פרומיס משיקה מארז שפתיים

תמונה כפופה לזכויות יוצרים (אמא נגה)

שפתיים, מושלמות לחיוך צריכות להיות רכות נעימות ומלאות בלחות. בפרומיס חשבו על זה והשיקו את מארז השפתיים. מארז השפתיים של פרומיס מגיע במשלוח נפלא ומרגש, כרגיל כמו כל האריזות של פרומיס 🙂 שתמיד כייף לקבל. בתוך הארוזה יש קיט חמוד המכיל בתוכו שני מוצרים.

מארז של פרומיס – חגיגה

האחד ספוגית תות רכה ונעימה והשני שפורפרת ובה 15 מ”ל של משחה מתוקה ורודה/סגולה בריח תות המבוססת על שמנים טבעיים כמו, שמן אגוזי מקדמיה ושמן חוחובה. מועשר בתמציות טבעיות של תות ואבטיח אשר עשירות בסוכרים, ויטמינים ובנוגדי חמצון, המעניקים לחות ורכות לעור השפתיים ומגנות עליו מפני נזקי הסביבה.
פרומיס שילבו 3 סוגי סוכרים בגדלים שונים ולכן פעולה העיסוי לא שורטת את השפתיים.

פרומיס

יש למרוח את המשחה על השפתיים ולעסות בעדינות עד שגרגרי הסוכר נמסים לתוך השפתיים, השמנים הטבעיים חודרות לעור העדין של השפתיים, ומותירות אותן רכות ונעימות. ניתן להשתמש בספוגית המקסימה לעיסוי השפתיים ולהמסת הסוכר שבמשחה.

קיבלנו את המוצר לסיקור, את האריזות של פרומיס אני מאד אוהבת לקבל. תמיד יש התרגשות, מה חדש הפעם? האריזות יפייפיות תמיד עם נייר משי עדין ובתוכן ‘יושב’ לו מוצר חמוד ממש 🙂

הפעם, בתוק הקופסה הייתה עוד קופסא – קיט, המארז של השפתיים ובתוכו השפורפרת והספוגית החמודה.

השתמשתי במוצר בדיוק כפי שאמרו. מעט משחה על השפתיים ועיסיתי אותה באצבע עד להמסת גרגרי הסוכר. התחושה ממש של פילינג אמיתי המסיר שאריות של עור יבש וסדוק, מה שמאפיין את הקיץ. לאחר הפילינג יש תחושה קלה של עיקצוץ שנעלמת לאחר כדקה.

פרומיס

גרגרי הסוכר נמסים ובמקביל הלחות נכנסת ומותירה שפתיים רכות, נעימות ומלאות בלחות 🙂 וכמובן הריח נפלא 🙂 אהבתי מאד 🙂 ממליצה בחום 🙂 מילה של “אמא נגה”.

המוצר לא מיועד לסוכרתיים.

מחיר 77 ש”ח

ניתן להשיג באתר של פרומיס – https://promise-cosmetics.co.il/

כתיבת תגובה