הכירו – פשוט וואו – מילה של “אמא נגה”

רותי איזבוצקי היא אמנית המייצרת בסטודיו שלה ערכות ייחודיות “פשוט וואו”, שבעזרתן כולם מצליחים ליצור תוצרים מדוייקים ומהממים, גם בלי כשרון אומנותי מיוחד. ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.

רותי איזבוצקי, היא אמנית קרמיקה בעלת סטודיו במושב, נווה דניאל. בסטודיו שלה היא מייצרת ערכות יצירה ייחודיות בשם “פשוט וואו”. היחודיות של הערכות היא שכולם מצליחים ליצור תוצרים מדוייקים ומהממים. ניתן למצוא מגוון ערכות על קנבסים, שעונים, תופי מרים, ציפיות לכריות ועוד. והכל, גם בלי כשרון אומנותי מיוחד!

נכנסתי לאתר של רותי בכתובת https://bit.ly/3xh222u ומאד התרשמתי ממגוון המוצרים שלה. איזה כישרון, איזה עבודות כל כך יפות, עדינות ובקלי קלות כל אחד יכול להינות ולהשוויץ ממגוון תוצרים יפייפיים.

אהבתי מאד את הערכות לילדים ובפרט עכשיו בימי החופשה הגדולה. הילדים בבית. המסגרות פתוחות, סגורות כל מקום לפי כמות התחלואה וכל חוקי הקורונה למיניהם. וחודש אוגוסט הוא הכי קשה, כי גם המסגרות, שעבדו עכשיו, סגורים… וצריך להפעיל את הילדים. לא קל…

קיבלתי לסיקור ערכות המתאימות לילדים ובחרתי ערכות של חיות לנכדים שלי הגדולים בני 3-5. לכל ערכה צריך לבחור 6 צבעי אקריליק (שאינם יורדים בכביסה). הערכות מגיעות עם מכחול וסינר תואם (שלא יתלכלכו). חייבת לציין שהמשלוח הגיע תוך פחות משבוע והועבר לנכדים.

הערכות מגיעות באריזה יפייפיה עם איור של מנדלה צבוע בצבעים רכים ונעימים, רגועים ומרגיעים ועליה כתוב “פשוט וואו” הערכות של רותי.

ההתרגשות בשיאה, הערכות הגיעו. הכי כייף לשמוע את שמחת הילדים “וואו…” זה מה שיצא מפיהם. נו, זה באמת “פשוט וואו”.

פאר וננה עם אדם ותיאו נסעו לעין חמד להינות מהמקום ולבלות שבת בכייף. הם לקחו איתם את הערכות ופתחו על שולחן פיקניק בעין חמד. הילדים היו שקועים בעבודה, ביצירה וכל כך נהנו. גם ההורים נהנו מקצת שקט. הילדים היו עסוקים והתוצרים היפים, לפניכם 🙂 אדםתיאו ואדם

פז, אירגנה לזוהר יום כייף בבית עם היצירות של רותי “פשוא וואו” וכך באמת היה. זוהר ישבה בבית עם היצירות בחרה צבעים ולבד לבד צבעה, ונהנת מאד . כששאלתי אותה ענתה “סבתא, היה פשוט וואו…” והאמא, מאושרת מדקות ארוכות ארוכות של שקט. והתוצרים יפייפיים.זוהרזוהר

לסיכום, ממליצה בחום על הערכות של רותי “פשוט וואו” יש חשיבה עד הפרטים הקטנים כידי לייצר מקסימום חוויה לילדים שגם ההורים יהנו. הסינרים שמבטיחים שהילד ישאר נקי ולא ילכלך את הבגדים, רמת הקושי המותאמת לגיל הילדים, תראו איך אדם וזוהר צבעו יפה ולא יצאו מהמסגרת. ובאתר יש מגוון רחב של יצירות המתאימות לכל אחד, בכל גיל ו…כולנו אומנים 🙂 פשוט וואו 🙂 ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.

את הערכות של רותי ניתן למצוא ולהזמין באתר בכתובת –https://www.ruthyisboutsky.co.il/

כתיבת תגובה