מתכון אישי – לזניה ללא גלוטן. מילה של "אמא נגה"

לקראת חג השבועות החלטתי להעלות כאן מתכון אישי שלי של לזניה, קל, פשוט וטעים מאד 🙂 שרץ איתנו כבר שנים ותמיד תמיד מצליח. אבל, הפעם השתמשתי במוצר חדש מבית ברילה עלי לזניה ללא גלוטן. מילה  של “אמא נגה”.

לזניה ללא גלוטן של ברילה (צילום: באדיבות יח"צ)
לזניה ללא גלוטן של ברילה (צילום: באדיבות יח”צ)

קצת על המוצר – לאור הצלחת סדרת הללא גלוטן של המותג  ברילה, מצטרף לסדרה מוצר חדשני: דפי לזניה ללא גלוטן 250 גרם, פתרון מושלם וטעים לארוחות עבור אלו שלא צורכים גלוטן.
לזנייה ללא גלוטן של ברילה מכילה תערובת ייחודית של קמח אורז, קמח אורז מלא, קמח תירס צהוב ולבן. צבעם של המוצרים דומה לצבעם של דפי הלזניה הרגילים מקמח חיטה ובדומה ללזניה רגילה אינה מצריכה בישול קודם. דפי הלזניה מצטיינים בטעם משובח ובמרקם אחיד ובדומה לכל המוצרים של ברילה המצטיינים באיכות ללא פשרות וטעם של פסטה איטלקית אמיתית.
רוצים לקרוא עוד על מוצרים חדשים? מוזמנים להיכנס לקישור – https://bit.ly/3ugxNrw
לזניה נהדרת ללא גלוטן – מתכון של “אמא נגה”
חומרים
דפי לזניה ללא גלוטן של ברילה
2 קוטג’ 250 גרם
3 ביצים
חבילה גבינה מגוררת (מוצרלה)
2 קופסאות קטנות של רסק עגבניות
תבלינים: מלח, פלפל, אורגנו, אבקת שום.
עלי בזיליקום (לא חובה)
אופן ההכנה –
לזניה ללא גלוטן של ברילה
לזניה ללא גלוטן של ברילה

לערבב בקערה את הביצים והקוטג’ ולתבל במלח, פלפל ואבקת שום.
לערבב בקערה נפרדת 2 קופסאות רסק עגבניות מדוללות בערך בכוס מים ולתבל במלח, פלפל, אבקת שום ואורגנו.
לרפד תבנית (בערך 25X30) בשכבה של עלי לזניה לפזר שליש מכמות תערובת הגבינות ומעל שליש מתערובת רסק העגבניות.
להניח, בעדינות עוד שכבה של עלי לזניה ולפזר מעליה שוב שליש מכל כמות. ניתן לפזר את עלי הבזיליקום.
לרפד בעוד שכנה של עלי לזניה לפזר מעליה את השליש שנותר (גבינות ורסק) ומעל לפזר את הגבינה המגוררת.
לאפות בטמפרטורה של 170 מעלות למשך חצי שעה בערך  (עד שהגבינה מבעבעת ומתייצבת)
לקרר מעט ולהגיש 🙂
כמה קל ככה טעים 🙂
ד.א אני אוהבת לאכול גם שהלזניה קרה 🙂 מילה של “אמא נגה”
תהנו 🙂