פרומיס מבטיחה ומקיימת – מילה של אמא נגה

עכשיו זה הזמן 🙂 כן ממש עכשיו פרומיס השיקה קרם לילה פעיל ULTIMATE. ממליצה לכן להכיר את קרם “יוגורט הפירות” של פרומיס, שעשיר בחומצות פירות. בקיצור, אנחנו הולכות לישון והוא… פעיל 🙂 מילה של “אמא נגה”.

סלפי עם מסיכה
סלפי עם מסיכה

בשנה האחרונה אנחנו מסתובבות כל היום עם מסיכות על הפנים, אך מה יקרה כאשר נוריד אותן? כאן מתחיל הסיפור… כל מי שטרחה בערב שבת, תאכל בשבת. מכירות? זאת אומרת כל מי שמקפידה על שיגרת טיפוח יום ולילה ‘מתחת למסיכה’, העור ישאר זוהר ומי שלא… לא!
אני משתדלת לדאוג תמיד לשיגרת הטיפוח שלי וממליצה לכם על מגוון מוצרים, שעושים לי טוב. והפעם ‘פרומיס’ משיקה קרם לילה פעיל. מה זה  אומר פעיל? אנחנו שמות קרם לילה, מכבות את האור והולכות לישון… והוא, הקרם לילה ‘עובד’ כל הלילה על העור שלנו.
קצת על הקרם –
Ultimate Active Night Cream, של פרומיס, הוא קרם לילה פעיל, עם מלא חומצות פירות, אשר מקלפות בעדינות תאי עור מתים, מעניקות גוון עור אחיד, מבהירות כתמי פיגמנטציה ומותירות עור במרקם חלק. קרם הלילה החדש של פרומיס מכיל גם ניאצינמייד (ויטמין B3) התורם לטשטוש סימני פצעונים והרגעת עור אדמומי, נוגדי חמצון מאוכמניות ופירות הדר וויטמין E, אשר נלחמים בנזקי הרדיקלים החופשיים. כל הטוב הזה משתלב לתוך מרקם קליל וקטיפתי של לחותנים ושמנים מובחרים כגון, חומצה היאלורונית, אלוורה, חמאת שיאה, סקוואלין משמן זית ושמן קוקוס, המסייעים בהאצת הסרת התאים המתים ומחליקים את העור.
קרם לילה של פרומיס
קרם לילה של פרומיס

מה הקרם עוד עושה?

  • מסיר תאי עור מתים ומחדש את העור לקבלת מראה זוהר
  • מעניק גוון עור אחיד ובהיר ומטשטש כתמי פיגמנטציה
  • תורם למרקם עור חלק ולצמצום מראה קמטוטים
  • מכיל חומצות פירות טבעיות המופקות מקנה סוכר, אוכמניות, פירות הדר ומייפל
  • מועשר בניאצינמייד (ויטמין B3) התורם להבהרת כתמי עור והפחתת אדמומיות
  • בעל ריח נפלא ומרקם נעים שנספג בקלות

קיבלנו את קרם הלילה Ultimate Active Night Cream של פרומיס לסקירה – הקרם מגיע עם סטיק למריחה. הדבר הראשון שאני עושה עם קרם חדש אני פשוט מריחה 🙂 אני פריקית של ריחות וקרמים עם ריחות נעימים של פירות כבר מעלים חיוך על פני 🙂 קרם לילה של פרומיס מלווה בריח עדין צבעו לבן מרקמו קליל והוא נספג מצויין בעור. השתמשתי במשך כמה ימים. אני חייבת לציין שבבוקר העור עדיין רווי לחות והעור מרגיש ונראה נפלא 🙂 ממליצה בחום 🙂 שאפו פרומיס 🙂 הבטחתם וקיימתם! מילה של “אמא נגה”.
בחברת פרומיס אומרים, שהקרם מתאים לכל מי שמחפשת מרכיבים פעילים לחידוש העור, הקרם מתאים לעור עייף, גוון לא אחיד, פיגמנטציה, פוסט אקנה, עור עבה.
לא יתאים לבעלות עור יבש מאד, לבעלות עור רגיש במיוחד.
קרם הלילה Ultimate Active Night Cream של פרומיס ללא פראבנים, אינו מכיל רכיבים מהחי, לא נוסה על בעלי חיים.
ממש עכשיו 30% הנחה ומחיר השקה 180 ש”ח בלבד במקום 257 ₪.

כתיבת תגובה