"הקטשופיה" – בר קטשופ

קטשופ היינץ יוצא עם פעילות חדשנית “הקטשופיה” לראשונה בעולם – בר קטשופ!

הקטשופיה
הקטשופיה

קטשופ היינץ יוצא בפעילות חווייתית חדשה לבני נוער ופותח בקונספט ייחודי: בר קטשופ הראשון בעולם. במסגרת הפעילות המיוחדת לקיץ, היינץ מקים בר קטשופ אשר ינוייד ברחבי הארץ לכ- 20 מרכזי בילוי הפופולאריים בקרב בני נוער.

תפריט בר הקטשופ של היינץ מתמקד במנת דגל אחת: קטשופ. עם כל מנת קטשופ יוגשו תוספות מגוונות לבחירה: שניצלונים, שניצלוני תירס, מיני נקניקיות, צ’יפס, פרינגלס ונאצ’וס.

על מנת להיכנס לקטשופיה ולזכות במנת הדגל בחינם, יש להיכנס לעמוד הפייסבוק של היינץ, לשחק במשחק הוירטואלי של “הקטשופיה”, לצבור נקודות ולזכות בשובר המקנה מנה חינם באחד ממוקדי הפעילות של “הקטשופיה”.

לדברי ורד קירש, מנהלת שיווק חטיבת המזון בדיפלומט: “ממחקרים שערכנו, בני הנוער רואים בקטשופ את העניין העיקרי בארוחה ומוסיפים קטשופ לכל מאכל. לכן החלטנו להפוך את הקטשופ למרכיב העיקרי במנה.  בנוסף, ראינו כי במיוחד בשלהי הקיץ בני הנוער משוועים לפעילות מקורית להפגת השעמום ומכאן החלטנו להשיק פעילות שתיתן מענה מקורי ומהנה לצורך זה”.

הפעילות תתקיים במהלך השבועיים האחרונים של אוגוסט ברחבי הארץ.

בשבת הקרובה תגיע הניידת לתחנה האחרונה שלה, ותציין את סיום הפעילות: מסיבת הנוער בסיאסטה, הוד השרון.

פרטים נוספים בדף הפייסבוק:   https://www.facebook.com/#!/Heinz.Original


כתיבת תגובה