חדש על המדף (30-2023)

פסח בפתח, כולם בטוח מנקים אז… הבאנו לפניכם ככה בקטנה, לחמניות ללא גלוטן של קמח הארץ, חמאה נהדרת של מחלבות יורו, כלים חגיגיים של סולתם (לקראת אביב), פרש וואנס של האגיס, קצף לניקוי שטיחים של סנו ו… אוכל לחתולים 🙂 מילה של “אמא נגה”.

צילום: קמח הארץ

לכבוד חג הפסח, טחנת “קמח הארץ” מציעה ג’באטה איטלקית אפויה וקפואה – רק להפשיר ולאכול. הג’באטה טבעונית, פרווה.

הג’באטה משווקת מוכנה וקפואה במארז ובו ארבע יחידות. מומלץ לחממה כמה דקות בתנור/טוסטר חם.

בסקירה, הג’בטה טעימה מאד. המרקם אוורירי ולא דחוס. והכי טעים… טוסט 🙂 ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.

כשר לפסח בהשגחת בד”צ בית יוסף (מכיל קטניות) והרבנות פתח תקווה (ברכתו “שהכל”).

מחיר: ג’באטה – כ- 20 ש”ח למארז במשקל 400 גרם (4 יחידות, כל אחת במשקל 100 גרם).

להשיג ברשת ניצת הדובדבן, בחנויות טבע ברחבי הארץ ובאתר הטחנה

צילום סטודיו SAY

יורו מחלבות אירופה ממשיכה לחדש על מדפי מוצרי החלב ולהביא מוצרים חדשים ומפתיעים ואיכותיים במחירים שווים לכל כיס.

שוק ממרחי החמאה גלגל בשנת 2022 74 מיליון ₪ (לפי נתוני סטורנקסט).

מרבית ממרחי החמאה המצויים בשוק מכילים בין 15%-25% שמן לפתית (שומן צמחי).

יורו מחלבות אירופה משיקה לחג הפסח, ממרחי חמאה רכה למריחה, עשויים 100% חמאה וללא שומן צמחי. כשרים לפסח.

ממרחי החמאה, המגיעים יישר מבלגיה, מוצעים ב-2 טעמים: בתוספת מלח וללא תוספת מלח, והם ללא תוספת שמן צמחי או שמן לפתית.

הממרחים כוללים חמאה רכה, המתאימה למריחה על מצות מבלי צורך בהפשרה מקדימה.

קיבלנו לסקירה את ממרחי החמאה הרכים והם ממש טעימים. אני אוהבת את הממרח בתוספת המלח. כמות מדויקת של מלח טעים טעים, נמרח קל ובטוח שלא ישבור את המצה 🙂 הבטחה שלנו למרות שעדיין לא ניסינו על מצה. ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.

משקל: 200 גרם

מחיר לצרכן לפי אפליקציית השוואת מחירים CHP: 15.90 ש”ח

להשיג ברשתות השיווק.

צילום: גיל אבירם

סולתם משיקה סדרת כלי הששת החדשה, רגע לפני חג הפסח ןמביאה את האביב אל המטבח באמצעות צבע ירוק בהיר פסטלי, טרנדי ונעים.

הסדרה החדשה כוללת ארבעה כלים הכרחיים בכל מטבח: מצקת 32 ס”מ, כף 27 ס”מ, תרווד 30 ס”מ וכף מחורצת 32 ס”מ. כולם עשויים סיליקון בעל ציפוי Non-Stick, עמיד מאוד ואיכותי, מתאימים ובטוחים לחלוטין לשימוש עם כל סוגי המאכלים, קרים או חמים, עד לטמפרטורה של 230 מעלות ומיועדים הן לימניים והן לשמאליים כאחד. בנוסף, הופכים בסיום הבישול את החיים קלים בכך שניתן להכניסם ללא כל בעיה לשטיפה במדיח כלים. עיצובם הנקי והצבע הירוק המונוכרומטי הבולט הופך אותם ליפים ומתאימים גם להגשה למרכז השולחן החג, אליו יוסיפו צבע דומיננטי ורענן.

בסקירה, אהבתי מאד 🙂 הצבע הירוק נפלא, הם מתאימים לכל גם לבישול וגם להגשה. ממליצה בחום:) מילה של “אמא נגה”

קבלו מתכון נפלא המתאים לאוכלי קיטניות לפסח ותראו כמה יפה להגיש אותם לשולחן 🙂 https://bit.ly/3MqOzjZ

המחיר: 24.5 שקלים לפריט.

להשיג ברשת חנויות ‘סולתם’, בחנויות כלי הבית והמטבח המובחרות

ובאתר האינטרנט: www.Soltam.co.il

מגבוני HUGGIES, תכלס, תמיד מחדשים, והפעם הם ממשיכים את החיבור לעולמות האופנה ומשיקים מהדורת ג’ינס אופנתית מלאה בסטייל, שכל הורה יתגאה ללוף מתיק ההחתלה של הבייבי שלהם.

העברנו את מגבו הגי’נס של HUGGIES לאם צעירה שזו לה לידה ראשונה. היא פשוט צחקה והתלהבה מאד מה’קוליות’ הנראות הצעירה, של המגבונים. לדבריה, המוצר עורר המון התפעלות בקרב הורי ואומנות המשפחתון וגם בגינה הציבורית אהבו. יפה, האגיס באמת קולעים לטרנדים ומבדרים אל הצעירים 🙂 אהבתי! מילה של “אאמא נגה”.

כדאי לכם לדעת שבקניית מארז מקבלים 50 ש”ח מתנה למימוש בחנויות ובאתר של CASTRO

את המגבונים ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

חדש מסנו! שמפו לשטיחים וריפודים, לניקוי וריענון האריגים והבדים, בניחוח עוצמתי של מרכך כביסה – המתאים לניקוי שוטף וקבוע של רוב סוגי השטיחים ובדי הריפוד.

השמפו החדש לשטיחים וריפודים של סנו מסיר את הלכלוך שמצטבר בעומק הסיבים של השטיחים ובדי הריפודים, ומותיר ניחוח עוצמתי של מרכך כביסה.

במספר פעולות פשוטות: שאיבת אבק, ריסוס השמפו, הברשתו להחדרת הקצף, ייבוש ושאיבה משלימה – מתקבלים שטיחים וריפודים נקיים, רעננים ובניחוח מרכך כביסה אהוב.

בסקירה, פעלנו בדיוק על פי ההוראות נכון, זה מוריד לכלוך אבל לא כתמים ישנים. חייבת לציין שהריח פשוט נפלא. אם אתם שומרים על הורדת כתמים מיידית המוצר עובד! ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.

  • באריזת אירוסול – 600 מ”ל
  • מחיר: 19.90 שקלים

להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יגאל פרדו

ביופט, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד, מרחיבה את ליין החתלתולים של המותג “שזיר” ומשיקה מעדנים שמשלבים טעמים ויתרונות בריאותיים ייחודיים.

סדרת החתלתולים הקיימת המכילה מזון יבש ושני מעדנים מתרחבת ואליה מתווספים שני מוצרים חדשים באריזת פאוצ’ ייחודית ונוחה לשימוש. הפאוצ’ים החדשים מגיעים בשני טעמים – טונה ועוף ומהווים תזונה מלאה וטעימה מהרגע הראשון. המתכונים נוצרו במיוחד עבור חתלתולים ובהם טונה/עוף הם המרכיב העיקרי במתכון ומבושלים באדים בעבודת יד. כל מתכון מכיל גם שמן חמניות המספק חומצות שומן מסוג אומגה לתזונת החתלתול. המעדנים עשויים מחומרים טבעיים בלבד וללא תוספת חומרים משמרים או צבעי מאכל. הטונה במוצרי “שזיר” מגיעה אך ורק מדיג בר קיימא והמוצרים מיוצרים תחת התווית .CRUELTY FREE

כיאה למותג, המעדנים מלאי טעם וחומרי גלם איכותיים, מהווים ארוחה מושלמת ומאוזנת. המוצר מיועד לכל סוגי החתלתולים ומתאים גם עבור החתלתולים הבררנים ביותר בגלל רמת הטעימות הגבוהה.

בסקירה, החתולה של חברים שלנו מאד א הבה את המוצר. גם החבר מאד התלהב וטען שהוא מכיר את המוצרים של ביופט והם הבחלט מובילים בתחום. הכמות המדודה באריזה אחת הייתה מאד נוחה ו’כיפית’. מילה של “אמא נגה”.

הפאוצ’ים במשקל 85 גרם.

מחיר מומלץ לצרכן: 6.5 ₪.

להשיג בחנויות המחמד המובילות.

כתיבת תגובה