חדש על המדף (מס’ 1-2022)

מה חדש? קרמבו 🙂 מי לא אוהב? עכשיו יש מותג חדש שמגיע לארץ “תן בו”, טבעוניים? דאגנו גם לכם קציצות טופו של משק ויילר, רגישים לגלוטן? חברת תבואות משיקה סדרת תבלינים אורגניים וללא גלוטן וחדש מאתר טאפרוור סדרת קערות עם מכסים עמידים בפני נוזלים. מילה של “אמא נגה”.

מי לא אוהב קרמבו? שיקום! כל הזמן שאלו אותנו “איך אתם אוכלים את הקרמבו שלכם? המקצף או מהביסקוויט?” או איזה קרמבו אהוב עליכם? שוקו או וניל? (כמובן וניל…). ומה קרה לאחרונה? חברת פלדמן המשווקת הראשית של קרמבו הפסיקה ליצר ונותר חסר של קרמבו והרבה מאוכזבים… חברת וילי פוד הרימה את הכפפה ומייבאת את הממתק הלאומי, מארץ המוצא שלו – דנמרק לארץ. כאן הוא נקרא – תן בו .

תן_בו

המוצר, בגרסתו המקורית, יוצר לראשונה בדנמרק, כבר במאה ה 19 ומשם נדד והגיע לכל העולם. כל מדינה הכניסה את השינויים שלה.

אז, תן בו מגיע לארץ בציפוי בארבעה טעמים: שוקולד מריר, שוקולד חלב, שבבי קוקוס ושוקולד לבן.

קיבלנו לסקירה את המוצרים של תן בו – המוצרים מגיעים במארזים של 6 מוצרים, 12 מוצרים ויש מארז אחד של 12 מוצרים מיקס בציפויים שונים שלושה מכל סוג.

הטעם, הוא מעט שונה, הביסקוויט לא אהבנו הוא ממש לא אותו ביסקוויט מרגיש טעם של פלסטיק, הציפוי של השוקולד עבה יותר אבל, היי, יש תן בו (קרמבו) וכן הוא טעים. אצלינו עפו על זה 🙂 המלצה שלנו, התחילו עם המיקס ואז תחליטו מה הכי טעים לכם 🙂 ברוך הבא תן בו 🙂 אנחנו אהבנו מילה של “אמא נגה”.

חשוב לציין! בפס הייצור של ה – תן בו אין חשש לבוטנים ואגוזים כך שילדים רבים יוכלו לראשונה בחייהם לטעום את המוצר.

טווח המחירים – 9.90 – 19.90 ש”ח.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

טבעוניים? משק ויילר, יצרנית הטופו מהמובילות בישראל, משיקה קציצות טבעוניות המכילות טופו וירקות. הקציצות מיוצרות בהליך טבעי וללא ייבוש חומרי הגלם, מה שהופך את המוצר לטרי יותר, טבעי יותר ומעובד פחות.

(צילום:משק_ויילר)

הקציצות מגיעות בשלושה צבעים, לשלל הצבעים של פירות וירקות יש משמעות בריאותית, מאחר וכל צבע מייצג קבוצה אחרת של פיטוניטריאנטים, לכן מומלץ לגוון ולצרוך ירקות מכל 5 קבוצות הצבע- האדום, הסגול, הלבן, הירוק והכתום.  

 הקציצה הסגולה העשויה מטופו וסלק, הקציצה הירוקה העשויה מטופו, קישוא, אפונה וברוקולי והקציצה הכתומה העשויה מטופו, בטטה, גזר ודלעת.
המוצרים החדשים מאפשרים ליהנות מכל הטוב שבטופו בלי להזדקק לידע מוקדם על אופן הכנתו או בישולו, ובתוך דקות בודדות בלבד, לאחר חימום קל בתנור או במחבת. הקציצות מהוות ארוחה בפני עצמה והן עשירות ברכיבים המסייעים לשמירה על הבריאות.

קיבלנו את המוצרים לסקירה – כפי שכתבתי הקציצות מגיעות השלוש אריזות בכל אריזה צבע שונה והרכבים שונים. בכל אריזה 14 קציצות בקוטר של 5 ס”מ. חיממנו אותן בטוסטר, ככה לארוחה מהירה. אהבתי מאד שהקציצות לא יבשות. ממש כפי שכתוב למעלה… “הקציצות מיוצרות בהליך טבעי וללא ייבוש חומרי הגלם, מה שהופך את המוצר לטרי יותר, טבעי יותר ומעובד פחות…” המלצה של משק ויילר להוסיף אותו לתבשיל (שימו לב לתמונה המצ”ב). אנחנו אהבנו גם ככה בטוסטר. הן טעימות בריאות, ובהחלט יככבו אצלינו במקרר 🙂 ממליצה בחום מילה של “אמא נגה”.

המחיר נע בין 25-27 ש”ח לאריזה.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע.

(צילום:אייל_גרניט)

רגישים לגלוטן? חברת “תבואות”, המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום התבלינים האורגניים ומשיקה סדרת תבלינים ותערובות תיבול אורגניים, ללא גלוטן, שיוצרו מגידולים נקיים מרעלים והנדסה גנטית.

הסדרה, המיובאת מהודו, כוללת עשרה תבלינים אורגניים: פלפל שחור גרוס, צ’ילי אדום גרוס, קינמון טחון, כמון טחון, כורכום טחון, ג’ינג’ר טחון, כוסברה טחונה, קארי טחון, גאראם מסאלה טחון ופלפל קאיין טחון.

מהחברה נמסר שהסדרה עשויה 100% תבלינים טהורים המיוצרים מחקלאות אורגנית, ללא גלוטן או תוספות.

קיבלנו ארבעה תבלינים, כמובן כולם אורגניים, לסיקור : קינמון טחון, כורכום טחון, ג’ינג’ר, ופלפל קאיין. חייבת לציין את הארומה החזקה שיש בכל תבלין. התבלינים מוצעים במיכלי פלסטיק מלבניים שקופים ונוחים לשימוש, עם מכסה הנפתח משני הצדדים: צד אחד עם חורים וצד שני מותאם להכנסת כפית. אהבנו 🙂 שהתבלינים אינם מכילים גלוטן. ממליצה בחום מילה של “אמא נגה”.

כשרות: פרווה, באישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר: 12.90 ש”ח למיכל במשקל 75- 90 גרם.

להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

ולסיום –

סיפרתי לכם על החגיגה האישית שלי ברגע שהמותר טאפרוור חזר לארץ? נכון, המוצרים לא זולים אבל, הם האיכותיים ביותר שיש בשוק (והאמינו לי אני מכירה 🙂 . יש חדש באתר Tupperware (טאפרוור): סדרת הקערות האולטימטיביות מגיעות עם מכסים עמידים בפני נוזלים, ללא חשש דליפות. הקערות משתלבות באופן מושלם עם ׳המכסה האולטימטיבי׳ – האביזר השימושי נגד השפרצות  בעבודה עם המיקסר, המסייע לשמירה על משטחי עבודה נקיים.

קערות הערבוב האולטימטיביות עושות חיים קלים במטבח והופכות פעולות כמו ערבוב, הקצפה, לישה, סחיטה, סינון, אפייה, אחסון ואפילו הגשה, לקלות ופשוטות יותר. הן מגיעות עם מכסים עמידים בפני נוזלים, שממשיכים לעבוד גם לאחר שטיפות חוזרות במדיח הכלים. הקערות והמכסים בטוחים לשימוש עד לטמפרטורת 85ºC  ומתאימים לאחסון במקרר ובדרכים ללא שום חשש לדליפות. בתוך הקערות מופיעים סימוני מדידה המאפשרים מדידה מדויקת של מספר מרכיבים ישירות לתוך הקערה.
לקערות בסיס שטוח ויציב השומר עליהן יציבות לחלוטין לערבוב ולישה, והמרקם הפנימי המיוחד שלהן מפחית מהיווצרות שריטות.

צילום:Tupperware

קיבלנו קערה ומכסה כפול לסקירה. אהבנו אותן מאד, למה? מכסה אחד עם פתח נפלא המאפשר להקציף ביצים, להוסיף קמח, שוקולית, קקאו כל מה שצריך לעוגה (היחידה) שאני יודעת להכין בלי להעיף את המוצרים האבקתיים לכל עבר. פשוט מושלם 🙂 מה עוד שיציבות הקערה נפלאה, היא לא זזה פשוט מקובעת למקום. נו, טאפרוור – מוצר מושלם 🙂 והמכסה השני סוגר את הקערה הרמטית… איחסנתי בה מרק והתנדנדתי לעבר המקרר ו… כלום לא נשפך 🙂 מושלם, כבר אמרתי? ממליצה בחום מילה של “אמא נגה”.

לאפשרויות נוספות במשימות הבישול היומיומיות, ניתן להשתמש במכסה יחד עם כל חלקי המסחטה הרב שימושית ואיזי שייקרים.

את הקערות האולטימטיביות של Tupperware ניתן להשיג באתר טאפרוור ישראל: https://tupperware.co.il ,  במגוון מחירים ומידות:

קערה בנפח 2 ליטר – במחיר של 49 ₪.

קערה בנפח של 3.5 ליטר – במחיר של 65 ₪.

קערה בנפח של 6 ליטר במחיר של 105 ₪.

את המכסה האולטימטיבי ניתן להשיג באתר טאפרוור ישראל במחיר של 35 ₪.

כתיבת תגובה