מי הסבתא הכי יפה?

תחרות מלכות היופי של הסבתות כאשר הצעירה ביותר היא בת  42 ויש גם כאלה בנות 60 פלוס. נשים בוגרות ומלאות פעילות בחיי היומיום, שאוהבות את החיים ומקפידות להיות מטופחות וזוהרות. הן משקיעות בעצמן ובעלות ביטחון עצמי גבוה כי הרי הן הכי יפות בעולם. באנו לסקר 🙂

“יוסף גבות מדיקל” מעניק חסות ראשית לתחרות מלכות היופי של הסבתות הכי מדליקות שיש. נשים בוגרות וסבתות לנכדים, פעילות, מלאות חיים ומאושרות, אשר בעזרתו ויכולתו המקצועית של יוסף, ובשיתוף חברת “סלע מדיקל” הן תהפוכנה ליפיפיות ומשודרגות. כי ליופי אין גיל, וכל אישה יכולה להיראות ולהרגיש מיליון דולר תמיד. בעיקר כשהיא סבתא!

עם יוסף גבות

יוסף גבות מדיקל” חוגג את פתיחת הקליניקה היוקרתית שלו בגבעת שמואל ביחד עם החסות הראשית לתחרות מלכות היופי לנשים בוגרות. “יוסף גבות מדיקל” הינה קליניקה רפואית לאסתטיקה, המציעה שדרוג וטיפולי יופי לנשים מכף רגל ועד ראש, גם אסתטיקה וגם רפואה. בקליניקה רופאים מקצועיים וקוסמטיקאיות מנוסות ומקצועיות המעניקים טיפולים אסתטיים ורפואיים כמו אנטי אייג’ינג, הזרקות, פילינג רפואי, מניקור פדיקור, עיצוב גבות, ובעצם הכול. מנעד רחב של טיפולים שיהפכו כל אישה לסינדרלה. הקליניקה בעיצוב חדשני ומודרני המשדר נוחות וחמימות, אמינות ומקצועיות תוך הקפדה של יוסף והצוות להיות נגישים לכולן תמיד, לתת יחס אישי ולהציע מחירים הוגנים, כל אחת לפי תקציבה.

הגענו לאירוע, חגיגה של יופי ואסתטיקה 🙂 יוסף (מור) גבות בהחלט יכול להתרגש ולהיות גאה באימפריה שבנה במו ידיו. התחיל כמעצב גבות והיום הוא בעל קליניקה חדשנית לטיפולים אסתטיים והמועמדות וואו… פשוט לא להאמין שהן סבתות. בהצלחה 🙂 מילה של “אמא נגה”.

חברת “סלע מדיקל”, ידועה כמובילת שוק בחדשנות עם טכנולוגיות מתקדמות ומוצרים חדשניים כאלה הנמצאים בקליניקה הרפואית של “יוסף גבות מדיקל”, המוצרים האיכותיים ביותר בשילוב מיכשור פורץ דרך.

הקליניקה הרפואית לאסתטיקה “יוסף גבות מדיקל” והיכולות המקצועיות של יוסף הם שעומדים מאחורי המייק אובר של המשתתפות בתחרות והשדרוג שהן עוברות, הטיפולים האסתטיים כולל הזרקות עם המוצרים הטובים ביותר בתחום, טיפולי אנטי אייג’ינג, וטיפולי פנים עם המכשור החדיש ביותר. הם שמוודאים שכולן תהיינה הכי יפות בערב הגדול והם ההוכחה שליופי אין גיל, ואישה יכולה להיראות מיליון דולר תמיד.

יוסף גבות מדיקל

הערבה 1 גבעת שמואל

טלפון : 03-5252622,  072-33-80-644

כתיבת תגובה