר (צילום: יח"צ)
מארז פיפטות בגדלים שונים בביוטיקייר (צילום: יח”צ)

רגע  רגע… עוד פריט חשוב מזלפים (פיפטות) 🙂 השמנים האתריים מגיעים בבקבוקונים קטנים.
על מנת להשתמש בהן, הרבה פעמים עלינו לספור טיפות.
הדרך הכי טובה, הכי מומלצת והכי מדוייקת היא בטיפטוף.
ברשת ביוטיקייר ניתן להשיג גם מזלפים מצויינים לבקבוקי 10 מ”ל ול 50 מ”ל, במחיר השווה לכל כיס.
צמד המזלפים במחיר של 5.90 ש”ח.
ניתן להשיג ברשת ביוטיקייר.
קולקציית Mexico של OPI (צילום: באדיבות יח"צ)
קולקציית Mexico של OPI (צילום: באדיבות יח”צ)

מותג הלקים OPI משיק את קולקציית מקסיקו לשנת 2020. הקולקצייה כוללת 12 גוונים המבטאים קיץ צבעוני, לצד האדום והסגול (האהובים עלי) שנשארו מהחורף – איזה כייף 🙂 , שישה מהם פותחו גם בפורמולת אבקת פודרה לבנית ציפורניים בקרב נשות המקצוע. הבולטים בקולקציה יהיו גוונים נועזים של כתום צהוב ופוקסיה לצד קלאסיים כמו אדום, ורוד מרשמלו וזהב.
הלקים של OPI מיובאים לישראל בלעדית על ידי חברת “ברייסון שיווק” ונמכרים ברשת “אפריל” ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ. הלקים של OPI איכותיים ועשויים מחומרים ידידותיים וללא מרכיבים מזיקים הידועים בתעשייה (ללא Toluene, DBP או פורמולהיד). הם  מצטיינים בעמידות יוצאת דופן, המרקם מושלם ונוח למשיחה ומברשת הפטנט הייחודית הרחבה מאפשרת דיוק אולטימטיבי.
בסקירה, אני מאד אוהבת את הלקים של OPI הצבעים עזים ונועזים, אוהבת את המברשת הרחבה (יחסית למוצרים אחרים) כך שגם אני, עם שתי ידיים שמאליות, מצליחה למרוח לק ולצאת כמה שפחות מגבולות הציפורן. והלק, יחסית למוצר אחר, נשאר יותר זמן על הציפורן 🙂 אוהבת מאד 🙂 מילה של “אמא נגה”.
מחיר: 65 ₪ לבקבוק לק .
ניתן להשיג ברשת “אפריל” ומכוני הטיפוח ברחבי הארץ.  http://www.opi-israel.co.il/ טלפון:1-700-700-037
אורז עדשים עם טונה (צילום: יח"צ)
אורז עדשים עם טונה (צילום: יח”צ)

בימים אלו משיק מותג עץ הזית סדרת מוצרים חדשה בקטגוריית הטונה – Lunch To Go. הסדרה כוללת: פסטה עם טונה בשמן זית – בתוספת זיתי קלמטה ועגבניות מיובשות. אורז ועדשים עם טונה בשמן זית – בסגנון מג’דרה. הארוחה מגיעה באריזת צריכה אישית (160 גרם) הכוללת מזלג והמאפשרת פתרון צריכה מיידי בכל זמן ובכל מקום.
בבדיקה, אהבנו שהמוצרים מוכנים למאכל ואינם דורשים חימום, פשוט פותחים ואוכלים (לכל אריזה מצורף מזלג).  הכי פשוט שבעולם רעבים? מוציאים-פותחים-אוכלים-זורקים 🙂 למי זה טוב? לתלמידים בביה”ס (ארוחה מזינה ושונה מעוד סנדוויץ), לסטודנטים, לארוחת צהרים במקומות עבודה, לחיילים ,לטיולים בשטח ובחו”ל ועוד… והכי חשוב 🙂 טעים 🙂 מילה של “אמא נגה”. 
מחיר מומלץ לצרכן 13.9 ₪ וניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.
סנו 99.9% נוזל לניקוי וחיטוי רצפות (צלם: טל אזולאי סטודיו)
סנו 99.9% נוזל לניקוי וחיטוי רצפות (צלם: טל אזולאי סטודיו)

אתם בטוח מכירים את המוצרים של סנו בסדרת 99.9%  המתמחה בהשמדת חיידקים, ניקוי, חיטוי ושמירה על ההיגיינה בבית, וממש עכשיו יש חדש בסדרת 99.9% של סנו. סנו מרחיבה את סדרת 99.9% ומשיקה שני מוצרים נוספים המיועדים לרצפה. נוזל  לחיטוי וניקוי רצפות ומטליות לחות לחיטוי וניקוי הרצפה משמידים 99.9% מהחיידקים, מנקים ומבריקים בקלות את הבית!
99.9% נוזל לחיטוי וניקוי רצפות–  הנוזל מתאים לכל סוגי הרצפות ומבטיח השמדה של 99.9% מהחיידקים. מהיום – הרצפה גם נקיה ומבריקה וגם מחוטאת מחיידקים. נוזל לרצפות 99.9% החדש משלים את סדרת המוצרים 99.9% שפותחה בסנו במטרה לאפשר חיטוי קל ומהיר למשטחים ואזורים בבית ובסביבתו.
מחיר: 18.90 – 26.90 שקלים (לפי אתר פרייסס) בבקבוק של 2 ליטר.
סנו 99.9% מטליות לניקוי וחיטוי רצפות (צלם: טל אזולאי סטודיו)
סנו 99.9% מטליות לניקוי וחיטוי רצפות (צלם: טל אזולאי סטודיו)

99.9% מטליות לחות לחיטוי ולניקוי הרצפה- המטליות משמידות 99.9% מהחיידקים, מנקות ומבריקות בקלות וביעילות ומתאימות לכל סוגי הרצפות. המטליות נוחות לשימוש, עם פתח מיוחד למגב. הן חד פעמיות, ללא צורך בדלי ובכמויות גדולות של מים. גדולות במיוחד! 70*40 ס”מ.
מחיר: 15.90 – 18.90 שקלים באריזה של 10 יחידות.
ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות.
למידע נוסף היכנסו לאתר www.sano.co.il
K3 סנו פיתיון ג'ל נמלים (צילןם: טל אזולאי)
K3 סנו פיתיון ג’ל נמלים (צילןם: טל אזולאי)

עוד מוצר חדש מסנו K3 קוטל נמלים לבית ולחצר מתאים לקטילת נמלים בקן ומחוץ לקן. 
K3 הוא מזרק חדש בעל יעילות מוכחת לקטילת נמלים בבית ובחצר, המהווה פתרון חדשני לחיסול הנמלים בבית ובסביבתו ולמניעת התרבותן בפינות מסתור.
פיתיון ג’ל- קוטל נמלים, מאפשר הדברה ביתית פשוטה בשיטת “עשה זאת בעצמך” ללא מגע יד אדם עם החומרים וללא ריסוס. הפיתיון מושך אליו את הנמלים בחיפוש אחר מזון ומים, הן אוכלות אותו, חוזרות אל הקן ושם מרעילות נמלים אחרות והנמלים בקן נקטלות. השימוש קל ויעיל!
וממש עכשיו בקיץ הנמלים פעילות. ממליצה בחום 🙂 
בכל אריזה יחידה אחת.
מחיר: 49.90 שקלים (לפי אתר מייסופרמרקט)
חדש על המדף
חדש על המדף

 

כתיבת תגובה