סטארבקס קפה עכשיו גם בבית

אוהבים קפה? הקפה של סטארבקס מגיע אליכם עד הבית 🙂 אסם-נסטלה התחילה לשווק, ברשתות השיווק בישראל, את קפסולות הקפה של סטארבקס.

סטארבקס קפה
סטארבקס קפה

קבוצת אסם-נסטלה הודיעה כי החלה לשווק לראשונה ברשתות השיווק בישראל את קפסולות הקפה של סטארבקס. כבר בשלב ההשקה ישווק בישראל מגוון הקפסולות במלואו המונה שמונה תערובות.
ההשקה בישראל כוללת תערובות קפה בקפסולות המותאמות למכונות נספרסו, ומוצעות בשלוש דרגות קלייה המעצבות את פרופיל הטעם: קליית סטארבקס בהירה מספקת קפה עדין, גוף קליל וטעם עגול, קלייה בינונית מייצרת קפה מאוזן ועשיר וקליה כהה מציגה קפה עם גוף מלא וטעם עוצמתי. כל התערובות מבוססות על קפה איכותי 100% ערביקה, המגודל ומעובד תוך הקפדה על כללי אתיקה של סחר הוגן באזורי הקפה האיכותיים ביותר בעולם, לרבות אמריקה הלטינית, אינדונזיה ואפריקה. בשלב זה ישווקו בישראל קפסולות  האספרסו בלבד תחת המותג: Starbucks .
הוזמנתי ע”י חברת אסם-נסטלה, להגיע ולטעום את הקפה החדש של סטארבקס.  אני חובבת קפה 🙂 אבל, קפה שחור 🙂 ושמחתי לטעום את הקפה של סטארבקס. כפי שכתבתי יש שלוש דרגות קלייה. התחלתי עם הקפה בדרגת הקליה הכי כהה של סטארבקס, שלדעתי יתאים וייתן לי את הארומה המרירה של הקפה השחור. בטעימה, הקפה היה לי חומצי מידי.
השקה של סטארבקס
השקה של סטארבקס

התחלנו להתרכך 🙂 והגעתי אל הטעם שמתאים לי. קפה בדרגת קלייה בינונית, שטעמו התגלגל לי על הלשון, מאוזן, פחות חומצי עם קצף נפלא וטעים.
מתגובות של חברים שאוהבים את הקפה שלהם בהיר וקליל, הקפה העדין, בלונדי של סטארבקס,  קיבל תגובות נפלאות.
סטארבקס קפה, גורם לנו להרגיש כמו בחו”ל 🙂 ממליצה לכם לנסות ולהתאהב 🙂 מילה של “אמא נגה”.
לדברי אבי בן אסאייג, מנכ”ל קבוצת אסם-נסטלה “זהו מהלך שבו שני מותגי הקפה המובילים בעולם – נסטלה וסטארבקס משלבים ידיים במטרה להנגיש לכל בית את אחד ממותגי הקפה המוכרים ואהובים ביותר בעולם. סטארבקס הוא מותג אייקוני, שרבים מהישראלים מחפשים ברגע שהם יורדים מהמטוס. אנחנו מביאים  את המותג אל הצרכנים הביתה, ומאמינים כי המהלך יפתח את שוק הקפסולות ברשתות השיווק בישראל, תוך הצגת חדשנות ומגוון מוצרים רחב לבחירתם של כל אוהבי קפה.”
סטארבקס (צילום באדיבות יח"צ)
סטארבקס (צילום באדיבות יח”צ)

במסגרת ההסכם בין שתי ענקיות הקפה, נסטלה מייצרת ומשווקת את מוצרי סטארבקס לצרכנים בכל העולם, ברשתות השיווק. מוצרים אלה כוללים קפסולות למכונות קפה ביתיות ומגוון מוצרים נוספים שיגיעו בהמשך וירחיבו את המותג סטארבקס בישראל. נסטלה הינה חברת הקפה הגדולה בעולם וסטארבקס היא רשת בתי הקפה הגדולה בעולם המחזיקה 30,000 נקודות מכירה ב-80 מדינות בהן מבקרים כ-100 מיליון לקוחות בשבוע.
הקפה של סטארבקס משווק ע”י נסטלה ב-40 מדינות ברחבי אסיה, אירופה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון וארצות הברית וזוכה להצלחה אדירה.
סטארבקס (צילום באדיבות יח"צ)
סטארבקס (צילום באדיבות יח”צ)

להערכת נחום זיימן, מנכ”ל חטיבת הקפה ודגני הבוקר בקבוצת אסם-נסטלה: המותג צפוי להיות מותג מוביל בקטגורית הקפה ולהביא בשורה גדולה לחובבי הקפה האיכותי בישראל. על פי מחקרים שערכנו המותג והקפה של סטארבקס אהובים מאוד בקרב הצרכן הישראלי: כ-50% מהישראלים ביקרו בסניפי הרשת בשנתיים האחרונות וכ-74% מתוכם הזמינו אספרסו או קפוצ’ינו/קפה לאטה. אנו משוכנעים כי השילוב בין מותג אהוב ונחשק למוצרים איכותיים ביותר תביא להצלחה גדולה בשוק הישראלי. אנו מתחילים בסגמנט הקפסולות ובכוונתו להתרחב לסגמנטים נוספים בהמשך. המהלך צפוי לתת דחיפה נוספת לצמיחת הקטגוריה ולהתפתחות תרבות צריכת הקפה האיכותי בישראל.”
מגוון הקפסולות של סטארבקס יכלול:

Blonde espresso roast Blonde Roast
Pike Place Roast Medium Roast
House Blend  
Colombia  
Caffe Verona Dark Roast
Espresso Roast  
DECAF Espresso Roast  
Sumatra  
סטארבקס הקפה שלי (צילום באדיבות יח"צ)
סטארבקס הקפה שלי (צילום באדיבות יח”צ)

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה