ספר חדש – לעשות נפלאות עם קוסמטיקה מן הטבע

ממש עכשיו, בזמן הסגר קיבלתי לסקר את הספר “לעשות נפלאות עם קוסמטיקה מן הטבע” שכתבה יאלי הוד מפתחת ומייצרת מוצרי קוסמטיקה טבעיים, ובשנת 2005 הקימה את חברת “יאלי הוד רוקחות טבעית מתקדמת”. מילה של “אמא נגה”.

יאלי הוד (צילום: רעות אשכנזי)
יאלי הוד (צילום: רעות אשכנזי)

יאלי הוד מפתחת ומייצרת מוצרי קוסמטיקה טבעיים החל משנת 2003 ומשלבת בכך תפיסת עולם ידע מקצועני נרחב ואהבה אישית. את מרכז הלימודים הרב תחומי הקימה יאלי הוד בשנת 2007 והוא כולל מגוון קורסים, שיעורים וסדנאות בתחום הקוסמטיקה הטבעית. יאלי מרצה בתחומי ארומתרפיה וקוסמטיקה טבעית, מכשירה נטורופאתים, מטפלים ובעלי עניין בתחום ליצור תכשירים ולטיפול בעור בגישה טבעית ונחשבת כסמכות מקצועית בתחום התמחותה. יאלי מאמינה שכדי לחיות חיים בריאים ולשמור על סביבה אקולוגית, עלינו להכיר לעומק את האוצרות שמציע לנו הטבע ולדעת מה נכון עבורנו, וזו הסיבה העיקרית שלקחה את כל הידע שצברה בלימודים של: נטורופתיה, דרמטולוגיה קוסמטית, קוסמטיקה טבעית והוליסטית, רפלקסולוגיה וארומתרפיה וארזה אותם בקורסים וסדנאות און ליין למתחילים ומתקדמים כאשר בסופו של התהליך תוכל כל משתתפת לרקוח לעצמה מוצרים טבעיים ולהנות ממוצרי טיפוח איכותיים ובריאים העשויים מחומרי גלם נחשקים וליצור אותם לבד ובעלויות הגיוניות. (מוצרי ספא, מוצרי טיפוח בהתאמה אישית ועוד).
לעשות נפלאות - יאלי הוד
לעשות נפלאות – יאלי הוד

אהבתי מאד לקרוא , לדפדף ולעיין בספר. הספר “לעשות נפלאות עם קוסמטיקה מן הטבע” יפייפה, בן 60 עמודים עם כריכה דקה.
הספר בנוי בסגנון ספר מתכונים מעוצב, המוקדש כולו לעולם הקוסמטיקה והרוקחות הטבעית ומלמד את יסודות הקוסמטיקה והרוקחות הטבעית.
תוכן העניינים;
מבוא: מזה קוסמטיקה טבעית, סקירה היסטורית, חומרי גלם בסיסים לקוסמטיקה טבעית, היחוד והיתרונות- למה להכין לבד.
טיפוח כשגרת חיים: טיפים, עצות והמלצות.
לעשות נפלאות - יאלי הוד
לעשות נפלאות – יאלי הוד

איך מתחילים: מקום העבודה והציוד, שימור אחסון וחיי מדף.
החומרים: שמנים צמחיים, חמאות היופי, שמנים אתריים, חמרים, גרגרים לפילינג, דבש וחלב, קקאו ושוקולד צמחי מרפא, פירות וירקות, חומרי גלם בסיסיים.
פורמולות – טיפוח הפנים טיפוח הגוף טיפוח לאמבט.
הספר כולל שפע מידע, טיפים ופורמולות המאפשרים לנו להכין  את כל מה שצריך : מוצרי ניקוי לעור הפנים, פילינגים, מסכות, מוצרים טיפוליים, קרמי פנים, גוף, ספא ועוד.
בספר משולבים טיפים בכל שלב, המלצות אישיות של יאלי והסברים מפורטים על כל תהליך. למי הוא מתאים? והכי חשוב הוא גם מלמד אותנו “למה הוא טוב…”.
אהבתי שבראשית כל פרק יאלי מביאה ציטוט מתאים לנושא הפרק.
לעשות נפלאות - יאלי הוד
לעשות נפלאות – יאלי הוד

הספר מתאים לכולנו ומלמד כיצד להכין בבית מוצרי קוסמטיקה טבעיים מחומרים בריאים, בצורה הכי פשוטה וקלה 🙂 ולמי שאוהב את הריח של ספר חדש, מדובר בעולם שלם של ניחוחות מסעירים ומתכונים מדוייקים! ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
את הספר ניתן להשיג במחיר של 70 ₪ באתר yalihod.co.il
את כל חומרי הגלם ליצירת מוצרי טיפוח טבעיים ניתן להשיג  באתר yalihod.co.il   או בטלפון: 0543240140

כתיבת תגובה