ברשת iJump כולם קופצים

רשת ijump פארקי טרמפולינות ואקסטרים נמצאת כיום בפריסה ארצית – ירושלים, פ״ת, ראשון לציון וחיפה מציעה מגוון רחב של פעילויות המתאימות לכל אירוע ובכל שעה. באנו, קפצנו ונהנו 🙂 מילה של “אמא נגה”.

ijump

ברשת ijump, פארקי טרמפולינות ואקסטרים נמצאת כיום בפריסה ארצית – ירושלים, פ״ת, ראשון לציון וחיפה מציעים מגוון פעילויות כגון:

  • קפיצה חופשית בטרמפולינות בגדלים שונים.
  • בריכות ספוגים ומתקני כדור סל הכוללים משטחי קפיצה ייעודיים.
  • קירות טיפוס במגוון דרגות קושי.
  • פארקי חבלים אתגריים.
  • אומגות.
  • רולגליידר (רכבת הרים אישית).
  • הוריקן! מתקן חווית מציאות מדומה יחיד מסוגו בארץ הכולל היפוכים 360 מעלות באוויר.
  • מכוניות מתנגשות!
  • XD DARK RIDE! משחק יריות תחרותי ואינטרקטיבי ב10 מימדים!
    ועוד ועוד ועוד !!
ijump

ברשת ניתן להנות מחדרי אירועים פרטיים ואקוסטיים לכינוס וכיבוד (כן, הרשת תדאג גם לכיבוד לאירוע מושלם מקצה לקצה לפי דרישתכם), בהם ניתן להעביר מצגות סיכום, סדנאות, הרצאות וכו׳.

ברשת ijump, גם מומחים ביצירת סדנאות odt הכוללים שימוש במתקנים השונים בפארק. זאת בשילוב ובתכנון מקדים לנושאים בהם נעסוק במהלך הפעילו בהתאם לקבוצה.

ijump
ijump

הגענו לסניף של רשת ijump בראשון לציון עם כלתי והנכדים, לא הפסקנו לקפוץ. המתחם מסודר, נקי ונעים מאד. אהבנו את הטרמפולינות (לא הצלחתי להוציא את הנכדים משם) קפצנו כמו ילדים 🙂 כן, גם אני קפצתי 🙂 קיבלנו גרביים מיוחדות.

ממליצה לכם בחום להגיע ולהינות ממגון הפעילויות של המתחם. מתאים לכל המשפחה וילדים החל מגיל 3. חוויה מומלצת 🙂 מילה של “אמא נגה”.

ועכשיו לקראת חג החנוכה מתשע עד תשע – קופצים ב ijump,
החג של החגים, חנוכה וחג המולד משתלבים השנה בימי חופשה מקבילים וברשת פארקי הטרמפולינות iJump יפעלו בימי החופשה במתכונת נרחבת, מהשעה תשע בבוקר ועד תשע בערב.
חוויה משפחתית, מגבשת ומאתגרת, שתכלול מגוון רחב של פעילויות: קפיצה במתחם טרמפולינות ענק, קפיצה לבריכת ספוגים, הטבעות לכדורסל, אומגות, פארקי חבלים בגובה 12 מטר גובה, קירות טיפוס, מתחם לקטנטנים, מכונות משחק ארקייד ועוד. (המתקנים ברשת iJump באישור מכון התקנים האמריקאי).
שמונה ימים של הפתעות, הגרלות כל יום ומתנות מקפיצות לזוכים, טקס הדלקת נרות מידי יום, בכל סניפי הרשת: פתח תקוה, ראשל”צ, ביג קריות, ירושלים. (החניה חינם).


מתי? שעות פעילות: 9:00 – 21:00 (ימים שני ורביעי עד 22:00) תאריכים: 20.12 – 26.12
כמה? בין 45 ₪ – 105 ₪ .
גילאים: מתאים מגיל 3.
לפרטים נוספים: 03-5522022

אתר http://www.ijump.co.il

כתיבת תגובה