מעגלים לטובת עמותת "ילדים בסיכוי"

עמותת “ילדים בסיכוי” ו – Toys R Us מזמינים אתכם להצטרף למיזם “עיגול לטובה”, גם לקנות צעצוע לילדים וגם לתת מתנה עם ערך חברתי, לשמח את ילדי הפנימיות בישראל וגם לקבל מתנה  20 ש”ח לרכישה באתר המותג.

תמונה באדיבות Toys R Us
תמונה באדיבות Toys R Us

הימים ימי קורונה. נכון לעכשיו, בשל המצב שנכפה עלינו, אין קייטנות ופעילויות לילדים,   ועוד רגע ייתכן וגם בית הספר של הקיץ ייסגר, והילדים חשים שעמום וחוסר מעש בבתים.
בדיוק לשם כך, Toys R Us מזמינה את ציבור לקוחותיה לרכוש לילדים דרך אתר האינטרנט משחקים, צעצועים לבית ומשחקי חצר לגינה, כדי שיוכלו ליהנות ולהעביר את זמנם בעשייה מסקרנת ומפתחת ולא רק במסכים. ובנוסף, בלי הרבה מאמץ, לדאוג לשמח עוד ילדים, שגדלים בפנימיות ומזלם לא שפר עליהם.
בישראל חיים כיום כ-10,000 ילדים ובני נוער, אשר הוצאו ביוזמת רשויות הרווחה ממשפחות מורכבות המתמודדות עם התמכרויות, מחלות קשות, תקופות מאסר, נטישה או יתמות. אותם ילדים, שחלקם חוו שנים ארוכות וקשות של הזנחה, התעללות וכאב, חיים בפנימיות רווחה ובמשפחות אומנה ברחבי הארץ. עמותת “ילדים בסיכוי” , זוכת פרס הנשיא למצוינות, מעניקה סיכוי אמיתי לילדים, נוער וצעירים בסיכון בוגרי פנימיות, לשקם את נפשם העדינה ולהישיר מבט אל העתיד. מטרת העמותה היא לספק לכל ילד הזדמנויות דומות לאלה העומדות בפני ילדים שגודלו על ידי הוריהם בבתים נורמטיביים, כך שגם הם יוכלו לגדול, לתפקד בצורה מיטבית ולתרום לחברה.
איך זה קורה?
Toys R Us מפרגנת ללקוחותיה שייבחרו להצטרף ולסייע לילדי הפנימיות, ומעניקה הטבה לרכישה באתר בסך 20 ש”ח (ניתן לממש את ההטבה על כל המחלקות, והיא אינה כוללת כפל מבצעים)
איך מקבלים זאת?
כל מי שמצטרף לעיגול לטובה (פלטפורמה המאפשרת איסוף ותרומת האגורות הקטנות שמצטברות מעסקאות אשראי שונות), מקבל מידית את ההטבה. ממוצע התרומה החודשית לאדם הוא בסך הכל כ – 4 ₪, למשל אם קנית בסופר ב9.90 ₪, סכום הקנייה יעוגל ל10 ₪, ו0.10 ₪ ייתרמו לעמותה. אז אמנם מדובר בשקלים בודדים, אבל יחד עם מאות אלפי מעגלים ומעגלות, הכסף הקטן משנה הרבה! הרישום לקבלת ההטבה נעשה באתר toysrus.yeladim.org.il.
 

כתיבת תגובה