נעלמים – העונה השלישית יוצאת לדרך

אמש התקיימה הפרמיירה של העונה החדשה של סדרת המסתורין המצליחה, נעלמים. שלחנו את כתבתינו נועה ברוטפלד מצרי לצפות, להצטלם ולהנות 🙂 למה לא? מילה של “אמא נגה”.

נעלמים 3, ספיר בן רובי ונועה ברוטפלד
נעלמים 3, ספיר בן רובי ונועה ברוטפלד

מאת : נועה ברוטפלד מצרי
מאות ילדים נרגשים הגיעו לצפות בפרק הבכורה והצטלמו עם כוכבי הסדרה ובהם: גאיה גור אריה, עדי אלון, דולב מסיקה, נירה רבינוביץ, נועם לוגסי, ספיר בן רובי, עונג אפרון, עידו ברטל, מיטל גל.
בעונה השלישית של נעלמים, תעלומת המתח הגדולה של אשמורת מגיעה לשיאים חדשים עם גילויים דרמטיים ומפתיעים ותסתיים בסגירת כל המעגלים וקצוות החוטים שהתחילו עוד בעונה הראשונה.
נעלמים - 3, אביב בן אור ונועה ברוטפלד
נעלמים – 3, אביב בן אור ונועה ברוטפלד

למרות שהחבורה הייתה בטוחה שהכל מאחוריהם והם יכולים להתרכז בשנה האחרונה של התיכון, נאלצים אמה, דריה, עידו וחבריהם להתמודד עם סודות אפלים מהעבר והכוחות המרושעים שמגיעים בעקבותיהם.
אם יצליחו במשימתם, יפענחו סוף סוף גיבורינו את התעלומה הגדולה של אשמורת שהתחילה עוד בעונה הראשונה. תעלומה גדולה בהרבה מכל מה שידעו עד כה.
צפיתי בהקרנת בכורה בפרק של העונה השלישית והחדשה ונראה כי העונה החדשה הולכת להיות  מסתורית דרמטית ומותחת יותר מכל מה שראינו עד כה.
בעונה החדשה צצות להן דרמות ותעלומות מסתוריות מן העבר המשולבות עם טקסטים שנונים ומצחיקים, והפרק הראשון עולה מעל כל הציפיות.
אני כבר לא יכולה לחכות ולצפות בעונה החדשה.
נעלמים 3, עונג עפרון ונועה ברוטפלד
נעלמים 3, עונג עפרון ונועה ברוטפלד

בונוס – העונה הרביעית כבר בדרך!
העונה החדשה תעלה בערוץ טין ניק לצופי הוט.
ימי ראשון – חמישי, החל מ- 1 בספטמבר בשעה 15:30
השתתפות: עדי אלון, גאיה גור אריה, ספיר בן רובי, עונג עפרון, טל מוסרי, נועם לוגסי, דולב מסיקה, כרמל לוטן, אביב פנקס ואחרים, אליהם יצטרפו העונה גם: מאיה קורן, אביב בן אור, נועם כרמלי, מיטל גל, מיקי ליאון, עידו בר טל, שושה גורן, בני אבני ונירה רבינוביץ’.
נעלמים 3 (צילום- גיא צראף)
נעלמים 3 (צילום- גיא צראף)

כתיבת תגובה