רשת ההנעלה WESHOES משיקה קולקציית קיץ מרעננת וחדשנית, נוחה ואופנתית. צבעי המפתח של קולקציית אביב- קיץ 2018 הם גווני הפסטלים, טקסטורות רבות, אפליקציות, מטאלי ומנצנץ.

רשת ההנעלה WESHOES מייצגת ברנד נרחב של מותגים מובילים. וכמו כל פעם, לפני פתיחה העונה, הרשת מציגה את מגוון הקולקציות של המותגים שלהם והם בהחלט מתאימים לכל אחד ועונים על כל הדרישות.
אני, ממש… אבל ממש אהבתי 🙂
בשנים הראשונות הרשת נקראה רשת CROCS והמותג היחיד שנמכר בה היה קרוקס. זוכרים? זה היה בשנת 2008.

בשנת 2014 כצעד ביניים הרשת מותגה כרשת Crocs&more , ואליה נוספו מותגים רבים נוספים.
במאי 2016 נעשה מיתוג מחדש לרשת Crocs&more תחת השם Weshoes. הוחלט לשווק שינוי זה לקהל הלקוחות ולמתג את הרשת מחדש כרשת Multi brands לכל המשפחה.
המגוון בחנויות רחב ונותן מענה אופנתי, איכותי ונוח לקהל לקוחות מגוון של נשים, גברים וילדים.
כיום יש לרשת מעל 20 מותגים בינלאומיים ברשת החנויות שלהם, ביניהם :CROCS, , BLUNDSTONE ,MOSES, SCHOLL, NATURAL WORLD, DESIGUAL, ROCKET DOG ,COBIAN ורבים אחרים.

בנוסף, יש להם מותגי פרייבט לייבל – CANDY, MAGMA ו- SEVENTY NINE. העונה, מצטרף שחקן חדש ומשמעותי לרשת WESHOES והוא המותג Keds – מותג הסניקרס הראשון בעולם. מאז 1916 ועד היום חורט על דגלו העצמה נשית תחת הסלוגן: Ladies first . מותג לנשים שחיות את חייהן בקצב גבוה ולא מתפשרות על סטייל.

המותגים המובילים בקיץ הקרוב הם:
Moses– מותג כחול לבן המותאם בדיוק לאקלים ולנוף הישראלי. הקולקציה של כפכפי מוזס משלבת בין סטייל ונוחות, מציגה בקיץ הקרוב את מיטב הטרנדים הכי חמים מהארץ ומהעולם. מגוון של כ-30 צבעים המאופיינים בגווני קיץ נועזים, גווני פסטל ופרינטים מיוחדים.
קהל היעד: נשים גברים וילדים.

עקרון ה- FREEDOM "כפכף החופש", מייצג את מהות המותג: החופש של כל אדם ללכת בדרך הייחודית לו.
Crocs– המותג הוותיק והאהוב ממשיך העונה לחדש ולהפתיע עם השקת טכנולוגיה חדישה תחת השם: Lite ride , קולקציה זו מאופיינת בנעליים קלות יותר, רכות יותר ומעוצבות על פי צו האופנה העכשווי בעולם. העונה, קרוקס ממשיכים עם הפרזנטורית העולמית דרו ברי מור בקמפיין Come as you are המתווה את הגישה כי כל אחד צריך להרגיש טוב ונוח בנעליו, בדרך שבה הוא בוחר לצעוד ומותאמת לאורח חייו.
Seventy nine– מותג הפרייבט לייבל, ממשיך להפתיע ולחדש גם העונה.
בהמשך למגמה של העונה הקודמת, תוכלו למצוא בקולקציה נעלי ערב לנשים וגברים, במגוון רחב של סגנונות וטרנדים על פי צו האופנה, בגזרות אופנתיות ונטולות מאמץ שמשדרגות כל לוק מבלי להתפשר על הנוחות.
מותג הנעלה שמוכיח שנוחות ונוכחות צועדים ביחד.

Natural world– מותג אקולוגי 100% , עשוי מחומרים ממחוזרים מתוך דאגה לסביבה. במיוחד בימים אלו, כאשר הדיון על התחממות כדור הארץ וטרנד המחזור על הפרק הקולקציה מאוד רלוונטית ואטרקטיבית. המותג מציג שני סילואטים עיקריים וכ- עשרה צבעים שונים ומובילים לקיץ הקרוב.
Magma + Candy –קולקציית הפרייבט לייבל שלנו לילדים משלבת דגמים חגיגיים ויומיומיים. העונה יש לנו קבוצת סנדלים העשויים בטכנולוגיה ייחודית וחומרים מוקפדים המקנים נוחות מקסימלית בה הקטנים יוכלו לצעוד בחופשיות ובסטייל.
נוחות ובריאות הילדים היא ערך עליון עבורנו וגם בבחירת החומרים בקולקציה , הייתה התחשבות לפרטים הקטנים ולנעילה וחליצה קלות במיוחד.

אהבתי 🙂 איזה נעליים מדהימות 🙂 מתה כבר לראות את הנכדה הפרטית שלי צועדת בנעלי הבובה של קנדי 🙂
צבעוניות בולטת: גווני פסטל, וורודים ומטאליים.
עוד מותג בולט העונה הוא: בלנסטון (מותג אוסטרלי מוביל), שתמיד אבל תמיד מותג מנצח. ב – Weshoes אומרים שישראל היא המדינה השניה אחרי אוסטרליה בכמות המכירות של בלנסטון. ואכן, אם תשימו לב תראו שקיץ חורף לא משנה מה העונה יש אנשים שנועלים את הבלנסטון 🙂 .

עוד מותג מוביל דיזיגוואל אחד המותגים האהובים עלי, הציבעוניות שלהם ה-ו-ר-ס-ת 🙂 אני כל שנה מחדשת בתיק אופנתי , נעל או מגף של דיזיגוואל 🙂 הרשת מייבאת בנוסף לנעליים אופנתיות גם מגוון של תיקים מבית האופנה דיזיגוואל.
מותגים נוספים שניתן למצוא ברשת WESHOES הם: קוביאן ואינובו.
קהל הלקוחות של הרשת מאופיין בנעליים לכל המשפחה החל מהצעד הראשון.
כל אחד יוכל למצוא כאן את הנעל הנוחה והמושלמת עבורו: נשים, גברים , ילדים וטף.
טווחי מחירים: 100-650 ₪