אמריקן אקספרס יוצאת בקמפיין אינטרנטי

אמריקן אקספרס יוצאת החודש (יולי) בקמפיין פרסומי חוויתי, במסגרתו יעלה לאוויר אתר אינטרנט ובו סרטונים המבוססים על מקרים שקרו, בהם לקוחות הסתייעו בשירותי הקונסיירג’ .

אמריקן אקספרס (באדיבות יח"צ)
אמריקן אקספרס (באדיבות יח"צ)

הגולשים יוכלו להקליד מילים רלוונטיות לבקשות המעניינות אותם, לדוגמא: לימוזינה, הסעה, הצגה, מחזמר, פרחים, מסעדה, ספא, מסעדה כשרה, השכרת רכב ועוד.

דמות של קונסיירג’ –בחור שירותי ואדיב (מעין ג’יני)  ימלא את מגוון הבקשות.

כמו כן, לקוחות אמריקן אקספרס יוכלו לשתף גולשים בחוויות חיוביות מהן נהנו במסגרת השירות  באתר האינטרנט ובפייסבוק.

גלובל אסיסט, שירות הקונסיירג’ של אמריקן אקספרס הוא שירות ייחודי הנותן למחזיקי הכרטיס  חווית שירות יוצאת דופן וסיוע בארץ ובחו”ל במגוון רחב של תחומים: סיוע במידע על בתי מלון בארץ ובחו”ל, אירועי תרבות, השכרת רכב, הצעות לארגון אירועים רומנטיים ועוד.

האתר יעלה לאוויר, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי R&Y, INTERACTIVE R&Y, חברת המדיה –יוניון וחברת ההפקה של רועי שלם.

להלן לינק לאתר:

http://globalassist.co.il/