טיפול טבעי בסטרס / לחץ בעזרת שמנים אתריים

בימים עמוסים ולחוצים אלו, אפשר לנסות ולהירגע באמצעות שמנים אתרים אשר ידועים בתור מפוגגי לחץ. קבלו הצעה לטיפול טבעי בלחצים בעזרת שמנים אתרים.

קטרינה ידלין בעלת המותג קטרינה טיפוח אורגני
קטרינה ידלין בעלת המותג קטרינה טיפוח אורגני

מאת : קטרינה ידלין

פעולת שמנים אתרים על נפש האדם
שמנים אתריים משפיעים על נפש האדם במספר מישורים. ראשית, לשמנים יכולת לשפר את ההרגשה שלנו. בנוסף, המגע של השמן עם עור הגוף תורם לשיפור תחושות פיזיות ונפשיות, החל מתחושות מעוררות וממריצות ועד לתחושות מרגיעות. מעבר לכך החומרים והרכיבים השונים שבשמנים האתריים נספגים דרך העור ויכולים לסייע לתפקודים פיזיים שונים, לרבות אלו של מערכת העצבים המשפיעה גם על התחושות והרגשות שלנו.
חשיבות הרגעת הנפש
יש לדעת כי אדם שאינו שקט, הנוטה לעצבנות, דיכאון ומחשבות שליליות, מושפע באופן ישיר ועקיף גם בתפקוד המערכות הפיזיות של גופו, לרבות תפקוד לקוי של מערכת החיסון והגדלת הסיכוי לפגיעות ומחלות שונות כדוגמת כאבי ראש, כיבי קיבה ועצירות. מנגד, תחושות חיוביות של שלווה, שקט ורגיעה תורמות לחוסן הגוף ומערכת החיסון ומקטינות סיכוי לתחלואה. לכן יש חשיבות רבה לאיזון הגוף והנפש שלנו ולהגדלת מצבים התורמים להרגעתנו. בעזרת שמנים אתריים ניתן בהחלט להרגיע את הגוף, העור, מערכת העצבים והנפש. מדובר בפעולות הרגעה המתאימות לכל אדם בכל גיל, נטולות חומרים מזיקים או תופעות לוואי.

מוצרי ם של קטרינה טיפוח אורגני (צילום: אורי קראוס)
מוצרי ם של קטרינה טיפוח אורגני (צילום: אורי קראוס)

סגולותיהם של שמנים אתריים
שמנים אתריים הינם שמנים המופקים מצמחים רבים ושונים, כאשר בהתאם לצמח נקבעות הסגולות והתכונות של השמן. כמו כן שמנים אלו משמשים למגוון מטרות:
הרגעה- שמנים רבים הינם בעלי איכויות להרגעת הגוף והנפש.
חיוניות- לצד איכויות של הרגעה, שמנים רבים גם תורמים לרענון הגוף ומעלים את רמת חיוניותו.
חיזוק מערכות הגוף- שמנים אתריים שונים גם מסייעים בחיזוק מערכות שונות בגוף לרבות מערכת החיסון, מערכת העצבים, מערכת העיכול ומערכת הנשימה.
ניחוח – השמנים מעניקים למוצרי הטיפוח ניחוח טבעי, נעים, מרגיע ומרענן.
טיפול בעור- לשמנים אתריים רבים יש איכויות התורמות לטיפול וטיפוח עור הגוף והפנים, כדוגמת חיזוק ומיצוק העור, הזנתו, הוספת לחות, מניעת גירויים, נפיחות ואדמומיות וטיפול בפצעים, זיהומים ודלקות.
 איכות ומחיר שמנים אתריים
מחיר שמנים אתריים אינו אחיד בשוק והוא משתנה בהתאם לסוג וכמות השמן ורמת איכותו. שמן אתרי איכותי הינו שמן טהור המופק מצמחים אורגניים שגודלו בתנאים אידיאליים, ללא שימוש בחומרים ודשנים כימיים סינטטיים ומזיקים. כמו כן, איכות השמן נקבעת בהתאם להרכב וטיב האדמה בה הצמח גדל וכן בהתאם לאיכות תהליך הפקת השמן. חשוב לציין כי חברתנו דואגת לשווק מוצרים על בסיס שמנים אתריים איכותיים עבור מחירים הוגנים ושווים לכל נפש.
מוצרי טיפוח וטיפול איכותיים וארומתרפיים מבוססים על שמנים אתריים איכותיים, המופקים מצמחים אורגניים טהורים. את השמנים מפיקים מסוגים רבים של צמחים ומחלקים שונים של הצמח לרבות שורשים, עלים, זרעים, תפרחות, פירות, גזעים ושרפים. בתהליך הפקת השמן מקפידים לשמור על ניחוח הצמח ועל איכויות וסגולות הטיפול והריפוי הייחודיות שלו.
הזמנת שמנים אתריים מרגיעים
בתורת הארומתרפיה שמהווה בסיס למוצרי טיפול וטיפוח טבעיים של חברת קטרינה טיפוח אורגני, עושים שימוש בשמנים אתריים התורמים להרגעת הגוף והנפש על ידי מגע וריח כאחד. בין היתר החברה מפתחת ומייצרת מבחר איכותי של שמנים אתריים מרגיעים המיועדים לנשים, גברים, אימהות ותינוקות. מדובר בשמני איכות טהורים ואורגניים המופקים מסוגים שונים של צמחים, ומוצעים למכירה ישירות דרך אתר החברה במחירים משתלמים במיוחד.
כאמור, במוצרי הטיפול והטיפוח של קטרינה טיפוח אורגני, עושים לא אחת שימוש בשמנים אתריים מרגיעים, כגון לבנדר, קמומיל רופאי, תפוז וברגמוט. הזמנת מוצרי טיפוח וטיפול אורגניים עם שמנים אתרים להרגעה מוצעת ישירות דרך אתר האינטרנט של החברה.
https://katerina.co.il/ 
באדיבות : קטרינה ידלין – מומחית לארומתרפיה ומפתחת מוצרים אסתטיים וטיפוליים מן הטבע, בעלת חברת בוטיק למוצרי טיפוח אורגניים קטרינה טיפוח אורגני.

כתיבת תגובה