חברת GROHE, החברה הגרמנית המתמחה בתחום ברזי מטבח ואמבט, מנגנוני הדחה, כלים ואביזרים סניטריים, משיקה בימים אלו את אולם הקונספט המרהיב והייחודי שלה והראשון מסוגו בעולם 'אולם המים'.

אולם הקונספט משלב בין ההיצע הייחודי של חברת GROHE לבין חווית ביקור יחידה במינה הפונה אל כל החושים. האולם מציג עיצוב מקורי וייחודי כשמטרתו, בראש ובראשונה, לברוא שפה קונספטואלית מבודלת ל- GROHE הלקוחה מדימויים שמקורם בעולם המים ומאפייניו.
על עיצוב אולם הקונספט אמונים השותפים אדריכל אדר אופנהיים והמעצבת סיגל גריל ממשרד "גריל אופנהיים אדריכלות ועיצוב פנים" יחד עם רעות עירון, מעצבת תערוכות וחללים מוזיאליים.
"האולם החדש בא להציג בפני הקהל המקצועי וקהל המשפצים את החוזקות של המותג תוך שמירה על ארבעת העקרונות המובילים אותו הכרוכים זה בזה: איכות, טכנולוגיה, עיצוב וקיימות" מוסר נדב הרטל, מנכ"ל GEOHE בישראל.

GROHE שחגגה 80 שנות פעילות, הינה חברה המייצרת ומשווקת לכ- 130 מדינות ברחבי העולם כאשר ב- 20 השנה האחרונות מיובאים מוצרי החברה לארץ באופן בלעדי על ידי חברת אורגל. "ההחלטה לרכז את תצוגת התכלית של כלל מוצרי החברה באולם קונספט גדול ומרשים נבעה מתוך הרצון לחבר את הקהל הישראלי עם העוצמה של המותג ולתת תצוגת תכלית של מגוון המוצרים והפתרונות, תוך הקניית חווית עיצוב שונה, מרגשת ומקורית" מוסרת מאיה גרינפלד, סמנכ"לית השיווק.
חווית ספא מפנקת
הכניסה לאולם הקונספט של GROHE מפתיעה ומסקרנת ומעניקה אווירה מימית של גלים ואדוות גלים. בשיטוט ברחבי האולם עולה חווית ספא מפנקת, שקטה ורגועה, הנקשרת באופן טבעי עם מוצרי GROHE כאשר הגוונים והצורות הגיאומטריות באולם מעניקים תחושה עוטפת ורגועה של מים רכים ונעימים. הצבעוניות של האולם, הנובעת כמובן מגוון המותג הכחול של GROHE נעה בין כחול עמוק לטורקיז ותכלת.

מוטיב המים, שהביא לתכנון ועיצוב אולם הקונספט בשיטת הטוטאל דיזיין, תורגם לשלושה מרכזים מעגליים המדגישים, כל אחד, מוצר דגל משמעותי וחשוב של החברה. סביב כל מרכז, בנויים קירות חצי מעוגלים ברדיוסים שונים המהווים כמו תהודה של המוצר המודגש ומחזקים אותו באמצעות מוצרים נלווים המוצגים עליהם. בנוסף, מרכז רביעי תוכנן סביב בריכת משאלות מדומה שעליה מוקרן וידאו ארט של אדוות גלים וסביבה ניצבים ספסלים המאפשרים התרגעות בדיוק כמו בזמן שמשוטטים בגלריה.
איכות, טכנולוגיה, עיצוב, קיימות
ברז מטבח המייצר סודה, אסלה היגיינית והחכמה בעולם, ראש מקלחת עם תאורת לד – 9 יציאות מים שונות, הם רק חלק ממוצרי GROHE המוצגים באולם התצוגה החדש.
חברת GROHE שנרכשה לפני כשנתיים על ידי קונצרן הענק היפני LixiL שוקדת ומשקיעה מאמצים תמידיים במחקר ופיתוח טכנולוגי המשתקף בדמותם של מרכיבים ומוצרים מוגמרים המעשירים כל חלל רטוב ומעניקים משמעות חדשה לשימוש בו. העיצוב ההרמוני של מוצרי החברה המפנקים משלב צורניות ופונקציונאליות המגיעים לשיאים של שלמות ואסתטיקה אותם ניתן להתאים בקלות לכל סגנון עיצוב שהוא. תוצרי מחלקת העיצוב הפנימית של המותג הביאו את החברה לזכות לא פעם בפרסים היוקרתיים הקיימים בתחום. בנוסף, ומתוך השראה מהטבע ומהמים כמקור החיים, פועלת החברה לפי סטנדרטים של קיימות ואחריות ומובילה עקרונות של הגנה על איכות הסביבה ושל חסכון באנרגיה ובמשאבים.

על מנת לשמור על מובילות קבועה ויציבה בתחום, דואגת GROHE להשיק באופן קבוע מוצרים חדשניים ומפתיעים הנחשבים לחוד החנית בתחום. שלושה מוצרי דגל, שהושקו בחודשים האחרונים, נבחרו לשמש כמוצגים מרכזיים באולם התצוגה:
ראש המקלחת המפנקת Aqua Symphony – כולל תאורת לד היקפית עם אור רך ומשתנה ומספר רב של יציאות מים שונות הניתנות להפעלה נפרדת באמצעות מערכת שליטה חכמה (Smart Control). מערכת חדשנית זו, המאפשרת את בחירת עוצמת הזרם וטמפרטורת המים של כל יציאה, משנה את התפיסה של עולם הברזים ולראשונה ב- GROHE מחליפה את מערכות הברזים של פעם בשליטה המתבצעת בלחיצת כפתור.
אסלת Sensia Arena בעלת טכנולוגיית המתזים לשטיפה אינטימית לצד טכנולוגיות חדשות המונעות הידבקות חיידקים והופכות את האסלה לנקייה ולהיגיינית בעולם.
ברז המטבח Grohe Blue המסנן ומקרר את המים בשלב הראשון ומכין מהם סודה עדינה או גסה בשלב השני.
בקיצור, בא לכם להתחדש בברז לכיור או לאמבטיה? באסלה מיוחדת בואו ל'אולם המים' של GROHE חדשנות מתפרצת באולם מרהיב. בואו לחוות את החוויה של GROHE. הקנייה מתבצעת אצל הלקוחות המורשים.
מבטיחה שתצאו נפעמים 🙂 מילה של "אמא נגה".
אולם הקונספט החדש של GEOHE, הלחי 7, בני ברק