מבצעים טובים נמדדים ביכולת שלהם לחסוך עבורנו כסף על מוצרים שממילא תכננו לקנות. אבל איך יודעים מראש על הנחות כאלה ואיפה מוצאים את המידע הכי מעודכן ורלוונטי? הנה כמה הצעות
חיפוש אחר מבצעים משתלמים עלול להיות משימה מתסכלת. מצד אחד, כולנו רוצים לשלם פחות על מוצרים שיש בהם צורך ולנצל הטבות והנחות. מצד שני, את רוב המידע על המבצעים השונים אנחנו מקבלים מאוחר מדי או בזמן שבו אין לנו תקציב פנוי. מטבע הדברים, הפתרון צריך להיות חיפוש אחר מבצעים משתלמים בזמן שנוח לנו ובאופן שמותאם כמה שיותר לצרכים הקיימים שלנו.
אבל איך עושים את זה? הנה 5 מקומות שבהם תוכלו לקבל את המידע הכי שווה על המבצעים הכי משתלמים:
- רשתות חברתיות – היתרון של חיפוש מבצעים משתלמים ברשתות חברתיות הוא שיש אלגוריתם שעובד קשה בשביל להביא לכם את המידע הכי רלוונטי. מלבד קבוצות שכל הייעוד שלהן הוא לספר לכם על מבצעים בתחומים שונים, אתם יכולים לגלוש בפיד של הרשת החברתית המועדפת ולהיחשף לפרסומות שמביאות עד אליכם את המבצעים באזור שבו אתם נמצאים.
- אפליקציות קניות – עוד דרך טובה ואקטיבי לקבל מידע על מבצעים משתלמים היא להוריד אפליקציות קניות לטלפון הנייד. כאן מדובר על אפליקציות שמרכזות את המידע על המבצעים גם מבתי העסק וגם מלקוחות. מבחינתכם, זה אומר שמדובר בריכוז של כל המידע הכי מעודכן תחת קורת גג אחת ובאפליקציה שצריך לפתוח לפחות פעם אחת לפני שיוצאים לשופינג.
- אפליקציות ייעודיות של בתי עסק – בניגוד לאפליקציות קניות שמתיימרות להיות אובייקטיביות, אפליקציות ייעודיות של בתי עסק הן כלי מסחרי עם ערך מוסף. היתרון הוא שבאפליקציות הייעודיות יעניקו לכם עוד כמה הטבות אקסטרה בתמורה להרשמה ולהורדת היישומון. בנוסף, אפליקציות של בתי עסק בפריסה ארצית כמו yellow למשל יאפשרו לכם למצוא מבצעים בחנויות נוחות yellow בתחנות פז.
- אתרי קופונים – אתרי קופונים מפרסמים מידע על מבצעים משתלמים בשלל תחומי צרכנות. היתרון הוא שניתן לנצל חלק מהקופונים גם מחוץ לתקופה הרגילה של המבצע, אך החיסרון הוא שקל מאוד להתפתות לקניות שאין בהן צורך. אם רוצים למנוע הוצאות מיותרות, מה שכדאי לעשות הוא להירשם לניוזלטר תקופתי שמעדכן לגבי קופונים בתחומים ספציפיים בלבד – כמו למשל ביגוד, טיפוח או מסעדות.
- עיתונות מקומית – אחת הסיבות העיקריות ליכולת ההישרדות המפתיעה של העיתונות המקומית בהשוואה לאמצעי תקשורת מסורתיים אחרים היא הפרסום הממוקד. היות ואת העיתונים המקומיים קוראים מטבע הדברים רק אנשים שגרים באותו אזור, קל למפרסמים להגיע אליהם ולמשוך אותם לחנויות ולבתי העסק באמצעות מבצעים והטבות. מהצד של הלקוח, כל שנדרש הוא להישאר עם אצבע על הדופק ולהגיב מהר לפני שהמבצע ייגמר.