המלצה לערכת חורף לתינוקות וילדים

החורף כבר כאן ועמו אלרגיות נפוצות וצינון, בעיקר בקרב תינוקות וקטנטים,  הגורמים לגירוי בדרכי הנשימה, גודש, יובש וכן נזלת. בניגוד למבוגרים, תינוקות נושמים בעיקר דרך האף ולא דרך הפה, לכן ההתמודדות של תינוקות עם נזלת קשה להם הרבה יותר מאשר למבוגרים. קבלו כמה המלצות 🙂

אדם וזוהר (אוסף פרטי)
מגבונאף (צילום: יעל האן)

באופן טבעי, כאשר אנחנו מרבים לנגב את אזור האף בנייר טישו, הנייר מגרה את העור ולעיתים אף פוצע אותו. החזרה על הפעולה שוב ושוב לאורך היום גורמת לפציעה עמוקה יותר הגורמת לגירוי העור ולעיתים אף לדימום מועט. לשם כך פיתחו במעבדות המחקר של ד”ר פישר את מגבונאף – מגבונים מיוחדים לתינוקות וילדים, העשירים בלחות אופטימאלית, בריח מנטה עדין, המקלים על ניקוי אף נוזל. מגבונאף מכיל שילוב ייחודי של תמציות קמומיל ואלוורה להרגעת העור, פפרמינט ואקליפטוס להקלה על אף נוזל ולרענון הנשימה ופרו-ויטמין B5 להענקת לחות ושמירה על מראה עור בריא. מגבונאף הינו היפואלרגני, מומלץ לשימוש יומיומי ואינו מכיל אלכוהול, צבע, פראבנים, SLS ו- SLES.

קרמאף (צילום: יעל האן)

בנוסף, קרמאף של ד”ר פישר הינו קרם ייחודי להקלה ולמניעת יובש וגירויים באזור האף ומהווה תכשיר משלים למגבונאף. לקרמאף מרקם עשיר המכיל פפרמינט ואקליפטוס לריענון הנשימה וכן תמצית הממליס לטיפול יעיל באדמומיות. קרמאף מסייע בריכוך וטיפול בעור סדוק מנזקי החורף, הוא היפואלרגני ומותאם לעור עדין ורגיש במיוחד.

להקלה בתסמינים אלו, גם המותג הבינלאומי סטרימר היגיינת אף לתינוק (Sterimar) מציע סדרה של מיקרו-תרסיסים לאף, הראשון: מכיל תמיסה פיזיולוגית של מי ים המתאים לשימוש לתינוקות מגיל 0 עד גיל 3. התמיסה מכילה ריכוז מלחים הזהה לריכוז המלחים בגוף האדם, ולכן התמיסה נעימה לשימוש ולא מגרה את רירית האף. התרסיס השני מכיל תמיסת מי ים היפרטונית עם ריכוז מלחים גבוה מריכוז המלחים בגוף האדם, מתאים לתינוקות מגיל 3 חודשים עד גיל 3 ומקל במצבים קשים יותר של אף סתום, צינון ואלרגיה.

למוצרי סטרימר טכנולוגיית ריסוס חדשנית ועדינה, בהתאמה מושלמת לרקמות העדינות של התינוק, לשמירה על בריאותו ועל נשימה חופשית ויעלה של הפעוט.

סטרימר היגיינת אף לתינוק שוטף את האף, מספק לחות, מנקה הפרשות ממערות האף, משחרר אף סתום, מונע הצטברות של נזלת ומקל במצבי גודש או יובש בנחריים.

המוצר קל ונוח לשימוש בכל זווית. מכיל ראש מתיז בעל מבנה אנטומי המתאים במיוחד לאף העדין של תינוקות מלידה.

כל סדרת מוצרי סטרימר הינה 100% טבעית ואינה מכילה חומרים משמרים, מוצרי סטרימר הוכחו קלינית כמועילים ומומלצים ע”י רופאים ורוקחים.

צילום: יעל האן

לא רק האף הקטן שלהם דורש טיפול מיוחד, אלא גם עור הפנים העדין שרגיש הרבה יותר מעורו של מבוגר ופגיע יותר במיוחד באקלים היבש והחורפי. לכן, חשוב מאוד להקפיד על העלאת הלחות בעור הפנים ובגוף של התינוק.

לטיפול בעור הפנים של התינוק, מומלץ להשתמש בקרם פנים לטיפול ולמניעת יובש עור, לעור יבש במיוחד מסדרת קמיל בלו המסייע לטיפול והגנה על עור הפנים העדין של התינוק מיובש, סדקים, גירויים ואדמומיות הנגרמים כתוצאה מחשיפה לשינויי אקלים ותנאי הסביבה. הקרם מכיל קומפלקס ייחודי ועשיר במיוחד של מרכיבים צמחיים המסייע בהגנה, הזנה, ריכוך והרגעה לשמירה על לחות העור ומראה בריא. מתאים לשימוש יומיומי לעור יבש במיוחד.

צילום: יעל האן

תופעת היובש מואצת בתקופת החורף בעיקר בשל מזג האוויר הקר שבחוץ וכן אמצעי החימום שבבית המורידים את רמת הלחות באוויר. גורמים נוספים ליובש הינם נטייה תורשתית ו/או שימוש בסוגי סבון הפוגעים בשכבת השומן הטבעית שעל פני העור. שימוש בשמן רחצה מסייע בטיפול ובמניעת יובש עור לעומת שימוש בסבון שבמקרים מסוימים עלול לייבש את עור התינוק ולגרום להופעת גירויים, קילופי עור וקשקשים.

לכן מומלץ להשתמש באמול לתינוק – שמן רחצה טיפולי להקלה מיידית ביובש עור המעניק לחות ל- 24 שעות. התכשיר הינו היפואלרגני, ללא פראבנים וחומרים משמרים וללא SLS ו.SLES- בעל משאבה נוחה לשימוש וניתן לשימוש בקרב תינוקות כבר מהאמבט הראשון. הוא מנקה את עורו העדין של התינוק, מרכך ומזין  אותו, שומר על לחות העור ותורם למראה עור בריא, רך ונעים יותר למגע.

תיאו ואדם (אוסף פרטי)

כתיבת תגובה