הכירו את "סוגרים הכל לדירה" מילה של אמא נגה

עוברים דירה? משפצים? ממליצה לכם להכיר את קבוצת ‘סוגרים הכל לדירה’ קבוצת הקניה הגדולה בישראל לרוכשי דירות ומשפצים לתכולת הדירה ובעלי מקצוע למעבר דירה. מילה של “אמא נגה”.
לפני שבוע התקלקלו לי הכיריים. חיפשתי ברחבי האינטרנט איזה כיריים אני רוצה, מה מתאים לצרכים האישיים שלי, השוותי מוצרים, מחירים, ממש עשיתי סקר שוק, דפים רישומים ה-כל היה מוכן. רק, לא ידעתי היכן לקנות במחיר המשתלם ביותר עם שירות טוב.
נזכרתי שלפני כשנתיים הייתי באירוע של קנייה קבוצתית “סוגרים הכל לדירה”. 
“סוגרים הכל לדירה” מבצעת אירועי קנייה קבוצתית. עד היום הם קיימו למעלה מ – 600 אירועי קניה קבוצתית לרכישת תכולת הדירה בתחומים של מוצרי חשמל, ארונות הזזה, מזרנים ועוד עם מותגים מובילים בישראל.
מה עוד הקבוצה עושה? סוגרים הכל לדירה מציגה את השיטה החדשה למעבר דירה ושיפוץ! שתחסוך לכם זמן יקר וכסף רב! ליווי רוכשי דירות ומשפצים ורכישה במקום אחד של כל התכולה לדירה, את כל המוצרים והשירותים ההכרחיים למעבר הדירה רוכשים במקום אחד, מול גוף אחד, ללא פערי תיווך ונהנים מחיסכון עצום של זמן וכסף וליווי אישי!
ואם אתם מתבלבלים ולא יודעים מה לאן לפנות? צוות יועצות מעבר דירה עם ניסיון של שנים מלוות אותך באופן אישי עם כל המוצרים והשירותים עד הכניסה לדירה.
וכך יצא שנכנסתי לקבוצה, נרשמתי והופנתי ליועץ שהמליץ לי לרכוש כיריים ברשת חנויות “אבי סופר” וקיבלתי את המחיר הטוב ביותר בשוק. אני ממש מרוצה וממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
ומה קניתי? קניתי כיריים אינדוקצייה של סאוטר במחיר מעולה. מה עוד, שיש עכשיו מבצע “כל מי שקונה כיריים מבית אלקטרה (סאוטר מיובאת ע”י חברת אלקטרה וגם השירות הוא של אלקטרה) מקבלים סט סירים של ‘סולתם’ מתנה”. מה שיוצא שהרווחתי כפול 🙂 גם כיריים במחיר מעולה וגם סירים מעולים של “סולתם” המתאימים לכיריים אינדוקצייה 🙂 חגיגה!
כדאי לכם לדעת שבקבוצת ‘סוגרים הכל לדירה’ יש המלצות על בעלי מקצוע למעבר ושיפוץ הדירה – הובלות, ניקיון, סורגים, רשתות, בדק בית, מנעולן, שיפוצים, צבע, אנשי גבס, אדריכלים ומעצבים, סטייליסטים לעיצוב הבית, מוצרי חשמל, מקלחונים, ייעוץ משכנתא, ארונות קיר,ארונות הזזה, חדר ארונות, בר מים לבית, ביטוח דירה, ביטוח משכנתא, ריהוט, לדירה, ריהוט לחדרי ילדים, גופי תאורה, וילונות .
וגם מקלחונים, ארונות אמבטיה, ארונות הזזה, חבילות מערכות מיזוג אוויר, סורגי מתכת / שקופים, אלומיניום ורשתות יתושים, פרקטים / וילונות, חבילות מטבחים, דלתות פנים, תכנון פנים והום סטיילינג, הובלה וניקיון לפני אכלוס, בדק בית ועודועוד…
להצטרפות > http://www.sogrimdira.co.il
סוגרים הכל לדירה און ליין – אתר מכירות און ליין עם כל המוצרים והשרותים לדירה חדשה – לרכישה באתר!
לאתר המכירות > https://club.sogrimdira.co.il

כתיבת תגובה