חדש על המדף

חדש על המדף אחרון לשנת 2020 🙂 מה חדש? שמן זית ראשית המסיק של משק אחיה, ארוחת טונה של עץ הזית, קמח שמרים פיצה של סוגת, רוטב עגבניות לפיצה של MUTTI, ממרח עגבניות של נפטון, לחם פשתן של ביכורים, איטריות כוסמין של B&D, חטיפי שוקולד ללא סוכר של “caring candies”, אל-סבון היגייני לידיים של סנו, קלינקס חדש, סרום וקרם עיניים של מותג הקוסמטיקה SR, קמדיס משיקה שמפו וקרם נגד קשקשים ולכבוד השנה החדשה נרים לחיים עם וודקה חורטיצה,  מילה של “אמא נגה”.

שמן ראשית המסיק משק אחיה (צילום: יוסי מור)
שמן ראשית המסיק משק אחיה (צילום: יוסי מור)

יצרנית שמן הזית הישראלי “משק אחיה”, המתמחה בייצור שמן זית, משיקה שמן זית ייחודי ומשובח – שמן ראשית המסיק,  שמן זית כתית מעולה בכבישה קרה, ובחומציות מירבית של עד 0.5%. השמן מופק מהתוצרת החקלאית של ראשית העונה ונחשב לשמן הזית הטרי ביותר בשנה, בעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד.
קיבלנו את השמן לסקירה, השמן הראשוני הזה, שמופק בבית הבד, ניחן בסגולות בריאותיות, השמן עשיר בארומה טרייה והטעם חזק ומודגש, בהחלט שווה כל טיפה 🙂 אהבתי מאד וממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
כשר מהדרין לשכת הרבנות האזורית מטה בנימין ובהשגחת הבד”ץ חוג חתם סופר.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 39 – 45 ₪ לבקבוק 750 מ”ל.
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט של החברה.
ארוחה מיקס קינואה עם טונה בשמן זית (צילום: יח"צ)
ארוחה מיקס קינואה עם טונה בשמן זית (צילום: יח”צ)

מותג “עץ הזית” מרחיב את  סדרת הארוחות המוכנות עם טונה בשמן זית ומשיק ארוחת קינואה עם טונה בשמן זית. ארוחת קינואה עם טונה בשמן זית, מכיל קינואה לבנה ואדומה מבושלת, טונה, גזר, בצל, שום, תבלינים, מלח ושמן זית. מדובר במוצר שאינו דורש חימום, מוכן לאכילה ושימוש מידי בבית, בביה”ס, במקומות עבודה, לחיילים ,לטיולים בשטח ועוד…
כל הארוחות מגיעות באריזת צריכה אישית (במשקל 160 גרם) הכוללת מזלג לשימוש בכל עת ומאפשרת פתרון צריכה מידי, נוח, איכותי ומהיר בכל זמן ובכל מקום.
קיבלנו את המוצר לסקירה, הנוחות שבשימוש, קלות הפתיחה של האריזה המזלג המצורף לכל אחת הופך את המוצר לשימושי ביותר. לא צריך לחשוב מה לקחת, פשוט לזרוק לתיק וזהו… השילוב של טונה עם קינואה לדעתי מושלם ומתאים גם למי שנמנע מגלוטן. רק, הקטינו את כמות המלח. מילה של “אמא נגה”.
מחיר מומלץ לצרכן 13.9 ₪
ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.
קמח שמרים פיצה של סוגת (צילום: סוגת)
קמח שמרים פיצה של סוגת (צילום: סוגת)

“סוגת” מרחיבה את סדרת קמחי הקסם ומשיקה קמח נוסף “קמח שמרים פיצה”. סדרת קמחי הקסם, אשר משלבת נוסחה מיוחדת המאפשרת לקמחים לתפוח באופן מהיר ואחיד לאפייה קלה, נוחה ומהירה וללא צורך בניפוי, מציעה קמחים ייעודיים להתאמה מיטבית של סוג הקמח למאפה, לתוצאות אפייה מדויקות, טעימות ובעלות מרקם מושלם, ממש כמו של המקצוענים. הסדרה הינה פרי שיתוף פעולה של חברת סוגת עם טחנות הקמח שטיבל והשף-אופה המוביל ארז קומורובסקי שעמלו יחד על פיתוח ההרכבים המדויקים של הקמחים. התערובת המתאימה גם לאפיית פוקצ’ות, ניתן להכין 6 פיצות ואף להקפיא את הבצק לשימוש במועד אחר.
קיבלנו את הקמח לסקירה והעברנו לנסיינית, לדבריה הקמח פשוט נפלא, הוא גמיש נוח ללישה, תופח מהר ויפה והשימוש קל, רק להוסיף מים. מניסיונה היא מציעה להוסיף עוד כף שמן זית ומעט מלח וכבר שידרגנו את טעם הבצק. ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
אריזת הקמח שוקלת 1 קילוגרם, בעלת כשרות פרווה בהשגחת הבד”ץ
רוצים לקבל מתכון נפלא לפיצה של ארז קומורובסקי? כנסו ללינק https://bit.ly/2MeAcSt
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ברחבי הארץ.
רוטב עגבניות לפיצה של MUTTI
רוטב עגבניות לפיצה של MUTTI

ואנו ממשיכים בפיצה, רסק עגבניות, יאללה תעשו לכם חיים קלים והכירו את רוטב עגבניות לפיצה של MUTTI. רוטב העגבניות המיוצר מעגבניות איטלקיות אדומות ובשלות (המכילות פחות מים מעגבניות אחרות).
מרקם הרוטב עשיר, בשרני ומתובל באורגנו ובזיליקום. מכינים פיצה? שופכים MUTTI מוצרלה וזהו, הפיצה מוכנה. והכל טעים טעים 🙂 מילה של “אמא נגה”.
ד.א כל המוצרי העגבניות של MUTTI משובחים. ממליצה בחום 🙂 
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
נפטון - ממרח עגבניות עם שמן זית (צילום: מיכאל כץ)
נפטון – ממרח עגבניות עם שמן זית (צילום: מיכאל כץ)

וממשיכים בעגבניות 🙂 למה שלא תחליפו את הקטשופ, את העגבניות המרוסקות או את רכז העגבניות – בממרח עגבניות מתובל? חברת “נפטון”, משיקה ממרח חדש – “ממרח עגבניות בתוספת שמן זית”. הממרח הטעים והאיכותי, המצטרף לסדרת הממרחים המשובחים של החברה, ישדרג כל טוסט, פסטה או כריך! הממרח פרווה, מתאים לכל מאכל והוא ללא מונוסודיום גלוטמט או צבעי מאכל.
קיבלנו לסקירה, אנחנו (בפרט  אני) מתה על עגבניות והממרח של נפטון נפלא 🙂 אני שמה אותו בטוסט והוא טעים. מילה של “אמא נגה”.
כשרות – פרווה, בהשגחת בד”צ העדה החרדית ירושלים והרבנות הראשית באר שבע.
מחיר: 9.90 – 12.90 ש”ח ל-180 גרם.
רוצים לקבל מתכון שווה עם ממרח עגבניות של נפטון? כנסו ללינק https://bit.ly/38LsrLF
להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם, ברקת, מחסני השוק, סלאח דבאח ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.
ביכורים מזון ומאפה - לחם פשתן (צילום: אייל קרן)
ביכורים מזון ומאפה – לחם פשתן (צילום: אייל קרן)

חברת ביכורים מזון ומאפה משיקה לחם ביכורים מלחם פשתן – עשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים ודל מאוד בפחמימות.
לחם הפשתן מיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שערכיהם כמזון-על נשמרים בטכנולוגיה ייחודית. הלחם עשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, והוא מכיל כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה). הלחם לא מכיל סוכר או ממתיקים מלאכותיים והרכבו תורם לתחושת שובע.
קיבלתי את הלחם לסקירה, כתבתי עליו וכותבת שוב, הלחם פשוט נפלא 🙂 טעם אגוזי עשיר, בטוסט הוא פריך ופשוט מושלם 🙂 וגם דל בפחמימות, מה עוד צריך? אצלי הוא קבוע המקרר 🙂 מילה של “אמא נגה”.
כשר בהשגחת בד”צ העדה החרדית.
בטר אנד דיפרנט - סדרת אטריות כוסמין 100%מלא (צילום: חברת דמיון)
בטר אנד דיפרנט – סדרת אטריות כוסמין 100%מלא (צילום: חברת דמיון)

חברת B&D (בטר אנד דיפרנט), המתמחה בייצור ושיווק מוצרי מזון טבעיים, משיקה את סדרת אטריות הכוסמין המיוחדת והאיכותית. הסדרה, העשויה מקמח כוסמין 100% מלא, כוללת אטריות דקות, אטריות רחבות ואטריות דקיקות. האטריות הטעימות מתאימות להכנה של מנות מגוונות ובהן מוקפצים, מרקים, פשטידות, תבשילים, מנות מתוקות ועוד.
קיבלנו את האיטריות לסקירה, השתמשנו בהן בתוך מרק עוף הכי פשוט. אנחנו אוהבים איטריות דקיקות למרק והן היו פשוט מושלמות. איטריות כוסמין ללא סוכר, טעימות מאד. ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
כשרות: בד”צ העדה החרדית ורבנות ירושלים.
מחיר: 8.90 – 9.90 ש”ח לאריזה במשקל 200 גרם.
רוצים לקבל מתכונים עם איטריות כוסמין? מוזמנים להיכנס ללינק https://bit.ly/3o2hgnY
להשיג ברשתות שיווק, חנויות טבע ובחנויות השונות.
סדרת חטיפי שוקולד ללא סוכר - מריר וחלב (צילום אייל קרן)
סדרת חטיפי שוקולד ללא סוכר – מריר וחלב (צילום אייל קרן)

חטיפי השוקולד של “caring candies” מדרום אפריקה, הדוגלת במוצרים בריאים יותר, הגיעו לישראל. סדרת חטיפי השוקולד כוללים חטיפי שוקולד מריר וחלב העשויים מרכיבים טבעיים ומכילים מעט מאוד פחמימות. בסדרה 5 טעמים נהדרים: שוקולד מריר עם שבבים של דובדבנים חמוצים, שוקולד מריר עם שבבי מנטה, שוקולד חלב, שוקולד חלב עם שבבי מנטה, ושוקולד חלב עם שבבי טופי. החטיפים מוכנים בעבודת יד, והם ללא תוספת סוכר, גלוטן, חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים. 
חטיפי השוקולד מוצעים באריזות במשקל 50 גרם. בשל הרכבם, הם ידידותיים לשוחרי בריאות ולסוכרתיים: הם מכילים 4- 6 גרם פחמימות ל-100 גרם, כלומר 2 – 3 גרם פחמימה בלבד לחטיף במשקל 50 גרם!
קיבלנו את החטיפים לסקירה – אני תמיד מעדיפה להכניס הביתה ממתקים וחטיפים ללא סוכר עקב סוכרת של בן זוגי. חטיפי השוקולד של “caring candies” טעימים מאד ועונים על הצורך שלי במתוק לאחר האוכל, כך שגם אני נהנית מהם 🙂 ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
כשרות: מהדרין פרווה – לשוקולד המריר, וכשר חלבי – לשוקולד החלב (עכו”ם), בהשגחת בד”ץ קייפטאון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר:  8.90 ש”ח לאריזה במשקל 50 גרם.
להשיג בחנויות טבע, בתי מרקחת וחנויות פרטיות ברחבי הארץ, ודרך האתר www.caringcandies.co.il
סנו מדיק סבון ידים (צילום: ישראל כהן)
סנו מדיק סבון ידים (צילום: ישראל כהן)

סנו מדיק משיקה אל-סבון היגייני לידיים בתוספת אלוורה ובתמצית תה ירוק בנוסחה מיוחדת לשמירה על היגיינת הידיים, המעניקה לחות והגנה לעור כפות הידיים. אל-סבון של סנו מדיק ללא פרבנים, פתלטים, שמן מינרלי וסיליקונים.
קיבלנו את המוצר לסקירה, בתקופה האחרונה עלתה לסדר היום החשיבות בשמירה על היגיינת הידיים. בחיי היומיום ובתפקוד שבשגרה נוגעות כפות הידיים במקומות רבים והחשיפה לחיידקים מצריכה שטיפה תכופה של כפות הידיים. סנו מדיק נעים לשימוש, משאיר את כפות הידיים נקיות ולא מיובשות. אהבתי 🙂 מילה של “אמא נגה”.ם.

  • באריזה 500 מ”ל
  • מחיר:  9.50-10 שקלים   (לפי אתר זאפ)

להשיג ברשתות השיווק

קלינקס לושן (צילום יח"צ)
קלינקס לושן (צילום יח”צ)

קלינקס ,המוכר בזכות נייר הטישו הרך והאיכותי. בימים אלה משיק המותג Kleenex , את Kleenex Lotion החדש, טישו מועשר בקלנדולה, אלוורה וויטמין E במארז זוגי נח לנשיאה.
החידוש ב-Kleenex Lotion  הינו תוספת הקלנדולה לפורמולת הלושן הייחודית ואריזה נוחה  לנשיאה. זו תהיה הפעם הראשונה שמוצר מסדרת ה-Lotion האהובה והמוכרת כל כך של קלינקס ישווק באריזה רכה, נוחה לנשיאה, עד עתה מוצרי הסדרה בישראל שווקו בקופסאות בלבד. תוספת הקלנדולה ב-Lotion בנוסף אלוורה וויטמין E, ידועה כבעלת סגולות מרפא מזה מאות שנים ונועדה לסייע בהקלה על אף אדום ומגורה והמוצר אכן נבדק אל מול מוצרי הטישו השונים שלנו ונמצא כטוב ביותר למשימה זו.
כל מילה, נכונה, הקלינקס אצלי תמיד בתיק, ברכב בכל מקום. החידוש עם הקלנדולה אלוורה וויטמין E נעימה, רכה לשימוש, לא מייבשת את האף ולא משאיר אדמומיות לאחר שימוש. ככה קלינקס צריך להיות 🙂
ניתן להשיג את ה -Kleenex Lotion  ברשתות השיווק והפארם
צמד מוצרי קמדיס לקרקפת (צילום: יח"צ)
צמד מוצרי קמדיס לקרקפת (צילום: יח”צ)

חברת קמדיס, המסייעת לטיפול בבעיות עור מציעה ערכה ייעודית  דו שלבית לקרקפת בריאה ונקייה מקשקשים; שלב ראשון – שמפו טיפולי נגד קשקשים מסדרת SEBO, המבוסס על – Control Botaniplex™ system – טכנולוגיה להפחתת קשקשים והרגעת הקרקפת המשלבת בין צמח האינדיגו וצמח אגוז הסבון , יחד עם חומצה סיליצילית וזינק פרינתיון למניעת קשקשים, להקלה על גרד ואדמומיות.  השמפו מטפל בכל סוגי הקשקשים. שלב שני – קרם טיפולי לקרקפת מסדרת – SEBO& PSO, מרגיע קרקפת אדמומית, מעניק לחות מירבית ומפחית קשקשים. הקרם מבוסס גם הוא על טכנולוגיית Control Botaniplex™ system להפחתת קשקשים והרגעת הקרקפת . 6 צמחי מרפא המפחיתים גרד ואדמומיות יחד עם מרכיבים המעשירים את הקרקפת בלחות.
יעילות המוצרים הוכחה יחד במחקרים קליניים. בשימוש לאורך זמן בשני תכשירים אלו, הקשקשים נעלמים ואדמומיות וגירוד בקרקפת מופחתים ב 87% בתוך שבועיים ולא פחות חשוב שהשיער נותר רך ונעים.
המוצרים מסייעים לכל סוגי הקשקשים, לא משנה מה סיבת היווצרותם.
מחיר הערכה שמפו טיפולי + קרם טיפולי: 99.56 ₪
רוצים לקרוא עוד? קבלו קישור למאמר:
 https://spectrumlocalnews.com/nys/new-york-state/healthy-living/2015/02/21/1-of-every-5-people-suffers-from-dandruff-men-more-so-than-others
לרכישה באתר קמדיס , ובבתי מרקחת וטבע נבחרים https://bit.ly/2JInZlJ
SR COSMETICS סרום EVERCURE
SR COSMETICS סרום EVERCURE

מותג הקוסמטיקה SR של גורו הקוסמטיקה שולי רודריג משיקה את סדרת  EVERCURE החדשה (ever יערות עד, cure מרפא) כלומר, רוקחות מרפא מיערות האמזונס, בסדרה החדשה משיקים 3 מוצרים. סרום רטינול, קרם עיניים, קרם לטיפול בצלקות.
EVERCURE – סרום רטינול – רטינול עשיר בויטמין A הנאגר בכבד. סרום רטינול טהור מיוצב בטכנולוגיה קפסולרית CelluCap™ R ברמה של תרופה ובריכוז עוצמתי של 5%. מרכיב הרטינול משמש כקולטן משפיע להצערת העור, מטפל בבעיית תסמיני האקנה, תומך בהבהרת פיגמנטציה ומתקן נזקי עור ברמות השונות. ייחודו, בחדשנות מולקולרית של מיקרו ספוגיות, התורמות להולכה דרמלית של מרכיבי הפורמולה להעצמת הפעולה הנדרשת. מרכיביו משולבים עם צמחי מרפא מה”אמזונס”.
בסקירה – הסרום מצמצם את הנקבוביות משטח קמטים וקימטוטים לאורך זמן. יש לעסות בעדינות לתוך העור. הקרם נספג מצויין, לא משאיר שמנוניות על העור וכמובן בעל ריח עדין ונפלא. הסרום מתאים לבעיות של אקנה, פיגמנטציה וכמובן למי שיש קמטים וקימטוטים – כבר להשתמש!! וממש עכשיו, בחורף, זה הזמן להשתמש בו, ולא לשכוח – חובה למרוח מסנן קרינה במהלך היום. ממליצה בחום ???? מילה של “אמא נגה”.
** לא! לנשים בהריון\מניקות\כהות עור\בעור רגיש מומלץ! להתחיל להשתמש בהדרגה ובהתאמה מקצועית.
מתאים לכל סוגי העור בהתאמה אישית
מחיר- 289 ₪, 30 מ”ל

SR COSMETICS קרם עיניים EVERCURE
SR COSMETICS קרם עיניים EVERCURE

EVERCURE – קרם עיניים רב תכליתי – קרם עיניים פונקציונאלי\ ייעודי מבוסס תמציות צמחי מרפא “מהאמזונס”. מרכיביו הסינרגטיים, מטפלים במגוון נזקי אזור העיניים, הצוואר והמחשוף. כהויות על רקע וסקולרי (נימי דם) ופיגמנטרי \ הזדקנות טבעית /קמטים, נפיחויות, שקעים יובש ונזקי קרינה כחולה.
בסקירה – אני מאד אוהבת קרם עיניים ותמיד מקפידה למרוח פעמיים ביום קרם עיניים על פנים נקיות, כמובן ???? בוקר וערב ב-ה-ק-פ-ד-ה!  שולי רודריג, בשיחת הזום אומרת ” קרם עיניים, לחיצה אחת בלבד! ” כך ביצעתי, לחיצה אחת ומרחתי בתנועות טפיחה עדינות מסביב לעיניים עד ספיגה של הקרם, שנעשתה בשניות. יש לציין את האריזה של הסרום וקרם העיניים, שניהם בבקבוק עם משאבה סגור הרמטי ואסטטי, בדיוק כמו שאני אוהבת ???? לגבי מצב הכהויות הן התבהרו מעט ???? ממליצה בחום ???? מילה של “אמא נגה”.
מתאים לכל סוגי העור
מחיר- 289 ₪, 30 מ”ל
כל המוצרים SLS FREE|PARABEN FREE|COLOUR FREE|PETROCHEMICAL FREE|MINERAL OIL FREE
רוצים לקרוא עוד על המוצרים? מוזמנים להיכנס ללינק –  https://bit.ly/34ULWAd
המוצרים של SR COSMETICS ניתנים לרכישה אצל קוסמטיקאיות מורשות SR.

וודקה חורטיצה
וודקה חורטיצה

זהו, הסתיימה לה שנת 2020 ונאחל לכולנו בריאות, בריאות ועוד בריאות 🙂 בשנה האחרונה כולנו הבנו שזה הרכיב הכי חשוב בחיים 🙂 נרים כום לחיים, לחיי השנה החדשה 🙂

לרגל סיום שנת 2020 ותחילתה של שנת 2021 פיתח מותג הוודקה “חורטיצה” יחד עם המיקסולוג נועם אור – 5 מתכונים לקוקטיילים נהדרים שאפשר להכין בבית, כדי לציין ולחגוג בשמחה את השנה האזרחית החדשה. 
מוזמנים להיכנס ללינק, לבחור קוקטייל המתאים לכם, או רק וודקה ולהרים כוס “לחיי העם הזה” !
https://bit.ly/2X4T8Fn

חדש על המדף - מילה של "אמא נגה"
חדש על המדף – מילה של “אמא נגה”

 

כתיבת תגובה