חדש על המדף

בחדש על המדף התחלנו להתכונן לראש השנה. הבאנו הצעות למתנות שתמיד כייף לקבל מחבת של סולתם, יין של יקב ויתקין, ומה עוד חדש? ממרח צוף אורגני, חלוה ללא תוספת סוכר, ממרח טחינה עם סילאן, טופו אורגני, תה נפלא, פטאיה טעימה ודיאורורנט של פה.

סדרת קינגסטון של סולתם (צילום: גל בן זאב)
סדרת קינגסטון של סולתם (צילום: גל בן זאב)

ראש השנה מסמל את תחילת השנה העברית וידוע גם כחג של התחלות חדשות, שלא פוסחות גם על תחום הקולינריה. סדרת הסירים  KingStone של חברת ‘סולתם’ חזקים, עמידים ומיוצרים מאלומיניום טהור. הסירים יוצרו בתהליך יציקה רב שכבתי המאפשר פיזור חום שוויוני בין חלקי הסיר- לתוצאות בישול מיטביות. הסירים בעלי ידיות ארגונומיות לאחיזה נעימה, בטיחותית ונוחות, מכסה הסיר חסין החום ןעשוי זכוכית שקופה למעקב אחר התקדמות הבישול ללא צורך בהרמת המכסה. בנוסף, התווסף חור קטן לוויסות האדים לתוצאות מיטביות בבישול. כל הסירים מכוסים בציפוי Non stick איכותי, בטוח לשימוש ומונע הידבקות מזון וקל לניקוי.
כלי מטבח אני בעד האימרה “ישן מפני חדש תוציאו”. מוצר משובח עכשיו במחיר מצחיק. מחבת 22 ס”מ במחיר של 60 ש”ח שווה ביותר. מילה של “אמא נגה”.
להשיג ברשת “סולתם” ברחבי הארץ ובאתר www.soltam.co.il
קריניאן 2016 (צילום: יקב ויתקין)
קריניאן 2016 (צילום: יקב ויתקין)

יקב ויתקין, חלוץ המהפכה הים תיכונית של יינות ישראל ובראשם הקריניאן גאה להציג את המהדורה ה- 15 של יין הקריניאן גפנים בוגרות. הרכב זני  100%  ענבי קריניאן. ויתקין קריניאן 2016 בעל צבע סגול-רובי ארגמני ואטום, הינו יין עוצמתי, רענן, אלגנטי ועמוק המפגין קשת מרשימה של ארומות  אופייניות לזן הקריניאן כשזיף שחור, רכז רימונים, פטל פרחוניות ומעט אדמתיות.
בטעימה קריניאן 16 של ויתקין הוא אחד הקריניאנים הטובים ביותר (בויתקין יודעים להכין קיריאן משובח). הוא עשיר ומורכב מטעמים רבים ביניהם פירות אדומים ושחורים. ויתקין קריניאן  ילווה היטב מנות בשר כבש ובקר מתובלות, ובעיקר בשר ציד או ברווז, גבינות קשות עזות טעם. אוהבים קריניאן? היין הזה מושלם! מילה של “אמא נגה”.
על מנת לשמור על עושר הטעמים שבו, לא עבר היין כל תהליכי סינון והצללה מלבד סינון גס לפני המילוי. מסיבה זאת יכולים להיווצר במשך הזמן משקעים טבעיים שאינם פוגעים באיכותו. בתנאי אכסון נאותים ימשיך לפתח עומק ומורכבות במשך תשע עד 14 שנים משנת הבציר ואף יותר.
מחיר מומלץ לצרכן 110 ₪.
גרנאש בלאן 2018 (צילום: יקב ויתקין)
גרנאש בלאן 2018 (צילום: יקב ויתקין)

ויתקין גרנאש בלאן הוא המופע הלבן של זן הגרנאש נואר, מוצאו מאזור ברצלונה שבספרד והוא נטוע בעיקר בצפון ספרד ובדרום צרפת. בגלל נטייתו לייצר יינות עשירים ורחבים לרוב משלבים בו זנים נוספים כרוסאן לתרום מינרליות, רעננות ופירותיות. הרכב זני: עשוי בעיקר מענבי גרנאש לבן עם השלמה של ענבי רוסאן.
ויתקין גרנאש בלאן מתאפיין בארומות פרי הדר עדינות, אפרסק ועשבוניות שמזכירה שקדים ירוקים וכן נפח רחב ומורכב יחסית בטעימה. שלא כמו רוב היינות הלבנים האחרים שיבואו לידי ביטוי כאשר הם צוננים מאוד, כקודמיו, ייהנה מחשיפה מסוימת לחמצן ולכן מתפתח בצורה מרשימה כשהוא מתחמם מעט בכוסות.
מי שמכיר אותי יודע שאני מאד אוהבת יינות לבנים. ויתקין גרנאש בלאן נפלא, מרענן, פירותי ופשוט יין נפלא :). ההמלצה של היינן, לאחר פתיחת הבקבוק מיזגו לכוסות ותנו ליין ‘לנשום’ השאירו אותו קצת בכוס, ערסלו אותו בעדינות, שיתחמם… מבטיחה לכם שלא תישאר טיפה 🙂 לפחות אם אני בסביבה 🙂 מילה של “אמא נגה”.
היין מתאים ללוות מאכלים רבים החל ממנות ראשונות כמו דג נא וכלה במנות מורכבות יותר על בסיס דגים, עוף ואף בשרים צלויים ומעושנים. בתנאי אכסון נאותים ימשיך להתפתח במשך 5-7 שנים משנת הבציר.
מחיר מומלץ לצרכן 130 ₪.
ניתן להשיג ב יקב ויתקין
ממרח צוף מכוורת שמורת צוף (צילום יח"צ)
ממרח צוף מכוורת שמורת צוף (צילום יח”צ)

מותג מוצרי הדבש האורגניים “צוף” משיק לרגל ראש השנה ממרח חדש ומהפכני בסדרת מוצרי הדבש האורגניים של החברה: ממרח צוף אורגני. ממרח מתוק, טעים להפליא ובריא, ללא תוספת סוכר. הממרח עשוי משומשום אורגני, צוף פרחי קוקוס אורגניים ודבש אורגני. ממרח צוף עשיר בחלבון – מכיל 17 גרם חלבון ל 100 גרם – עשיר בברזל, ללא כולסטרול, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים מייצבים ומתחלבים.
“ממרח צוף” עשוי מדבש אורגני הנחשב למזון בריאות. השומשום האורגני עשיר בחלבון באופן נדיב ואין בו כולסטרול. סוכר הקוקוס בממרח עשיר בוויטמינים ומסייע בתפקוד הלב. הוא עשיר בוויטמין B האחראי על משק האנרגיה ותפקוד מערכת העצבים, בחומצות אמינו שהן אבן הבניין של החלבונים השונים, במינרלים כמו אשלגן, מגנזיום, ברזל ואבץ. הערך הגליקמי של סוכר הקוקוס ושל דבש הינו נמוך ולכן בממרח מתוק – זה המתוק הבריא ביותר בנמצא!
טעמנו את ממרח צוף טעמו מתוק להפליא וזאת על אף שתכולת הסוכרים בו נמוכה. השילוב בין צוף, סוכר קוקוס ודבש יוצר טעם בעל ארומה קרמלית נפלאה. ממרח צוף מהווה אפשרות לחולי סכרת לטבול בחג תפוח בדבש צוף בעל ערך גליקמי נמוך. אהבנו 🙂 מילה של “אמא נגה”.
כשר פרווה בהשגחת הרבנות.
מחיר מומלץ לצרכן: כ-29 ₪ לאריזת 350 גרם.
חלוה ללא תוספת סוכר בטעם אספרסו אחוה (צילום: יעל האן)
חלוה ללא תוספת סוכר בטעם אספרסו אחוה (צילום: יעל האן)

חברת אחוה, היצרנית של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מוצר חדש בסדרת החלוה : חלוה ללא תוספת סוכר בטעם אספרסו. החלוה החדשה מכילה 13 גרם פרוטאין ל-100 גרם, מכילה סידן ובעלת לא פחות מ-55% שומשום, הרכיב העיקרי במוצר. החלוה ללא תוספת סוכר, ללא רכיבים מהחי ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים. טעמה העשיר של החלוה הינו אספרסו, המעניק לה ארומה ייחודית וטעימה להפליא.
חלוה ללא סוכר כבר עושה חשק. אצלינו מכורים לחלוה על פרוסת חלה מרוחה בחמאה… אימאל’ה, זה טעים ופשוט לא מושחת! האספרסו עדין ומוסיף טוויסט אבל, ללא סוכר! פצצה!!! ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
מומלץ לאכול קר, לאחסן במקרר לפני השימוש.
החלוה החדשה תימכר ברשתות המזון במגשית ארוזה במשקל 400 גרם.
ממרח טחינה עם סילאן (צילום: אחוה)
ממרח טחינה עם סילאן (צילום: אחוה)

ממשיכים עם עוד מוצר של חברת אחוה וגם הוא ללא סוכר – ממרח טחינה עם סילאן. הממרח עשוי מטחינה משומשום מלא, מכיל 67% טחינה משומשום מלא דלת נתרן, מכיל סילאן וסוכר קנים חום, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס. הממרח עשיר בערכים תזונתיים באופן חריג: 578 מ”ג סידן, 5 מ”ג ברזל, 10 גרם סיבים תזונתיים, 15 גרם חלבון ממקור טבעי ומתאים לטבעונים.
ממרח טחינה עם סילאן נהדר כממרח מתוק בכריכים וכמובן לעוגות ועוגיות .
כשר פרווה בהשגחת בד”ץ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: טחינה גולמית: 11 – 13 ₪ לאריזת 500 גרם.
ממרח טחינה עם סילאן: 10.90 – 12.90 שקלים לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
טופו בטעם טבעי - ליב (צילום שי נייברג)
טופו בטעם טבעי – ליב (צילום שי נייברג)

ולא שכחנו את הטבעונים שבינינו – חברת “ליב”, המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וללא גלוטן, משיקה לרגל ראש השנה מוצרי טופו חדשים ובאריזה שטרם נראתה על מדפי הטופו: טופו בטעם טבעי וטופו אורגני, אשר ישווקו באריזות חיסכון חדשניות של 500 גרם, המחלקת את הטופו לשתי יחידות נפרדות (250 גרם כל אחת), לשמירת הטריות.
מוצרי הטופו של ליב, המיוצרים במשק ויילר הנחשב ליצרן הטופו המוביל בישראל, ישווקו במתכונים חדשים, הם עשירים בחלבון, ללא חומרים משמרים וללא הנדסה גנטית.
אנחנו אוהבים בשר אבל, החלטנו לנסות את הטופו של חברת ליב. השרנו ברוטב סויה, הקפצנו במעט שמן והוספנו לאורז ובישלנו… יצא טעים ונפלא 🙂 מתאים לארוחה ללא בשר. או כמו שאומרים מיטלס מנדי (יום שני ללא בשר) ולכל יום אחר בשבוע. אהבנו 🙂 מילה של “אמא נגה”.
מחיר  מומלץ לצרכן: כ-15.90 ₪ בטעם טבעי; 17.90 לאורגני לאריזת חיסכון 500 גרם.
להשיג ברשתות המזון ובחנויות הטבע הפרטיות.
מארז מתנה עם קנקן מותג Te (צילום: משה כהן)
מארז מתנה עם קנקן מותג Te (צילום: משה כהן)

הכירו את המותג Te היוקרתי, שמתמחה בתה המגיע אלינו מהמטע ועד לספל, עם פיקוח ישיר על כל תהליכי הגידול, הייצור והשיווק, מציג מארזים מפנקים, הכוללים תערובות תה טבעיות ואיכותיות לצד פריטי הגשה שיככבו על שולחן החג. למי שרוצה להגיש שי צנוע אך מלא בארומה וטוב טעם, מומלץ לבחור במארז Te. לחברה יש כמה מארזים במגוון רחב שלמחירים.
תחליטו איזה תה אתם אוהבים. יש מארזים של תיוני תה ממגוון זני התה של המותג, כולל תה שחור, ירוק, אולונג, יסמין ופו אר יש  תערובות של תה מאד מעניינות וארומטיות כמו תה אולונג (100 גרם) או תה ירוק (60 גרם), למי שרוצה להפתיע עם תה מקורי ופחות מוכר בישראל, ממליצה להזמין את מארז התה הלבן, מדובר בתה איכותי המגיע בכדורים מוכנים לאידוי בעבודת יד השומרים על העלים בשלמותם. לכל מארז ניתן להוסיף קנקן יפה, כוס תה מזכוכית כפולה או חולט תה מנירוסטה וחולט תה רגיל. הכל בהתאם לתקציב שלכם.
את מוצרי Te ניתן להזמין דרך האתר: www.pure-te.co.il .
פיטאיה אדומה חקלאי גרנות (צילום: יח"צ)
פיטאיה אדומה חקלאי גרנות (צילום: יח”צ)

הכירו את הפיטאיה פרי חדש מצטרף לשיווק הפירות והירקות של  “חקלאי גרנות”. שני זנים של פיטאיה ישווקו, וונוס ואפולו, בפתיחת עונת הפיטאיה בתחילת ספטמבר.
הפיטאיה, הנקראת גם פרי הדרקון, היא קקטוס חסר קוצים הצומח לגובה של עד ששה מטרים. קליפת הפרי אדומה, ורודה-סגולה או צהובה, וממנה מסתעפים עלעלים המזכירים ארטישוק. תוכן הפרי עסיסי, בצבע לבן או סגלגל, והוא משופע בזרעים קטנים ושחורים. הפרי מכיל ויטמין C, סיבים תזונתיים ונוגדי חימצון רבים. הפרי מתוק, מעט חמצמץ, בעל צבע סמוק כשל סלק, ומכיל מיץ רב.
אהבנו מאד את הפיטאיה, היא עסיסית מאד ומזכירה בצורתה את פרי הסברס. מילה של “אמא נגה”.
את הפיטאיה ניתן להשיג בין בחודשים ספטמבר לינואר ברשתות המזון ברחבי הארץ.
ונסיים בריח טוב 🙂
דיאודורנט ספריי FA (צילום: יח"צ)
דיאודורנט ספריי FA (צילום: יח”צ)

המותג הבינלאומי Fa מציג את סדרת INVISIBLE POWER , הכוללת בתוכה דאודורנט לאישה המגיעה בספריי וברול-און, בנראות חדשה ומיוחדת המבטיחה הגנה מקסימלית מפני ריחות גוף, רעננות לאורך זמן, עיצוב צעיר ומודרני במחיר אטרקטיבי במיוחד.

  • אינביזיבל פאוור לאישה: ספריי ורול-און המעניק הגנה מקסימלית בלתי נראית עד 48 שעות. אינביזיבל פאוור בעל אפקט הרעננות המתמשכת והגנה משולשת נגד כתמים לבנים, צהובים ושמנוניים על הבגדים, משאיר אותך עם תחושה יבשה ורעננה וללא סימנים. אנטיפרספירנט, 0% אלכוהול.

בבדיקה, הריח באמת נפלא הוא רענן ומותיר תחושה של ניקיון. הנסיינית שלנו דיווחה שהספריי יבש, הוא לא מותיר סוג של לחות . הוא נעים, והכי חשוב לא משאיר סימנים על הבגדים. ממליצים בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
 Fa הינו מותג בינלאומי מוכר ומוביל מאז 1954. בארץ, מוכר כמותג דאודורנטים עם ריחות אקזוטיים, נעימים המעבירים לצרכן חוויה חלומית ומושלמת.
דאודורנט ספריי / רול און : מחיר מומלץ 10.90 ₪

חדש על המדף
חדש על המדף

 
 
 
 
 
 
 

כתיבת תגובה