טיול פסח אביבי אל פריחת הדובדבן

בתום עונת גשמים ברוכה והינץ פריחת הדובדבן במטעי הפרי במטולה ובהרי הגליל הגבוהים, מציעים טיולי פריחות וניחוח אביבי וטעימות יין בהרי הגליל.

פסח לכל המשפחה
פסח לכל המשפחה

בבית שלום במושבה הצפונית מטולה ב-7 באפריל בשעה 12:00 – מזמינים את הנופשים, הורים וילדים לארוחת בוקר עשירה וטיול אל יופיו ועצמתו של הטבע ושיא פריחת הדובדבן הלבנה, במטעי הפרי במטולה. פריחת הדובדבן מתאפיינת באשכולות של פרחים לבנים הדורים העוטפים את נוף העץ, במראה עוצר נשימה! מלבד מטעי הפרי יעבור הטיול גם הטיול יעבור בינות בתי המושבה והרחוב הראשי של מטולה מלווה בסקירה היסטורית ותצפיות על מפל הטחנה, כפרי דרום לבנון, צפון עמק החולה, רכס הרי נפתלי, כפר גלעדי ותל-חי, את ערוץ הכניסה למפל התנור ועוד.

ארוחת הבוקר בטעם של פעם המוגשת במסעדת בית שלום – בארוחת הבוקר, מגישים סלטים מגוונים, גבינות טריות במתבלים שונים, זיתים, דגים, ביצים, ריבות ביתיות: ריבת תאנים (מעץ בן 100 שנה המניב עדיין תאנים), ריבת שזיפים וכמובן עוגות ממתכונים מבית סבתא ועוד. המסלול נערך בנסיעה ברכבים פרטיים ונמשך כשעה וחצי.

מחיר לטיול מודרך וארוחת בוקר – 85 ₪.

מחיר לטיול בלבד- 30 ₪.

בית שלום במטולה – 04-6940767, http://beitshalom.co.il

ביקור ביקב הרי גליל ביראון וטעימות יין- מסע בין נופים, כרמים, חביות ותרבות.

יקב הרי גליל הוקם בשנת 2000 בקיבוץ יראון בגליל העליון. ממזג בין המאפיינים הייחודיים של הרי הגליל העליון והמומחיות רבת השנים בייצור יינות איכות. ליקב שישה כרמים בעלי מאפיינים טופוגרפיים ואקלימיים שונים, כולם בהרי הגליל העליון, בסביבתו הקרובה של היקב בגובה של עד 800 מטר מעל פני הים והמבקרים באזור יכולים לצפות בשורות ארוכות של גפנים המכסות את מדרונות ההרים המקיפים את קיבוץ יראון. היקב הוקם על פי תפיסה  ארכיטקטונית חדשנית, בה ניתן דגש על שילוב מסלול למבקרים לאורך תהליך ייצור היין ונעשה שימוש בחומרים מודרניים כפלדת אל-חלד, בטון, זכוכית וחומרים מסורתיים כאבן ועץ אלון.

חפש את המטמון-יקב הרי גליל
חפש את המטמון-יקב הרי גליל

הסיור ביקב משלב הליכה במסלול תהליך היצירה, החל מקבלת הגפנים ומיונם, דרך מיכלי הנירוסטה, חדר חביות עץ האלון, צפייה בסרטון, טעימת יינות מודרכת ותצפית על הנוף הגלילי בליבו שוכן היקב. בחנות היקב ניתן לקנות יינות, אביזרי יין, ספרות יין ומוצרים מתוצרת הגליל.

מחיר סיור מודרך + טעימה (כולל כוסית יין) למבוגר 18 ₪,

מחיר לילד (מגיל 6) חייל/שוטר במדים/גמלאי 16 ₪.

הסיורים בתיאום והרשמה מראש.

יקב הרי גליל –  04-6868748 ובאתר: www.galilmountain.co.il

כתיבת תגובה