חדש על המדף

חדש על המדף מציעה לכם מגוון מוצרים מעולים של ‘שקד תבור, בושם ומארז איפור לקטנטנות, סופטקר, מוצרי קוסמטיקה של SR, חמאת גוף, קלינקס טישו ונייר טואלט של לילי, מוצרים נפלאים של ג’ויה ומלח דל נתרן. מילה של “אמא נגה”.

חטיף תמר טבעי (צילום: שקד תבור)
חטיף תמר טבעי (צילום: שקד תבור)

שקד תבור מביאה את בשורת הבריאות והטבע למטבחים בישראל עם מגוון רחב של מוצרים מעולים ללא סוכר, ללא גלוטן, טבעוניים וטעימים.
קיבלתי לסיקור מגוון מוצרים של החברה. המוצרים בריאים, טעימים, כולם עשויים מחומרים טבעיים. יש לציין את סדרת החטיפים, שמתאימה גם לילדים. בתחילה הנכדים שלי לא התלהבו מציפוי השוקולד, טוב זה 100% קקאו וכידוע הוא ממלא את חלל הפה והנכדים לא אהבו. לאחר כמה זמן הם התרגלו לטעם ופשוט מבקשים עוד.
אני אהבתי מאד 🙂 מילה של “אמא נגה”.
רוצים לקרוא עוד על המוצרים של חברת ‘שקד תבור’ ולקבל מתכון לעוגיות בריאות מוזמנים להיכנס ללינק המצ”ב
https://bit.ly/2QHnkTF
הניחוחות של לשבור את הקרח 2 (צילום: אלון גונן)
הניחוחות של לשבור את הקרח 2 (צילום: אלון גונן)

לרגל השקת הסרט “לשבור את הקרח 2” היצרנית הספרדית “אייר –ואל” (זכיינית רשמית לייצור בשמי דיסני) השיקה בקבוק בושם ובודי מיסט המותאמים לעורן הרגיש של הקטנטנות בבקבוקים ממותגים ויפהפיים עליהם מופיעות הדמויות של אנה ואלזה – הגיבורות הראשיות בסרט ההמשך של דיסני 2-Frozen.
הבושם או.דה. טואלט מתאפיין בניחוח ליצ’י מתקתק ונעים המכיל תמציות הדרים ולימון וניחן בריח ילדותי עדין 30 מ”ל ב- 45 ₪   ואילו הבודי מיסט נטול האלוכוהול מתאפיין בניחוח דומה אך עדין אפילו יותר 200 מ”ל ב – 45 ₪.
העברנו את המוצר לזוהר שלנו שמאד אוהבת את אלזה. הילדה מאושרת ואמא שלה אומרת שהריח נפלא 🙂 מילה של “אמא נגה”.
הבשמים ברישיון משרד הבריאות ומותאמים במיוחד לעורן הרגיש של הקטנטנות.
להשיג:  ברשתות סופר-פארם, טויס אר אס, הפנינג והפיראט האדום.
מארז איפור מיני מאוס (צילום: אלון גונן)
מארז איפור מיני מאוס (צילום: אלון גונן)

מיני מאוס – העכברה הכי אהודה בסביבה, חוגגת 72 שנים להופעתה הראשונה על המסך בהשקת סט מחייך במיוחד: Smile – המאגד גלוסים וצלליות לנשים הקטנטנות. מארקווינס האמריקאית, איגדה במארז דמוי קלמר העשוי מפח ססגוני, כשדמות העכברה מתנוססת עליו תמרוקי איפור ייעודיים לילדות. בתבנית פנימית ונשלפת  – מוצעים בניחוח פירות טרופיים 6 ליפגלוסים צבעוניים, חלקם אף מנצנצים, לצד 3 שימרים פסטלים (צהבהב, ירוק סלדין וורוד סוכריה) במרקם קרמי ובטקסטורה מבריקה ו- 2 מברשות איפור קטנטנות. בתום השימוש המארז יהפוך לקלמר/קופסה לאחסון.
התמרוקים מותאמים במיוחד לעורן הרגיש של הקטנטנות וברישיון משרד הבריאות
ולשימוש מעל גיל 3 שנים.
אנחנו עדיין לא העברנו את המוצר לזוהר, רק הראינו לה ולאמא שלה. טוב, למותר לציין את האושר על פני הילדה 🙂 ואת צקצוקיה של האם 🙂 טוב, עוד מעט פורים 🙂  אנחנו אהבנו מאד. מילה של “אמא נגה”.
מחיר 40 ₪. להשיג: ברשתות הפארם ובחנויות הצעצועים.
סופטקר אל סבון קלאסי ושמפו אל דמע עם משאבה (צילום: מוטי פישביין)
סופטקר אל סבון קלאסי ושמפו אל דמע עם משאבה (צילום: מוטי פישביין)

סופטקר, מותג התינוקות מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק שני מוצרים מובילים – שמפו אל דמע לתינוק מועשר בקמומיל, אלנטואין ולחות המעניקים לעור הקרקפת ניקוי עדין ללא גירויים, יובש או אדמומיות. מונע צריבה בעיניים. ואל סבון בניחוח קלאסי, מכיל פרוטאין כותנה, ויטמין E וקמומיל המעשירים את העור בלחות, מרגיעים גירויים ואדמומיות ומעניקים תחושת רכות מלטפת. שני המוצרים מוצעים בבקבוק בתכולת 770 מ”ל עם משאבה, לשימוש נוח ובטוח יותר בזמן האמבט או הטיפול בתינוק.
כל מוצרי סופטקר מותאמים במיוחד לעורו העדין של התינוק, עברו בדיקות קפדניות ונמצאו בטוחים לטיפול בילודים ותינוקות. מתאים עור רגיש, היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית ואינם מכילים פרבנים או חומרים הגורמים לגירוי.
הנוחות של השימוש במוצרים מאד חשובה וכאן, השימוש ביד אחת, בעזרת המשאבה, הוא פשוט בטוח נפלא. המוצרים של סופטקר אהובים, ריחם נפלא ומותיר את עור התינוק רגוע ומלא לחות 🙂 אהבנו 🙂 מילה של “אמא נגה”.
מחיר ממוצע משוער לצרכן: 17 ₪ לתכולת 770 מ”ל
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.
הסדרה החדשה של SR COSMETICS (צילום: נדיה היבא)
הסדרה החדשה של SR COSMETICS (צילום: נדיה היבא)

שולי רודריג, מפתחת מוצרים קוסמטיים מחומרים פעילים לפתרון בעיות עור רבות והבעלים של מותג הקוסמטיקה המקצועית SR COSMETICS משיקה את  URBAN ORCHID הסדרה האורבנית לתיקון נזקי העור ממיצוי פרח הסחלב וסרום מזוטוקס.
קיבלתי להתנסות 2 מוצרים מהסדרה החדשה.
בלו-נייט – קרם לילה אורבני- Urban Night Cream – ראשית אני אוהבת את הצורה האסתטית שבה מוגש המוצר. משאבה פנימית ובלחיצה יוצאת כמות מדודה של קרם. ללא צורך ‘לדחוף’ אצבעות או סטיק. הקרם נשאר סטרילי. ריחו פשוט נפלא ???? הוא נספג נפלא על העור, מותיר אותו רך, נעים וגמיש וכבר לאחר טיפול של שבועיים הפנים קורנות והעור נראה יותר מתוח ???? אהבתי מאד וממליצה בחום ???? מילה של “אמא נגה”.
עוד מוצר שקיבלתי להתנסות הוא הסרום החדש – סרום מזוטוקס . חלום ???? השתמשתי בו פעמיים ביום. פעם בבוקר, לפני קרם לחות ופעם בערב לפני קרם לילה ???? עור הפנים… משי ???? חלק נעים אני, אוהבת ???? ממליצה בחום ???? מילה של “אמא נגה”.
רוצים לקרוא עוד על המוצרים של SR COSMETICS מוזמנים להיכנס ללינק המצ”ב –
https://bit.ly/2SLtUem
PURE CHiC חמאת גוף (צילום: אלון גונן)
PURE CHiC חמאת גוף (צילום: אלון גונן)

יצרנית התמרוקים CHIC הרחיבה את קולקציית חמאות הגוף בסדרת ה-SPA והשיקה 3 ניחוחות חדשים ומבושמים: חמאת גוף בניחוח מתוק המוצעת בשם “סוויט”,   חמאת גוף בניחוח פראי המוצעת בשם “ווילד” וחמאת גוף בניחוח נקי וטהור ששמה “פיור”. כולן החמאות מבוססות על חמאת אגוז השיאה, שמנים צמחיים ומינראלים מים המלח. אגוז השיאה עשיר בחומצות שומן וויטמינים A ו-E,  ובכך הוא תורם לשימור רמת האלסטיות של העור, מסייע במרקם אחיד ואף מסייע להאט את תהליך ההתבלות של העור. בנוסף שולבו בחמאות שמנים צמחיים (שמן אבוקדו, זית וקוקוס) שיעזרו במניעת יובש ובהענקת הגנה לעור.
בבדיקה, אהבנו מאד את הריח “פיור” באמת כשמו כן הוא נקי וטהור. לאחר מריחה החמאה נספגה (חשוב לציין שיש להשתמש בכמות מועטה) והגוף חלק ונעים. מילה של “אמא נגה”. 
אריזת 350 גר’ – 37 ₪, אריזת 100 גר’ –  13 ₪.
לילי פיור קלין (צילום: לילי)
לילי פיור קלין (צילום: לילי)

לילי, מותג נייר הטואלט, יוצא בימים אלה בהשקה מחדש של סדרת הדגל עם השקת טכנולגיית ה – Clean Wave. ממחקר שערכה החברה, נמצא כי תחושת הניקיון אצל האדם הולכת ופוחתת במהלך שעות היום, במיוחד לאחר שימוש בשירותים. הנייר שודרג לנייר חזק ואיכותי יותר מבלי להתפשר על הרכות ונוספו לדפי נייר הטואלט, הטבעה חדשה וייחודית בטכנולוגיית ה-Clean Wave שמעניקה חווית ניקיון טובה יותר.
סדרת לילי Pure משווקת במארזים של 24,30,32,40 ו-48 גלילים.
המחיר ללא שינוי
להשיג ברשתות השיווק.
קלינקס לושן (צילום: קלינקס)
קלינקס לושן (צילום: קלינקס)

קלינקס, מותג הטישו, מבית קימברלי קלארק, ממשיך לחדש ולרענן ומשיק מחדש את קלינקס לושן המסייע במניעת אף אדום ומגורה. לקלינקס לושן החדש 3 שכבות של מגע רך ומלטף במיוחד המועשר בקרם לחות, אלוורה ו-ויטמין E. אריזת קלינקס לושן עוצבה מחדש בהשראת רוגע והרמוניה.
ניתן להשיג באריזת 120 מגבוני אף ובאריזת קובייה 75 מגבוני אף.
המחיר ללא שינוי
להשיג ברשתות השיווק והפארם
שמפו, מסכה וסרום של ג'ויה
שמפו, מסכה וסרום של ג’ויה

ג’ויה מעבדות לקוסמטיקה (או ג’ויה קוסמטיקס) מפתחים ומייצרים מוצרי קוסמטיקה מקצועיים לשיער, לגוף ולפנים. מציגה את סדרת הדגל MOROCCAN PURE MAGIC עם פורמולה יוקרתית העשירה בשמן ארגן, ויטמינים וחומצות שומן חיוניות.
קיבלנו לסקר 3 ממוצרי סדרת הדגל ‘הסדרה המרוקאית’ עם שמן הארגן. שמפו, מסיכה וסרום לשיער.
אהבנו את המוצרים, ריחם נפלא והם פשוט עושים טוב לשיער. הוא רך, נראה מלא ונעים מאד למגע. אהבנו מאד 🙂 מילה של “אמא נגה”.
רוצים לקרוא עוד על הסדרה המרוקאית של ג’ויה ולקבל טיפ אישי ממני 🙂 מוזמנים להיכנס ללינק המצ”ב –
https://bit.ly/2SJoCjC
מלח הארץ, צנצנת מלח מופחת נתרן (צילום סיון פרג')
מלח הארץ, צנצנת מלח מופחת נתרן (צילום סיון פרג’)

חברת מלח הארץ, מציעה מלח מופחת נתרן שבימים אלה מושק באריזת חסכון בצנצנת של 600 גרם (ביחס למלחיית 250 גרם הקיימת) , במסגרת הרחבת סדרת המלחים הפונקציונליים בצנצנות.
מלח הארץ מופחת נתרן מופק ממלח הים האדום ומכיל 50% פחות נתרן ממלח שולחני רגיל. בעוד שב- 100 גרם של מלח שולחני רגיל יש 39 גרם נתרן, הרי שב – 100 גרם של מלח הארץ מופחת נתרן יש רק 19 גרם נתרן.
אני מרבה להשתמש במלח דל נתרן ואוהבת את המוצרים האיכותיים של מלח הארץ. בריאות, זה בידיים שלנן 🙂 מילה של “אמא נגה”.
את מלח הארץ מופחת נתרן בצנצנת המכילה 600 גרם ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והמרכולים, המוצר כשר בהשגחת הבד”ץ ירושלים של העדה החרדית.
המוצר קיים גם במלחייה המכילה 250 גרם.
https://bit.ly/2u4bIST 
חדש על במדף
חדש על המדף

 

כתיבת תגובה