ספר – לפגוש את העוצמה שבך, מילה של אמא נגה

“לפגוש את העוצמה שבך”  ספרה של חני פרנקל מאמנת מוסמכת, מרצה ומנטורית להצלחה, הוא ספר מומלץ לנשים הרוצות להתחבר לעוצמות שלהן ולהתעורר כל בוקר עם תשוקה לעשייה ומימוש עצמי – מילה של “אמא נגה”.

לפגוש את העוצמה שבך (צילום: מיכל ברוטפלד)
לפגוש את העוצמה שבך (צילום: מיכל ברוטפלד)

מאת : שרית כץ
בכל אישה טמון פוטנציאל אדיר, אך נשים רבות לא מביאות פוטנציאל זה לכדי מימוש במהלך חייהן, וחשות פיספוס ותיסכול בכך שאינן יודעות או אינן מעזות לממש את היכולות הטמונות בהן לכדי מעשה. אלו מהן, המודעות לרצונן ומאווי ליבן, מונעות על ידי היום יום של החיים, ילדים, בעל, נוחות המונעים מאיתנו לבצע שינויים. בראש הרשימה קיימים הפחדים המכתיבים חלק ניכר במהלכי החיים.
החיפוש הבלתי נלאה אחר תכלית בחייהן יכול להביא למצבים של דימוי עצמי נמוך והיעדר סיפוק באספקטים השונים בחיים, כגון: תקיעות בעבודה, פגיעה בריקמת החיים בתוככי המשפחה, ו/או בן זוג.
בסיפרה  של חני פרנקל, “לפגוש את העוצמה שבך” ניכר, כי הסופרת חוותה סוגיה זו על כל המשמעויות בפאזל חייה ויישמה את הרעיון לכדי בשלות, והחלום הפך למציאות. חני הקימה סדנאות לאימון והפכה למנטורית לנשים כדי להעצימן ולקדמן בכל תחומי הפוטנציאל התעסוקתי ההולם כל אחת ואחת.
יש לציין כי הספר “לפגוש את העוצמה שבך” נכתב בשנה האחרונה, בה כולנו היינו סגורים בבתים כתוצאה מנגיף הקורונה, ולכן, הסדנאות לא התקיימו. עובדה זו איפשרה לחני פרנקל לכתוב את הספר המכיל ארגז כלים מעשי למימוש ותירגול של 6 צעדים פרקטיים להגשמה ומימוש עצמי.
בניגוד לתופעה של ספרים אחרים העוסקים בפתרונות תיאורטיים לבעיות שונות ומבטיחים פתרונות בזק, בספר זה הושקעה מחשבה ותובנה רבה להגשמת היעדים הרצויים בעזרת כלים מעשיים ותירגול מעשי כחוברת עבודה להשגת המטרה הייעודה.
ספר מומלץ לנשים הרוצות להתחבר לעוצמות שלהן ולהתעורר כל בוקר עם תשוקה לעשייה ומימוש עצמי – מילה של “אמא נגה”.
“לפגוש את העוצמה שבך” מאת : חני פרנקל, ניתן לרכישה באתר –  www.hanifrenkel.co.il
 
 

כתיבת תגובה