כדאי לדעת – כיור גדול עם אחריות לכל החיים

הכיור נשחק מרוב עבודה בחודשי ההסגר? חברת “מדגל” מבית “פלסאון” (משנת 1973), מהמובילות בתחום הברזים, ארונות האמבט המעוצבים וכיורי הפרימיום ,PEDANTIX  מציעה את “יהלום 75 גרנד” – כיור גרניט איכותי של פדנטיקס, גדול במיוחד, שלא מפחד מעבודה קשה – שכן הוא עם אחריות לכל החיים!

מדגל - מותג כיורי פדנטיקס (צילום: מדגל)
מדגל – מותג כיורי פדנטיקס (צילום: מדגל)

הכיור מותאם למטבח הישראלי והוא נוח מאוד לשימוש יומיומי, להכלה של כלים מלוכלכים ולשטיפת תבניות גדולות וסירים גבוהים. הוא בעל קווים ישרים, באורך של 77 ס”מ ובעומק 21 ס״מ (המתאימים לרוחב ארון פנימי 76 ס״מ). לכיור יש אפשרות ל-5 חורים, למשל: לברז מטבח, ברז פילטר למי שתיה, סבון כלים, סבון ידיים וכד’, והוא כולל פתח ניקוז לטוחן אשפה. אפשר לבחור בין התקנה אינטגרלית (אפס) להתקנה שטוחה. מוצע בצבעים: לבן, יסמין, אפור מטאלי או שחור מטאלי.
מדגל - כיור פדנטיקס - גרנד 75 (צילום: מדגל)
מדגל – כיור פדנטיקס – גרנד 75 (צילום: מדגל)

כיורי הגרניט של PEDANTIX מיוצרים מסלע גרניט, שהוא מחצב טבעי, איכותי וחזק במיוחד, המעניק להם קשיות גבוהה, חוזק ועמידות בפני שריטות. מרקם הכיור יוצר מראה אחיד והומוגני ורכיב הצבע, שהוא חלק בלתי נפרד מהרכב החומר, מונע שינוי גוון ומבטיח את יציבות צבע הכיור. בהיותו עמיד בפני חומרי ניקוי חזקים, הכיור מתנקה בקלות ובנוחות. להשגת איכות התקנה אופטימלית, מותאמים כל הכיורים של פדנטיקס להתקנה אינטגרלית או שטוחה, כבר במהלך ייצורם במפעל באירופה.
לפדנטיקס עוד מבחר כיורי פרימיום בגדלים שונים. מוזמנים להתרשם מהקטלוג באתר www.madgal.co.il.
להשיג בחנויות קרמיקה ברחבי הארץ.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. רויטל

    באיזו מדינה מיוצר כיור פדנטיקס?

  2. לי ציפרוט

    הי אשמח לקבל מחיר לכיור

    1. נגה רוזנברג

      היי לי,
      תודה על תגובתך.
      את מוזמנת לפנות ישירות לשירות הלקוחות ושם יפנו אותך.
      טלפון – 099528967
      תתחדשי

כתיבת תגובה