מאופרות ב – 7 דקות

קורונה טיים 🙂 ממש עכשיו, בזמן הקורונה אנחנו נמצאות הרבה בבית ומחפשות כל מיני נושאים מעניינים. ובכן, אני היכרתי את לילך גוריון יוצרת סדנת איפור דיגיטלית בשיטת  “מאופרות ב- 7 דקות” וממליצה לכם בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.

לילך גוריון בסטודיו (צילום: באדיבות יח"צ)
לילך גוריון בסטודיו (צילום: באדיבות יח”צ)

כולנו אוהבות להתאפר ומחפשות בעיקר… מהר… טוב, אולי אתן לא, אבל אני כן! לי אין סבלנות להאריך באיפור. האיפור שלי הוא בסיסי ומהיר – העיקר לסיים עם זה. ממש עכשיו המליצו לי להיכנס ולהכיר את קבוצת הפייסבוק של לילך גוריון. וזאת למה? כי היא ממש מתאימה ל’חוסר הסבלנות’ שלי. כלומר, להתאפר מהר ולצאת…
נכנסתי לסרטונים של לילך ומאד אהבתי.
מה אהבתי? את הטיפים, את הפתיחות, את החשיפה לא רק שלה אלא של כל בנות הקבוצה ובעיקר, את התמיכה הצמודה של לילך והצוות שלה על טיב האיפור של בנות הקבוצה. מילה של “אמא נגה”.
ובכן, קצת מילים 🙂
לילך גוריון, הינה מאפרת מקצועית, מרצה ומדריכת איפור מזה 17 שנה, בעלת המותג “מאופרות ב- 7 דקות” שיטות לאיפור עצמי מהיר וצעיר לנשים 30+ ומנהלת את הקהילה וקבוצת הפייסבוק הגדולה בה 16,500 נשים “מאופרות ב 7 דקות” הקבוצה.
בתהליך הלמידה וליווי משתתפות הסדנאות היא משלבת כלים אימוניים מעולם ה- NLP  (בהכשרתה גם מאמנת) על מנת להגיע לתוצאות מעצימות במיוחד דרך הניראות החיצונית.
לדברי לילך, “לאחר גיל 30 עור הפנים הופך ל”בוגר” והוא זקוק לאיפור עם דגשים אחרים, כי אי אפשר להתאפר בגיל 40 כמו שהתאפרנו בגיל 20″ הטעויות הנפוצות באיפור גורמות לנו להיראות עייפות ומבוגרות יותר.
החזון האישי של לילך“קודם תאהבי את מה שאת רואה במראה, זה כבר יחלחל פנימה ויהדהד החוצה מלוא העוצמה שבך”. השינוי החיצוני הוא מהיר! ומשפיע על כל העוצמה הפנימית שלנו.
בסדנת האיפור בנוסף לטכניקות האיפור הפשוטות, לומדים את הדגשים לעור הבוגר- איך להסתיר כהויות, קמטוטים, להרים פנים נפולות וכן להבין את הטעויות הנפוצות ש”מפילות” לנו את העיניים או את הלחיים.
התוצאה: מראה רענן וצעיר יותר לעומת מראה עייף שמתקבל בטעויות ממש בסיסיות.
לילך בנתה סדנת איפור דיגיטלית בשיטת “מאופרות ב- 7 דקות” הכוללת 13 מפגשים, כאשר בכל מפגש מלמדת לאפר חלק אחר של הפנים, טיפים וטריקים מעשיים , כאשר המטרה הסופית היא השגת מראה איפור מקצועי ב- 4-6 דקות בבוקר.
ייחודה של הסדנה היא בכך שהיא כוללת ליווי ותמיכה בקבוצת פייסבוק סגורה ייעודית על מנת  לתת את הדגשים האישיים בהתאם למבנה הפנים וסגנון החיים. המשתתפות מעלות תמונות לאחר התרגול ולילך והצוות מכוונות ומעצימות.
בנוסף, ניתן להתייעץ בכל התלבטות ולצפות בכל הסרטונים פעם אחר פעם בזמן המתאים לצופה.
הסדנה מיועדת גם לנשים שיודעות להתאפר בכדי לשפר ולדייק את רמת המקצועיות ו”להתאים גרסה”- בהתאם לגיל וסגנון החיים, וגם לנשים עם “ידיים שמאליות” שצריכות ללמוד להתאפר מההתחלה. ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
עלות סדנת ה- Refresh הכוללת 13 שיעורים כרגע במחיר של 270 ₪ במקום 320 ₪
מברשות הקסם של לילך גוריון- מאופרות ב-7 דקות. (צילום יח"צ)
מברשות הקסם של לילך גוריון- מאופרות ב-7 דקות. (צילום יח”צ)

בנוסף , פיתחה לילך מברשות איפור ייחודיות המאפשרות הנחה של האיפור בצורה מקצועית ומדויקת.  “מברשות הקסם” , הכוללות מברשת מייק אפ מושלמת לעור הבוגר ומברשת עיניים ייחודית של 3 פעולות במברשת אחת. המברשות, פיתוח וייצור ישראלי.
מחיר מברשת מייק אפ 189 ₪ ולחברות הקהילה 170 ₪
מחיר מברשת העיניים 159 ₪ ולחברות הקהילה 145 ₪
לפרטים נוספים : 050-4448800  או בקבוצת הפייסבוק
https://www.facebook.com/groups/meuparotbe7dakot/

כתיבת תגובה