בוגבו משיק את הטיולון היוקרתי בעולם  Bugaboo Ant

מותג העל היוקרתי לעגלות תינוקות “בוגבו” משיק את הטיולון היוקרתי בעולם  Bugaboo Ant הטיולון הקומפקטי ביותר של בוגבו המוכיחה שוב שדברים גדולים באמת מגיעים באריזות קטנות.

Bugaboo (תמונה באדיבות יח"צ)
Bugaboo (תמונה באדיבות יח”צ)

מותג העל היוקרתי לעגלות תינוקות “בוגבו” משיק את Bugaboo Ant הטיולון הקומפקטי החדש של בוגבו, בין אם ההורים מוכנים להרפתקה הגדולה הבאה שלהם או שהם מעדיפים להישאר קרובים יותר לבית, Bugaboo Ant מציע נסיעה חלקה, יציבה ומסוגננת. החל מהידית המתכווננת, המושב הדו כיווני, ועד הקיפול למצב טרולי, Bugaboo Ant ארוז בפונקציות חכמות ומתחשבות אשר הופכות את הנסיעה עם הילדים לקלה ומהנה יותר.
Bugaboo אשר נמצאת בחזית החדשנות בתחום העגלות מאז שנת 1999 ממשיכה להמציא, לפתח, ולייצר עגלות המשלבות טכנולוגיה, עיצוב, יופי ופונקציונליות לאורך זמן. בבסיס החברה שחרטה על דגלה להפוך את חיי המשפחה לקלים וטובים יותר.
Bugaboo (תמונה באדיבות יח"צ)
Bugaboo (תמונה באדיבות יח”צ)

Bugaboo Ant נכנס בקלות לתא המטען במכונית, במטוס או ברכבת. ידית ה Ant מאפשרת להורים לשאת את הטיולון כטרולי, והמושב הארגונומי מעניק תמיכה יציבה לילד.
Bugaboo Ant מיועד להתאים לצרכיו של ההורה המודרני. הרעיון מאחורי הטיולון נולד במטרה להעניק פתרון למשפחות המתגוררות בחללים קטנים, ולהורים שאוהבים לטייל ולנסוע.
Bugaboo Ant מושב דו כיווני, המאפשר להורים לבחור את צורת הישיבה של הילד פנים מול פנים או פנים לעולם, במושב ארגונומי הייחודי שמספק הן תמיכה והן גמישות.
Bugaboo (תמונה באדיבות יח"צ)
Bugaboo (תמונה באדיבות יח”צ)

Bugaboo Ant אחסון מינימלי או מקסימלי, עם סל תחתון ייחודי המאפשר אחסון כולל של עד 8 ק”ג בחלוקה- 5 ק”ג בסל גדול ועד 3 ק”ג בסל קטן הנגיש גם כאשר הטיולון מקופל.
קטן, אדיר קומפקטי ויוקרתי Bugaboo Ant
מחיר: 2,800 ש”ח
משווק בלעדית ע”י IBB GROUP יבואנית בוגבו, בי סייף, בייבי ביורן ובייביזן.
ניתן להשיג באולם התצוגה משכית 14 הרצליה  טלפון 03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ.
 

כתיבת תגובה