קמדיס משיקה ערכה טיפולית נפלאה – מילה של אמא נגה

חברת הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומית “קמדיס” משיקה ערכה טיפולית לעור התינוק – לעור יבש, אדמומי ומגורה ותסמיני אטופיק דרמטיטיס. מילה של “אמא נגה”.

מארז טופיק קמדיס (צילום: באדיבות יח"צ)
מארז טופיק קמדיס (צילום: באדיבות יח”צ)

חברת קמדיס, מהמובילות בעולם המערבי לפיתוח ושיווק מוצרי דרמו-קוסמטיקה, משיקה ערכה ייעודית טיפולית לעור התינוק, לתסמיני עור יבש, אדמומי ומגורה האופייני למחלת האטופיק דרמטיטיס, שהיא מחלת עור ש – 90% מהסובלים ממנה הם תינוקות וילדים.
אטופיק דרמטיטיס או דלקת אטופית היא דלקת עור כרונית שכיחה בקרב ילדים (כ- 20% מהילדים בעולם המערבי ולפחות 85% מהחולים בה יחלו עד גיל 5). המחלה מתבטאת בגרד, יובש של העור ואדמומיות שמציקים מאוד, מלווים לעיתים בזיהומים משניים המחייבים אשפוז בבתי חולים. למרות המחקר הרב הנערך בנושא הדלקת האטופית, אין עדיין תשובה חד משמעית לסיבת המחלה. התשובה המקובלת, היא כי קיים שילוב של נטייה גנטית והשפעה סביבתית, יחד עם פגם במערכת החיסונית, וכישלון של העור בתפקידו כחיץ בפני גורמים זרים מזיקים חיצוניים. שכיחות המחלה נמצאת בעלייה מתמדת בכל העולם וגם בישראל, כתוצאה מעלייה במזהמים סביבתיים ואלרגנים. בישראל ישנם כ – 300 אלף הסובלים מהמחלה.
תינוקות ופעוטות סובלים ביותר ממנה,  הסבל מלווה בלילות ארוכים ללא שינה בגלל הגירודים. אצל הילדים, הדלקת תופיע בעיקר בקפלי העור ובמרפקים, או מאחורי הברכיים ובשורשי כפות הידיים.
מארז טופיק קמדיס
מארז טופיק קמדיס

הערכה מעניקה טיפול מניעתי ובזמן התלקחויות:

  • TOPIC SKIN FACE & BODY CREAM קרם לחות טיפולי לעור יבש במיוחד, אדמומי ומגורה- קרם לחות טיפולי עשיר ומזין שפותח במיוחד להקלה על עור יבש ואטופי ויעילותו הוכחה קלינית על ילדים ומבוגרים כאחת. פועל באמצעות שילוב פטנטי של תמציות צמחי מרפא המסייע בהרגעה מידית של העור, בהפחתת והרגעת הגרד ושיקום מחסום ההגנה הטבעי שלו. ריכוז הצמחים בקרם הוא שמעניק לו גם את הגוון הטבעי והייחודי לו. הקרם ללא פארבנים, ללא בישום וללא תוספת צבעים מלאכותיים. מתאים לתינוקות מעל גיל 6 חודשים, ילדים ומבוגרים. לאחר שימוש יומיומי הוכח שיפור משמעותי בכל תסמיני הדלקת האטופית.
  • TOPIC SKIN FACE & BODY WASH ג’ל רחצה טיפולי לעור יבש, אדמומי ומגורה- ג’ל עדין לניקוי של עור פנים וגוף יבש ומגורה. התכשיר פועל באמצעות שילוב של תמציות צמחי מרפא בלעדי לחברת קמדיס ומקל על תסמיני עור הנלווים לעור יבש כמו גרד ואדמומיות. שימוש קבוע בג’ל הרחצה מסייע במתן תחושת נוחות והקלה לעור לאורך זמן.. מתאים לתינוקות מגיל חצי שנה ועד מבוגרים, אינו מכיל פארבנים, חומרי בישום וצבעים מלאכותיים. לתינוקות מומלץ לעשות אמבט במים פושרים המכילים טיפות של ג’ל הרחצה.

קיבלנו את הערכה של חברת קמדיס לסקירה, כדאי שתדעו שחברת קמדיס היא מהמובילות בעולם המערבי לפיתוח ושיווק מוצרי דרמו -קוסמטיקה המבוססים על תרכובות צמחים מהרפואה הסינית המסורתית, אשר הוכחו קלינית ואף עוגנו בפטנטים. שלושה מתוך ארבעת נכדי אובחנו עם אטופיק דרמטיטיס. זה מתבטא ביובש קיצוני בפנים שפתיים, ידיים רגליים ושאר הגוף. היובש מגרד מאד וזה סוג של מעגל… העור יבש ומאד מגורה, הילד מגרד, העור נפצע וחוזר חלילה. קשה מאד לישון וקשה להרגיע את הילד. חברת קמדיס משיקה את Topic Skin Face& Body Cream, המוצר פשוט נפלא 🙂 מדובר בשני מוצרים. האחד ג’ל רחצה לגוף ולפנים והשני קרם לחות עשיר שמעשיר את הגוף בלחות ומרגיע את העור. שני המוצרים מעולים 🙂 אביתר, נכדי הצעיר בן שנה וחצי כבר יודע, שברגע שהעור מגרד יש למרוח את קרם TOPIC של קמדיס והגירוד נרגע. ממש כמו בתמונה, הוא לוקח לבד את הקרם ומנסה למרוח 🙂 בקיצור, ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
תוצאות מחקר קליני שערכה קמדיס על ילדים: 69% שיפור בכל מדדי אטופיק דרמטיטיס
במחקר קליני שנערך לבדיקת יעילותו של קרם Topic Skin Face& Body Cream בקרב ילדים בני 18-3 , נמצא כי כבר לאחר 4 שבועות ניכר שיפור משמעותי של 69% בכל מדדי הדלקת האטופית – אודם, נפיחות, יובש, היקף הנגעים, גרד ושיפור באיכות השינה. *המחקר התפרסם באוקטובר 2019, במגזין Journal of drugs in Dermatology.
הערכה תימכר בלעדית בבתי המרקחת ובתי הטבע ברחבי הארץ. מחיר לצרכן – 116 ₪ (במקום 145 ₪)
 

כתיבת תגובה