חדש על המדף

חדש על המדף עם גלידות מופחתות קלוריות וטעימות של בן & ג’ריס, לחמניות נהדרות של ביכורים, נקניקיות במליחות עדינה של עוף טוב, מיונז אורגני של תבואות ללא תוספת סוכר, מלח אטלנטי של מלח הארץ, המבורגר פיטריות של מרינה, סטיק אולטראסול לפנים של ד”ר פישר, חיתולי בייביסיטר, ערכה טיפולית לשיער של קמדיס ומוצרים של סנו, סנו אוקסיג’ן לכביסה, טבליות למדיח, סנובון בניחוח נפלא לניקוי האסלה 🙂 מילה של “אמא נגה”.

בן & גריס
בן & גריס

גלידת ”בן & ג’ריס” משיקה גלידות  מאגדת “מוו-פורייה מיקס”, מופחתת קלוריות, כל יחידה 120 קלוריות עד 50% פחות שומן. המאגדת כוללת 4 אריזות של מנות אישיות 100 מ”ל ב 2 טעמים גלידת שוקולד בצק עוגיות וגלידת קרמל בראוני.
בבדיקה, אהבנו מאד את האריזות האישיות המגיעות עם מקל סטיק שניתן פשוט לפתוח ולאכול, והכי חשוב להינות מגלידה איכותית, מופחתת קלוריות וטעימה לאללה 🙂 ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
המחיר למאגדת מוו פורייה מיקס 28.90 ש”ח.
ביכורים - לחמניות מתוקות (צילום: אייל קרן)
ביכורים – לחמניות מתוקות (צילום: אייל קרן)

חברת “ביכורים מזון ומאפה”, המתמחה בייצור לחמים, לחמי בריאות, מציעה “לחמניות מתוקות”, כדי לשמור על ההיגיינה ועל טריותן, נארזות לחמניות הצמה המתוקות מיד בתום אפייתן וצינונן. בכל אריזה 5 לחמניות.
קיבלנו לסקירה את הלחמניות. הן לא מופיעות ב”צילום הקבוצתי” הן פשוט חוסלו. הן טעימות מאד, טריות ופשוט חוסלו במהירות. אני הכנתי כריך נפלא עם מיונז, שניצל טרי, עגבניה ובזיליקום. חלום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
כשר פרווה בהשגחת בד”צ העדה החרדית והרבנות מעלה אדומים.
הלחמניה שלי
הלחמניה שלי

מחיר: 12.90 ש”ח לאריזה במשקל 400 גרם (5 לחמניות).
להשיג ברשתות השיווק ובמכולות הפרטיות.
עוף טוב - נקניקיות עוף במליחות מעודנת (צילום סטודיו עוף טוב)
עוף טוב – נקניקיות עוף במליחות מעודנת (צילום סטודיו עוף טוב)

עוף טוב, משיקה נקניקיות עוף במליחות מעודנת וללא סימון אדום, ללא פגיעה בטעמן המצוין של הנקניקיות העסיסיות והאיכותית. השקת המוצר באה כדי לתת מענה לאלה המבקשים לצרוך מוצרים מופחתי נתרן ושומן.
בסקירה, ראשית אנחנו כמשפחה שאוהבת מאד נקניקיות מברכים על המהלך שבו הנקניקיות משתבחות עם כל שינוי בריאותי הבא לטובה וללא פגיעה בטעמן. כן, הנקניקיות חוסלו, אני לא טעמתי… אבל, לפי החיוך של הבחור הבנתי שהן טעימות מאד והוכנסו  אחר כבוד לרשימת הקניות שלנו 🙂 אוהבים נקניקיות??? כן, מאד 🙂 מילה של “אמא נגה”. 
את נקניקיות העוף במליחות מעודנת של “עוף טוב”, ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות.
הן מגיעות באריזת 360 גרם, במחיר של 14.90 ₪ ובכשרות אוירבך מהדרין.
חברת “תבואות”, המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה “מיונז אמיתי אורגני” מביצים מפוסטרות, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או תוספת סוכר. “מיונז אמיתי אורגני” מכיל, בין השאר: שמן חמניות, חלמון ביצה, חומץ תפוחי עץ, זרעי חרדל, מלח, פלפל לבן, סירופ חיטה ותמצית רוזמרין.
בסקירה, המיונז טעים מאד, עצם העובדה שהוא לא מכיל סוכר כבר מצאה חן בעינינו 🙂 והטעם טעים ועשיר מאד. עכשיו, מחכה למיונז אורגני, ללא תוספת סוכר ומופחת קלוריות!  ועד שיושק ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
כשרות: פרווה, בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת הרב מאור.
מחיר: 16.90 ש”ח למיכל במשקל 370 מ”ל.
להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il
מלח הארץ - צנצנת מלח אטלנטי (צילום סיון פרג')
מלח הארץ – צנצנת מלח אטלנטי (צילום סיון פרג’)

מלח הארץ מרחיבה את סדרת המלחים בצנצנות ומציעה מלח אטלנטי בצנצנת של 800 גרם. המלח האטלנטי נאסף בשיטות מסורתיות ישירות מקרקעית הים. זהו מלח טבעי ולח אשר אינו מכיל תוספים וללא כל תהליכי עיבוד. לאחר האיסוף מקרקעית הים הוא עובר ייבוש בשמש לצורך אידוי יתרת המים ובשל כך הוא מכיל בתוכו את כל המינרלים של מי הים כמויות יוד ומגנזיום מקסימליות.
בבדיקה, צבעו של המלח אפרפר, הוא עם כמות מזערית של לחות ולא מתאים למלחיה. אבל, לתיבול ישירות מהצנצנת לתבשיל הוא פשוט נפלא 🙂 מכניסים את היד ומתבלים. אהבנו את טעמו העשיר וכמובן את תכולת המינרליים הגבוהה שבו. ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
את המלח האטלנטי בצנצנת המכילה 800 גרם. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והמרכולים.
מחירו נע 16.90-18.90 ₪,
המוצר כשר בהשגחת הבד”ץ ירושלים של העדה החרדית.
המבורגר פטריות מרינה (צילום: מרינה פטריות הגליל)
המבורגר פטריות מרינה (צילום: מרינה פטריות הגליל)

חברת מרינה פטריות הגליל, מציעה לצמחוניים שבינינו המבורגר פטריות, מוצר טרי ומצונן, שאינו עובר הקפאה בתהליך בכדי לשמר את ערכי הפטריות הטריות. והחידוש בפרוייקט חדש שמתחיל בימים אלה עם רשת שופרסל, שחברת מרינה, ביקשה להבליט לצרכן את מיקום המוצר במקרר מחלקת הירקות  בצמוד למדפי פטריות מרינה הטריות.
לפני כמה חודשים סיירתי במפעל של מרינה וטעמתי את המבורגר הפיטריות. הוא טעים, עסיסי מאד 🙂 ולא חייבים להיות צמחוניים כדי להינות מהמוצר המתבסס על פטריות טריות ומהווה תחליף מושלם לארוחה. הוא פשוט טעים מאד. תנסו ומבטיחה לכם שתתאהבו 🙂 מילה של “אמא נגה”.
אריזת המבורגר פטריות בתיבול מעודן, מצונן ארבע יחידות המבורגר במשקל  130 גרם כל אחת סה”כ 520 גרם.
המוצר כשר – פרווה, בהשגחת הרב אפרתי והרבנות ירושלים כשר למהדרין.
אולטרסול סטיק ילדים (צילום: יעל האן)
אולטרסול סטיק ילדים (צילום: יעל האן)

לקראת קיץ 2020, מרחיבה ד”ר פישר את סדרת אולטרסול ומשיקה סטיק הגנה לפנים בעל הגנה גבוהה במיוחד של SPF50+, בשתי גרסאות: סטיק שקוף למבוגרים וסטיק שקוף בגרסה מיוחדת לילדים בניחוח מלון. שני המוצרים ללא פראבנים, עמידים מאוד במים, שקופים ואינם משאירים סימנים.
בבדיקה, אהבנו את גודל האריזה, הסטיק נוח לשימוש וקל לנשיאה בתיקים קטנים ואפילו בכיס. צבעו שקוף וזה פשוט מושלם כי לא נשארים סימנים על הפנים 🙂 האריזה הנוחה מאפשרת מריחה בקלות על הפנים, האף, הצוואר מלפנים ומאחור (תודו שזה קצת מסורבל…) ואל תשכחו את האוזניים 🙂 פריט חובה!! מומלץ בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.
אולטרסול סטיק הגנה לפנים למבוגרים, אולטראסול קידס סטיק הגנה לפנים לילדים – מחיר: 49.9 ₪ כל אחד.
חיתולי בייביסיטר (צילום: באדיבות יח"צ)
חיתולי בייביסיטר (צילום: באדיבות יח”צ)

בייביסיטר, מותג החיתולים, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק חיתול חדש, שיחליף את המוצר הנוכחי על המדף. החיתול החדש מציג כמה חידושים ושיפורים לצד הפרמטרים המצוינים שכבר קיימים בחיתולי בייביסיטר; הוא סופג כ-30% יותר, רך ונעים יותר למגע מהחיתול הנוכחי וגם גמיש יותר – שילוב שיוצר עיטוף מושלם. החיתול מציג שיפור נוסף ומשמעותי – הוא נבדק דרמטולוגית לעור רגיש ולכן מתאים לעורם הרגיש של תינוקות. החיתול גם שודרג ברמת הנראות והוא בעל עיצוב חדש וייחודי.
קיבלנו חבילה לסקירה. הפרזנטור שלנו הוא תיאו 🙂 הנכד שלי כמעט בן שנתיים 🙂 בבדיקה, החיתול נעים מאד למגע, מתלבש ועוטף היטב את גוף התינוק.
תיאו שלנו עם חיתול בייביסיטר
תיאו שלנו עם חיתול בייביסיטר

לאחר שינה של לילה תיאו קם יבש וללא ‘נזילות’ מהחיתול. אמא ננה מדווחת שהחיתול סבבה 🙂 המחיר יותר זול מחיתול אחר. ממליצה לכם לנסות 🙂 מילה של ננה ו “אמא נגה”.
העיצוב החדש של חיתולי בייביסיטר, מוצע לצרכנים עם איורים ייחודיים ומדליקים, ובמידות 3, 4, 4+ ,5 ו- 6, כאשר לכל מידה עיצוב ייחודי משלה.
את מוצרי בייביסיטר ניתן להשיג באתר האונליין של המותג, באתר האונליין של סופר-פארם, וכן ברשתות המזון, ברשת Be ובחנויות שונות.
ערכת קמדיס לשיער ( צילום: באדיבות יח"צ)
ערכת קמדיס לשיער ( צילום: באדיבות יח”צ)

חברת קמדיס מציעה פתרון אידיאלי ונכון לעונת המעבר בין החורף לקיץ – ערכה טיפולית בשני שלבים לקרקפת בריאה ונקייה מקשקשים. הערכה מכילה – שמפו נגד קשקשים מסדרת SEBO: שמפו טיפולי המבוסס על  Control Botaniplex™ system – טכנולוגיה להפחתת קשקשים והרגעת הקרקפת המשלבת בין צמח האינדיגו וצמח אגוז הסבון, יחד עם חומצה סיליצילית למניעת קשקשים, להקלה על גרד ואדמומיות ללא תופעות לוואי מוכרות, ללא סטרואידים, SLS ופארבנים  מתאים לשימוש מבוגרים ולילדים מעל גיל 3. – קרם טיפולי לקרקפת מסדרת – SEBO& PSO : קרם טיפולי לקרקפת,  מרגיע קרקפת אדמומית, מעניק לחות מירבית ומפחית קשקשים. הקרם מבוסס גם הוא על טכנולוגיית Control Botaniplex™ system להפחתת קשקשים והרגעת הקרקפת – שילוב של 6 תמציות צמחים ובמרכזן צמח האינדיגו, יחד עם  פרו ויטמין B5 וגליצרין להעשרת הקרקפת בלחות וחמאת שיאה לשיקום שכבת ההגנה הטבעית של הקרקפת. הקרם הטיפולי מזין את עור, מרגיע ומונע קשקשים. יעיל במיוחד כאשר מותירים אותו על הקרקפת למשך הלילה.  צבעו הטבעי משקף את תמציות הצמחים, ללא סטרואידים, תוספות צבע מלאכותי  ופראבנים, מתאים למבוגרים, ילדים ותינוקות מעל גיל 6 חודשים.
מחיר הערכה: 99.20 ₪
ניתן לרכישה באתר קמדיס : https://bit.ly/2JInZlJ
סנו אוקסיג'ן
סנו אוקסיג’ן

חברת סנו משווקת את מסיר הכתמים סנו אוקסיג’ן, להסרת כתמים קשים במיוחד באריזה חדשה של 1.5 ק”ג. אבקת סנו אוקסיג’ן Power מבוססת על טכנולוגיה חדשנית, המשלבת מנגנונים שונים לטיפול מושלם בכל סוגי הכתמים ולהסרתם מכביסה לבנה וצבעונית בזכות שילוב של חמצן פעיל, ממיסי שומנים ואנזימים. מסיר הכתמים סנו אוקסיג’ן Power מתאים לכביסה לבנה וצבעונית, מתאים לשימוש כתוסף כביסה למכונת הכביסה, להשרייה טרום כביסה במכונה (כשעה) או לטיפול נקודתי בכתמים לפני הכביסה.
קיבלנו את המוצר לניסיון והעברנו לנסיינית שלנו אמא ל 2 ילדים. לאחר ניסיון נאמר לנו שבכתמים ‘טריים’ המוצר היה טוב בשימוש נקודתי. בכתמים ‘ישנים’ המוצר הסיר מעט מהכתם אך הוא לא נעלם. מילה של “אמא נגה”.
המחיר כ – 27 ש”ח.
ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות.
סנו ספארק (צילום: טל אזולאי)
סנו ספארק (צילום: טל אזולאי)

עוד מוצר של חברת סנו, סנו ספארק, משיקה קפסולות למדיח הכלים עם נוסחת ה- Active Shine Power החדשנית להברקה מושלמת. קפסולות סנו ספארק למדיח הכלים מכילות נוסחה ייחודית, המשלבת בפעילות הניקוי גם מלחים אלקאליים ואנזימים, המנצחים במלחמה בלכלוך קשה ובהסרת שומנים, ללא צורך בהשריה, וכן רכיבים המונעים כתמים וקורוזיה בכלי זכוכית ונירוסטה. פעילות הניקוי הדו-שלבית שמבצעת קפסולת סנו ספארק-אקטיב שיין פאואר, מתאפשרת הודות למבנה המיוחד של הקפסולה ולמרכיבים הייחודיים שבתוכה.
בבדיקה, כאחת שמכניסה את כל הכלים למדיח, עלי לציין את הבוהק שקיבלו כוסיות היין שלי. כן, הן מבריקות 🙂 תענוג 🙂 מילה של “אמא נגה”.
סנו ספארק –אקטיב שיין פאואר 50 קפסולות באריזה.
מחיר: 45 שקלים (לפי אתר זאפ)
להשיג בכל רשתות השיווק
סנובון ג'ל ניקוי אסלות בניחוח מגנוליה ונרולי (צילום: טל אזולאי סטודיו)
סנובון ג’ל ניקוי אסלות בניחוח מגנוליה ונרולי (צילום: טל אזולאי סטודיו)

ואחרון חביב גם של חברת סנו. סנו משיקה סנובון ג’ל לניקוי אסלות עם אפקט בישום מוגבר של ניחוחות פרחוניים, לאווירה מרעננת וקסומה בחדר השירותים. בשילוב ניחוחות ייחודיים: מגנוליה ונרולי, לוטוס וסחלב שישאירו לאחר הניקיון בישום פרחוני, נעים וריחני. סנובון עם אפקט הבישום המוגבר קוטל 99.9% מהחיידקים, מכיל מלח לימון לניקוי עוצמתי והסרת אבנית ומבריק את האסלה.
אצלינו אהבו במיוחד את ריח הלוטוס והסחלב 🙂 ריח עוצמתי, ריח של ניקיון שהציף את כל חדר האמבטיה. אהבנו 🙂 מילה של “אמא נגה”.
סנובון ג’ל לניקוי אסלות 750 מ”ל באריזה
מחיר:  8.90 שקלים (לפי אתר זאפ)
להשיג בכל רשתות השיווק
חדש על המדף
חדש על המדף

 

כתיבת תגובה