רשת מוצצים מתרחבת, משיקה את הסניפים בניראות חדשה, מותחת פנים, משיקה מותג בית חדש, מתחייבת למחיר הזול ביותר ומבטיחה להיות זולה יותר מאמאזון.
רשת חנויות הענק, מוצצים הוקמה בשנת 2000 על ידי האחים גיל ואסף כהן במטרה לתת מענה להורים ולזוגות צעירים, ולשבור את המונופול של הרשת המובילה והיקרה.
הרשת, הכוללת כ-15 חנויות ענק בפרישה ארצית – מצפון ועד דרום – ואתר סחר מקוון, מציעה את מגוון המוצרים הגדול ביותר הקיים בשוק במחירי דיסקאונט ומדיניות תמחור שהפכו אותה למובילה בתחום מוצרי התינוקות.
כחלק ממדיניותה, דוגלת הרשת בחנויות ענק הממוקמות באזורי תעשיה מחוץ לקניונים. כוח הקניה העצום של רשת מוצצים בשילוב דמי השכירות הנמוכים יחסית הם אלו שמאפשרים לצרכן לרכוש את מוצריה במחירים נמוכים חסרי תקדים. את המחירים הנמוכים הצליחה הרשת להשיג בזכות קנייה גדולה ומרוכזת בחנות הענק, בזכות שכ”ד נמוך יותר הנובע ממיקומן של החנויות באזורי תעשיה ובזכות ניהול יעיל.
חנויות הענק של הרשת מאפשרות לצרכן למצוא תחת קורת גג אחת את המבחר הגדול ביותר של חבילות לידה – חדרי תינוקות ומוצרים משלימים במגוון אדיר המונה עשרות אלפי מוצרים, ביניהם: עגלות וטיולונים, כיסאות בטיחות, מצעים ומגבות, אביזרי אמבטיה וטיפול, צעצועים, מוצרי הנקה והאכלה, מנשאים ותיקים, אופנה וביגוד ועוד.
במסיבת העיתונאים שנערכה השבוע אמר ניר גודארד, מנכ“ל הרשת “רשת מוצצים מודעת ליוקר המחייה בישראל וממשיכה במהפכה משולבת שמטרתה להוזיל את כל מוצרי הצריכה הקיימים בעולם התינוקות בישראל. כרשת שתמיד חרטה על דגלה את ההתחייבות למחירים הזולים ביותר בישראל אנו עושים צעד נוסף בדרך לשינוי דרמטי, ועם כניסתה של אמזון לישראל החלטנו להוריד את המחירים מתחת למחירי אמזון בחלק נרחב של מוצרינו. אין סיבה לקנות במקום אחר כשמקבלים חווית שירות, איכות, אחריות וכמובן את המחיר הזול ביותר”.
עוד ממשיך גודארד ואומר “רשת מוצצים מובילה את המלחמה ביוקר המחייה למוצרי תינוקות בישראל ויוצאת כעת עם הבשורה לקהל צרכניה: אצלנו זול יותר מבאמזון! השילוב של מותגים מובילים, חדשנות לצד זמינות מידית, שירות הכולל הרכבה וליווי אישי, אחריות וההתחייבות למחיר הנמוך ביותר מספקים את התשובה לקנייה חכמה.”
באירוע מוסר ניר גודארד את הטבלה הבאה ואומר שהבדיקה נערכה מול אתר אמזון בתאריך 1/09/19
להלן דוגמאות למוצרים מובילים בהם מתחייבת הרשת למחירים הזולים בישראל:
תיאור מוצר | מחיר אמזון | משלוח | מס | סה“כ | מחיר מוצצים |
טיולון BEE5 – Bugaboo | 2796.75₪ | 673.09₪ | 616.55₪ | 4086.39₪ | 2670 ₪ |
עגלה Bugaboo Fox Blue Mélange Fully Loaded Foldable Stroller with Advanced | 4615.19₪ |
929.20₪ |
1045.33₪ |
6589.72₪ |
4249₪ |
עגלה קמיליאן Bugaboo | 3282.16₪ | 694.03₪ | 754.94₪ | 4731.13₪ | 4010₪ |
טיולון +Babyzen YoYo + Stroller Black Frame with Aqua Seat and Canopy | 1852.82₪ |
1549₪ |
|||
כיסא בטיחות Convertible Car Seat Extend2fit Graco | 597.40₪ | 856.01₪ | 284.75₪ | 1737.16₪ | 849₪ |
כיסא בטיחות DLX 4 in 1 4EVER Graco הגנת צד | 1008.13₪ | 886.33₪ | 358.13₪ | 2252.59₪ | 1290₪ |
תיאור מוצר | מחיר אמזון | משלוח | מס | סה“כ | מחיר מוצצים |
כיסא Chicco My Fit Harness Booster Car Seat Canyon | 746.76₪ | 904.11₪ | 321.19₪ | 1972.06₪ | 889₪ |
טרמפולינה Bouncer Balance Soft BABYBJORN | 746.76₪ | 224.49₪ | 184.42₪ | 1155.67₪ | 649₪ |
טרמפולינהNew Baby Carrier One Air 2019 Edition BABYBJORN | 821.44₪ | 82.30₪ | 164.59₪ | 1068.33₪ | 679₪ |
כיסא בטיחותConvertible Car Seat SlimFit 3-in-1 Graco | 560.06₪ | 952.61₪ | 299.73₪ | 1812.40₪ | 799₪ |
בימים אלה מתרחבת רשת מוצצים ומשיקה מחדש את סניף ראשון לציון המשתרע על פני 1300 מ”ר בחלל עצום ומעוצב הכולל מגוון רב של מוצרים ומותגים מובילים, בהם: 50 סוגי עגלות וטיולונים, 25 סוגי מושבי בטיחות, 25 סוגי כיסאות אוכל, 20 סגנונות של חדרי תינוקות מעוצבים על פי הטרנדים העכשוויים ביותר. עלות ההשקעה בחנות הענק המחודשת בראשל”צ עומדת על כ-2 מיליון ₪.
התרשמתי מאד מהסניף החדש של רשת מוצצים בראשון לציון. התחושה כמו בחו”ל. מקום גדול מסודר נקי, עם מגוון עצום של מוצרים ומותגים. אהבתי את עמדת הקופאיות. לא רק קופאית אחת אלא 4 עמדות פעילות של קופאיות דבר המונע ‘היתקעות’ של זמן ארוך בתור. באים, קונים, משלמים והולכים.
לאחרונה השיקה רשת מוצצים קו מוצרים פרטי תחת השם BooBee – ליין מוצרי טקסטיל לתינוק המעוצבים ומיוצרים בלעדית עבור הרשת. מטרת המותג הפרטי לתת מענה למוצרים גנריים במחיר הזול בשוק. תחת המותג הפרטי ניתן למצוא מנעד רחב של פריטים: ביגוד ראשוני, מגבות, כובעים, סינרים, שמיכות, סדינים, סטים של מצעים ותיקים לגן. כבר היום מהווים מכירות המותג 6% ממכירות הרשת כאשר מוצצים הציבה יעד להגיע ל-15% מסך המכירות.
התרחבותה והשקתה מחדש של חנות הענק בראשון לציון מהווים חלק בלתי נפרד מתהליך אינטנסיבי של מיתוג מחודש של רשת מוצצים, ומטרתו לשים דגש על חווית קנייה העונה לצרכים בקרב הורים בכלל וזוגות צעירים בפרט. מכאן, נגזר האתגר הגדול של הרשת בהקמת הנראות החדשה של כלל הסניפים. עלות ההשקעה המוערכת לטובת תהליך המיתוג וחווית הקנייה עומדת על כ-10 מיליון ₪. במהלך הרבעון הקרוב תשיק הרשת סניף חדש בחדרה שיתפרש על פני 700 מ”ר ובהשקעה של מיליון וחצי ₪. סניף זה מציין אבן דרך נוספת בהתרחבותה של הרשת ל-23 סניפים. לאור המהפכה הדיגיטלית המתרחשת הקימה רשת מוצצים אתר מסחרי מקוון עם למעלה מ-3,000 מוצרים שונים ובמחירים האטרקטיביים ביותר בישראל.