רשת MINISO משיקה קולקציה עם גיבורי העל של MARVEL

היום, חגגתי עם כל גיבורי העל של MARVEL  בחנות הקסומה של רשת MINISO בקניון איילון. ממליצה לכם להגיע 🙂 מילה של “אמא נגה”.

MARVEL X MINISO בקניון איילון
MARVEL X MINISO בקניון איילון

MINISO, ענקית העיצוב היפני, חתמה בחודש מרץ השנה על הסכם זיכיון בלעדי עם MARVEL לייצור ושיווק מוצרים תחת המותג בקטגוריות השונות ומשיקה לראשונה בישראל את MARVEL X MINISO קולקציה המשלבת את גיבורי העל של MARVEL עם העיצובים הייחודיים של MINISO.
הבוקר, הגעתי לקניון איילון להשקה של השת”פ בין  MARVEL ל – MINISO . כל הקניון מקושט בדמויות גיבורי העל ביניהם ספיידרמן, קפטן אמריקה, איירון מן, הענק הירוק, ת’ור ועוד. חגיגה אמיתית.
החנות של MINISO ממותגת ‘גיבורי על’. הקולקציה בעלת עיצובים חדשים, ייחודיים ומקוריים של MINISO בשני קווים:
MARVEL X MINISO בקניון איילון
MARVEL X MINISO בקניון איילון

Marvel Comics Retro ו .Marvel Kawaii Art Collection –
Marvel Comics Retro – מציג קולקציה בעיצובי חוברות הקומיקס האגדיות, הראשונות של MARVEL. קו רטרו מגניב ומלא אמירה שנשען ונותן כבוד ליסודות ההיסטוריים של מותג MARVEL.
הקו השני הואMarvel Kawaii Art Collection  – גיבורי העל של MARVEL בעיצוב MINISO. הפילוסופיה העיצובית של MINISO אותה השריש Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של המותג אומרת “עיצוב טוב – חיים טובים”, וזה המוטיב החוזר בכל מוצרי המותג, אליו התחברו גם מעצבי MINISO מובילים מרחבי העולם שבניצוחו של  Miyake Jyunyaיצרו קולקציה צבעונית, ייחודית ומלאת מעוף של גיבורי העל – חוויה מיניסואית אמיתית המעניקה לגיבורי MARVEL את טעם האנימה היפני.
הקולקציות מציגות מגוון מוצרים רחב: החל ממחזיקי מפתחות, שעונים ותיקים ועד מוצרי דיגיטל, ספלים ובקבוקים. כריות טיסה וכריות נוי לצד מוצרי ביוטי, אקססוריז ומשחקים. מגוון המוצרים מתחלק בין הקטגוריות השונות של MINISO: דיגיטל ואלקטרוניקה, צעצועים, אביזרים לבית, אביזרי אופנה, בריאות ויופי, לייף סטייל, כלי כתיבה ומתנות, טקסטיל ועוד, וכולם מציגים את אבני היסוד של המותג איכות, עיצוב, מחיר: איכות גבוהה של מוצרים חכמים ופונקציונאליים לשיפור סגנון החיים והפנאי, עיצוב מקורי ואופנתי לפי קווי העיצוב היפני, ומחירים משתלמים, כאשר מרבית המוצרים מחירם נע בין 5-49 ₪. מגוון המוצרים יתחדש על בסיס שבועי.
MARVEL X MINISO בקניון איילון
MARVEL X MINISO בקניון איילון

שיתוף פעולה זה מייצג את אורח החיים הצעיר והאופנתי בעידן החדש של הקמעונאות.
חגיגה אמיתית 🙂 ממליצה לכם להגיע ולהנות 🙂 מילה של “אמא נגה”.
עינת פורטוגלי, מנכ”לית MINISO ישראל: “זו התרגשות גדולה להשיק את קולקציית MARVEL X MINISO בישראל. MARVEL X MINISO הוא סיפור הצלחה בכל המדינות בהן הושק בעולם. אני שמחה שעכשיו גם הלקוחות בישראל יוכלו להנות מהמגוון העשיר של המוצרים באיכות הבלתי מתפשרת, בעיצוב הייחודי ובמחירים מפתיעים”.
MARVEL X MINISO בקניון איילון
MARVEL X MINISO בקניון איילון

MINISO, ענקית העיצוב היפני, חתמה בחודש מרץ השנה על הסכם זיכיון בלעדי עם MARVEL לייצור ושיווק מוצרים תחת המותג בקטגוריות השונות. הקולקציה שתושק היום בישראל, בהשקעה של מיליוני שקלים תכלול מגוון רחב של מוצרים במגוון רחב של קטגוריות.
במסגרת החוזה, אשר נחתם ל-3 שנים ותקף ל– 123 מדינות (כולל מדינות בהן מיניסו מתעתדת לפתוח חנויות), יוצגו מוצרי MARVEL X MINISO עם מגוון של כ– 2,000 דגמים ומאות אלפי מוצרים לכל הגילאים, הכוללים את גיבורי העל שלMARVEL : ספיידרמן, קפטן אמריקה, איירון מן, הענק הירוק, ת’ור ועוד.
MARVEL X MINISO בקניון איילון
MARVEL X MINISO בקניון איילון

זיכיון זה הוא חלק מהאסטרטגיה הכוללת של MINISO העולמית לשיתופי פעולה עם מותגים מובילים. כבר היום מחזיקה MINISO ברישיונות למספר מותגים אהובים ומובילים כמו: הפנתר הורוד, , WE BARE BEARS
ADVENTURE TIME ועוד. בשנת 2020 צפויה הרשת להשיק שיתופי פעולה נוספים עם מותגים מובילים כגון:
הלו קיטי, רחוב סומסום, ומותגי דיסני נוספים. ב-  MINISO מאמינים כי מוצרים טובים צריכים לשרת קהל רחב: ילדים, נוער, מבוגרים, נשים וגברים. וכי כל הצרכנים בעולם זכאים למוצרים הטובים ביותר, באיכות הטובה ביותר ובמחירים נגישים.
עינת פורטוגלי, מנכ”לית MINISO ישראל ממשיכה ואומרת “בשנת 2020 תמשיך הרשת לפתוח חנויות נוספות ולהנגיש את חווית מיניסו לכמה שיותר לקוחות ברחבי הארץ”.
MARVEL X MINISO בקניון איילון
MARVEL X MINISO בקניון איילון

MARVEL החוגג השנה 80 שנה להיווסדו, נוסד בשנת 1939 ע”י מרטין גודמן כחוברת קומיקס המציג את גיבורי העל האהובים על כולם. מאז ועד היום עבר המותג גלגולים רבים, התפתח עם ילדי שנות ה – 80, התעצם עם ילדי שנות ה – 90, כאשר אחת מאבני הדרך העיקריות היא רכישת המותג באוגוסט 2009 ע”י חברת וולט דיסני, כניסת העולם הדיגיטאלי ויציאת הסרטים עם גיבורי העל והדמויות הרבות והאהובות אשר זכו להצלחה מסחררת בכל העולם.
מיניסו העולמית – MINISO, בבעלות ענקית הקמעונאות והמסחר SAIMAN הוקמה ב-2013 על-ידי YE Guofu, שותף-מייסד ומנכ”ל החברה ו- Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של מיניסו. כיום, המותג פופולארי מאוד בשוק הגלובלי עם מעל ל- 4,600 חנויות ב- 86 מדינות ברחבי העולם וכ- 100 חנויות שנפתחות מידי חודש בין היתר באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה”ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, ועוד. רק בחודשים האחרונים נפתחו חנויות בלונדון, בברצלונה, בהונגריה וההתרחבות הבינ”ל ממשיכה.
MARVEL X MINISO בקניון איילון
MARVEL X MINISO בקניון איילון

מיניסו ישראל – הרשת הושקה לראשונה באוגוסט 2018 בתל אביב ומתעתדת למנות כ – 50 סניפים בפריסה ארצית בתוך 5 שנים. גודל חנות ממוצעת נע בטווח של 200-300 מ”ר והן ממוקמות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ. כיום לרשת 16 חנויות: קניון עזריאלי תל אביב, קניון עיר ימים נתניה, קניון מלחה ירושלים, קניון עופר רחובות, גרנד קניון חיפה, BIG FASHION דנילוף טבריה, קניון הנגב באר שבע, BIG  קריות, קניון הזהב ראשון לציון, קניון עזריאלי רמלה, BIG FASHION נצרת, דיזנגוף סנטר תל אביב, קניון בת ים, BIG FASHION בית שמש, קניון עזריאלי איילון,  BIG FASHION אשדוד.  עד סוף השנה, הרשת תגיע לפריסה של כ- 17 חנויות, כאשר החנות הבאה תפתח בשבוע הבא בקריון בקריית ביאליק.

כתיבת תגובה