מלון ibis ירושלים – קפיצה קטנה לחו”ל

רוצים להרגיש בחו”ל אבל ללא כל הטירחה של נתב”ג? רוצים להרגיש בחו”ל ולהיות בבית? רוצים להרגיש חו”ל ממש כאן קרוב? ממליצה לכם להיכנס לרכב, ותוך 40 דקות נסיעה מהמרכז, אתם מגיעים למלון ibis בירושלים, ובום! אתם בחו”ל – מילה של “אמא נגה”.

ירושלים מטיילת ארמון הנציב

קיבלתי הזמנה לסקר את מלון ibis בירושלים. מעט חשבתי ומיד הסכמתי. אמרתי לעצמי, נתב”ג עכשיו פקקים פשוט סיוט. מזוודות הולכות לאיבוד, המתנה של שעות ואפילו שמעתי על טיסות שברגע האחרון – מתבטלות.

וירושלים, קרובה זמינה נחמדה יכולה בהחלט להוות אופצייה נפלאה לחופשה. וכך בהחלטה של רגע מהיום למחר החלטתי יאללה, נוסעים לירושלים לחופשה של 24 שעות.

לא תכננתי כלום, כל מה שרציתי חופשה ככה בקטנה. יום רביעי בשעות הבוקר המאוחרות כבר היינו בדרך לירושלים. בשבילי ירושלים היא כמו אוויר נשימה. אני אוהבת לטייל ברחובותי, בשווקיה ועוד. מזג האוויר פשוט נפלא הלחות נמוכה וקצב החיים בה שונה מהשגעת של המרכז.

קפה וסלט בממילא מול חומות העיר העתיקה

לפני ההגעה למלון נכנסנו לימק”א רצינו לנוח ולשתות קפה וסלט. המסעדה הייתה סגורה עקב אירוע. התרשמנו מהמבנה הסימטרי הנפלא ומהתקרה הדמשקאית היפייפיה בכניסה. משם המשכנו לממילא וישבנו מול חומות העיר העתיקה עם קפה וסלט. כבר חו”ל 🙂

לקראת שעות הצהריים המאוחרות הגענו למלון ibis styles השוכן ברחוב בן יהודה 4 ירושלים.

הכניסה למלון איביס סטייליס
מלון איביס סטייליס

המלון ממוקם במרכז המדרחוב, לא ניתן להגיע עם רכב.. אין חניה במלון – חשוב להתארגן לפני. ממליצה להסתובב ולחפש חניה. חניה בחניונים עולה הרבה כסף.

הגענו למלון, איך שפתחנו את הדלת הרגשנו שאנחנו במקום אחר. כל החוץ נשאר בחוץ ונכנסנו לתוך רוגע שקט שאפף אותנו מיד… ממש תחושה של חו”ל. מלון נקי, נעים מאד, בעיצוב אורבני, עכשווי מאד נעים. אהבתי מאד 🙂 מילה של “אמא נגה”.

עלינו לחדר, התלהבנו מאד. חדרים נקיים מתוקתקים כל חדר מעוצב בסגנון של ירקות / פירות שוק. החדר שלנו היה על טהרת האפונים, חדר אחר, חדר משפחתי, היה על טהרת האספרגוס וכ’ו…

חדר משפחתי מלון איביס סטייליס
חדר זוגי מלון איביס סטייליס
חדר זוגי מלון איביס סטייליס

מלון  ibis stylesשוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וגם חדרי המלון מעוצבים כהומאז’ לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד.

הנחנו את החפצים ויצאנו לשוטט בסביבה. הכל נמצא כאן במרחק נגיעה. נחלת שבעה, כמובן המדרחוב היפה, גם שוק מחנה יהודה נמצא במרחק הליכה.

הכביסה 🙂
נחלת שבעה 🙂

למחרת בבוקר ארוחת הבוקר במסעדה בקומה ה 8 . מגוון עשיר המכיל ירקות חתוכים, סלטים, גבינות, מאפים הנאפים במקום, סוגים שונים של קורנפלקס, מיצים הכל כך כך נקי כל כך אסתטי. לא היו בורקסים ולא שקשוקות הכל כל כך נקי, אלגנט. פשוט תענוג 🙂 תחושה של חו”ל מילה של “אמא נגה”.

מזנון ארוחת הבוקר
מזנון ארוחת הבוקר
מזנון ארוחת הבוקר

לסיכום – מלון ibis styles, סיפק לנו 24 שעות של חופשה אורבנית נהדרת, שמחה, צבעונית ומאד מאד שקטה ואלגנטית במרכז העניינים של העיר ירושלים 🙂 חזרנו הביתה כאילו היינו בחו”ל אבל בארץ 🙂 ממליצים בחום! מילה של “אמא נגה”.

ארוחת בוקר איביס סטייליס

מה עוד ניתן לעשות בירושלים? בקיץ הקרוב מלונות איביס ירושלים מזמינים אתכם להזמין חופשה ולהנות ממגוון האירועים והאטרקציות בבירה:

שבוע העיצוב ופסטיבל הקולנוע ירושלים – תינתן הנחה של 15% ללילה למזמינים לתאריכי פסטיבל הקולנוע ירושלים שיתקיים בין ה-21.31.07. ההנחה תינתן למזמינים במרכז ההזמנות של המלון בטלפון 9709*, על בסיס מקום פנוי בהתאם לנוהלי מכירת המלונות וללא כפל מבצעים.

פסטיבל הבירה –  למזמינים לתאריכי פסטיבל הבירה שיתקיים ב- 6-7.07, יינתנו מחירים מיוחדים למזמינים מראש עבור לילה החל מ- 570 ₪  כולל מע”מ חדר זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר.

חופשה בשלייקס – הנחה בגובה 20% לאזרחים ישראלים ותיקים (בהצגת תעודה בעת ההגעה למלון) המזמינים חופשות אמצ”ש החל מ-מוצ”ש ועד רביעי, בחודשים שבין יולי 2022 לאפריל 2023.

למקדימים להזמין עד ה-15.07 לחודשי הקיץ יולי-אוגוסט יינתנו בנוסף כרטיסי כניסה לשלל אטרקציות ותערוכות בבירה לבחירה: כרטיסים לאקווריום או לגן החיות התנ”כי או למוזיאון האסלאם לתערוכות פייזלי + אוסף השעונים, או למוזיאון מגדל דוד או לחיזיון הלילי בעיר דוד.

הכרטיסים לאטרקציות יינתנו רק למזמינים ישירות במרכז ההזמנות של המלון בטלפון 9709*, ויהיו ניתנים למימוש רק בימים א’-ד’ כולל וללא כפל מבצעים. מספר הכרטיסים מוגבל.

סיורי שבת ירושלמיים בחודשי הקיץ – למזמינים לילה בסוף שבוע במלונות איביס בחודשי הקיץ, יערכו סיורי שבת ירושלמיים מודרכים לזוגות ומשפחות שיובילו את המטיילים להרפתקה מיוחדת בין אתרי ירושלים. הסיורים בהרשמה מראש ומותנים במספר משתתפים.

הסיור יוצא מהמלונות לעבר העיר העתיקה אל שער יפו ומשם לתצפית חוצות היוצר, בריכת הסולטאן וגיא בן הינום. בסיור יתוודעו לסיפור בניית השכונה הראשונה שנבנתה מחוץ לחומות – משכנות שאננים ומשם ימשיכו למרכז מורשת בגין, התחנה הראשונה, שכונת ימין משה ותחנת הרוח של מונטיפיורי. בחזור נעבור דרך ימק”א ושכונת מחנה ישראל, גן העצמאות ושכונת נחלת שבעה. משך הסיור כ-4 שעות.

כתיבת תגובה