כפר המכביה – מתאים לי

מועדון הספורט כפר המכביה ברמת גן, מרחיב את פעילות החוגים והספורט, משיק מסעדה חדשה וספא מעוצב. אהבנו והחלטנו להישאר 🙂 מילה של “אמא נגה”. 

כפר המכביה (צילום: איילת שאשא)
כפר המכביה (צילום: איילת שאשא)

מועדון ספורט, זה מה שחיפשתי בחודשים האחרונים. ומה היה לי הכי חשוב? בריכה,  ומה בדיוק? טמפרטורת המים בבריכה שתהייה קצת יותר חמימה ומתאימה לי.
הסתובבתי בכל מועדוני הספורט בסביבה. כל אחד הראה לי גודל המקום, המכשירים, חדרי הרחצה, החוגים האמינו לי שום דבר לא עניין אותי. כל מה שרציתי זה בריכה, לשחות.
אני, בעלת לחץ דם נמוך, מתרחצת גם בקיץ במים חמים. לא מסוגלת להיכנס לבריכה או לים כשהמים קרים. מה לעשות קר לי וממש לא סובלת מים קרים. מעדיפה להישאר מחוץ לבריכה.
והשנה, חפצה נפשי לשחות. הכי פשוט, לשים כובע ים, להיכנס למים ופשוט לשחות.
כפר המכביה (צילום: איילת שאשא)
כפר המכביה (צילום: איילת שאשא)

קיבלתי הזמנה לסקר  את מועדון כפר המכביה. זה לא רחוק ממקום מגורי, החלטתי להגיע. מה חדש שם? ממש עכשיו יש מבצע מנוי לשנה + חצי שנה מתנה! ולראשונה, נפתחים החוגים למשתתפים חיצוניים, ומוצעים חוגים עשירים וייחודים לילדים ולמבוגרים. טוב, הגעתי 🙂
מועדון  כפר המכביה הוא מועדון הספורט הגדול בישראל, אשר פרוס על 50 דונם ירוקים של מדשאות ועצי נוי ותיקים, במרכז גוש דן  עם חניה בחינם ובשפע. במועדון 5 בריכות שחיה, מתוכן 2 מחוממות ומקורות.
בדקתי את המים המים חמים ונעימים שאלתי את   מנכ”ל הכפר ארז בן דוד, על טמפרטורת המים וזה ענה לי “…אנחנו מפנקים את החברים שלנו ומחממים את המים במעלה אחת עד 2 יותר משאר המועדונים…” זה בדיוק מה שהייתי צריכה. ברור לכם שנגעתי במים וכן, הם מתאימים לי. זה בדיוק מה שחיפשתי 🙂 מילה של “אמא נגה”.
 
כוריאוגרף קובי צברי בכפר המכביה (צילום: איילת שאשא)
כוריאוגרף קובי צברי בכפר המכביה (צילום: איילת שאשא)

עוד במקום אולם כושר מפואר, 14 מגרשי טניס, כדורסל, קטרגל ושפע של פעילות חוגים לכל קשת הגילאים.
מועדון הספורט כפר המכביה משיק בימים אלו מספר שירותים חדשים המיועדים לרווחת המנויים ולאורחים חיצוניים:
חוגי ילדים ומבוגרים – המועדון, שחרט על דגלו לעודד בכל גיל פעילות ספורטיבית וחברתית  משיק את החוג THE CUBE- חוג היפ הופ ואקרובטיקה עם קובי צברי הכוריאוגרף והרקדן הראשי של הצמד סטטיק ובן-אל וכוכבת התוכנית “רק רוצים לרקוד” – ליקה בזאלי. החוג מיועד לילדים ומבוגרים כאחד.
*נפתח סטודיו לשיעורי פילאטיס מכשירים בהדרכת מיטב המדריכות .
*האקדמיות לשחייה ולטניס – חוגי השחייה מתקיימים בכל חודשי השנה בבריכה המקורה וחוגי הטניס במגרשי הטניס החיצוניים.
K קפה בכפר המכביה
K קפה בכפר המכביה

“K קפה” בכפר של קבי פרץ היא מסעדה עם תפריט בריאות עשיר, המתאים לכל המשפחה. מנות בריאות וטעימות מוגשות בטוב טעם ומפנקות. במקום נערכים ערביי קונספט ייחודיים בשילוב מוזיקה ובילוי. K קפה, ממוקמת בלב המועדון ומהווה אבן שואבת למפגשים חברתיים. ניתן לקיים במסעדה אירועים פרטיים ואירועי חברות עסקיות. יש אפשרות להגיע רק למסעדה. ניתן לקבוע פגישה או להגיע עם משפחה וחברים ולהנות מאוכל טוב ומוסיקה.
המקום פתוח לכל אחד. תאמרו בכניסה שאתם באים ל – ל K קפה. מבטיחה לכם שתהנו.
אירועים בכפר – 
מועדון הספורט פותח שעריו לעריכת אירועים פרטיים ואירועי חברות עסקיות. שילוב של פעילות ספורטיבית עם מיטב המדריכים המיומנים של המועדון במרחבים ירוקים והנאה משפע המתקנים והאפשרויות של המועדון הגדול בישראל.
כפר המכביה
כפר המכביה

מתחם מלתחות וספא חדש – 
מתחם מפנק הכולל סאונות, מקלחות זרמי מים, פינת התרגעות מפנקת וחדר טיפולים.
טיים אאוט ספא קלאב- מרכז טיפולי מגע לכל המשפחה (מגילאי 16 ומעלה) עם התמחות באנשים פעילים ספורטיבית עם חדר טיפולים זוגי.
פתוח 7 ימים בשבוע.

מועדון ספורט כפר המכביה ממש מתאים לי. אם תרצו תוכלו למצוא אותי בבריכה, שוחה או יושבת ונהנית ממנה טובה ובריאה אצל קובי פרץ ב K קפה. הקפה עלי 🙂 . אהבתי וממליצה בחום – מילה של “אמא נגה” .

כתיבת תגובה