פריז הקטנה באמצע נווה צדק

להסתובב בנווה צדק, זו חופשה אמיתית, להכנס לספא של אווה או כמו שמכנים בשפת הילידים “איל דה בוטה דה אווה”  זה כבר להרגיש בפריז הקטנה באמצע נווה צדק.

הספא של אוה
הספא של אוה
נווה צדק, השכונה הראשונה של ת”א מתחדשת כל הזמן. להסתובב שם זה פשוט קפיצה קטנה לחו”ל. הרחוב, הבתים, החנויות, המסעדות קסומים לאין שיעור. הפעם תפס את עינינו מתחם ספא מיוחד הנקרא הספא של אווה “איל דה בוטה דה אווה” פשוט פריז הקטנה באמצע נווה צדק.

כבר שנכנסים לספא הבוטיק בנווה צדק ניתן להאזין לשונסונים צרפתיים קלאסיים, המקום מעוצב בסגנון פריזאי, ניתן לשבת על כורסאות אשר מזכירות את אחד מארמונות המלכים בצרפת, נברשות גדולות בסגנון הרוקוקו שיורדות ממרומי התקרה, פריז, כבר אמרתי?…

המקום מעוצב בסגנון פריזאי מציע מספר רב של טיפולים מיוחדים.

אני הסתפקתי בטיפול מניקור ופדיקור עדין ונקי. אהבתי מאד ששאלו אותי “את רוצה פרנ’ץ עגול או ישר?” שאלה כל כך פשוטה שלרוב לא נשאלת. פשוט נעשה.

כמו כן אהבתי את סידור הגבות של אירנה. אני, בעלת עור רגיש וקשה לי לסבול כאב. סידור הגבות היה עדין ומיוחד ואהבתי את ידה הקלה והעדינה של אירנה.

במקום ניתן למצוא גם מיטת טיפולים שבה ניתן להתפנק עם מסאג’ים שונים, טיפוליי פנים ועוד…

דוגמאות לטיפולי פנים שהספא מציע:

הספא של אווה
הספא של אווה

הידרהדרמי קלאסי- המטרה: ניקוי, איזון, טיהור, לחות. הטיפול כולל :סבון, 2 סוגי פילינג, החדרת לחות בהתאם לסוג העור, ניקוי עמוק, חמצן, המרצה לימפתית, מסיכה, עיסוי קל.

הידרהדרמ ליפט- המטרה : ניקוי, לחות, טיהור, מיצוק. הטיפול כולל :סבון, 2 סוגי פילינג, החדרת  לחות, ניקוי עמוק, חמצן, המרצה לימפתית, התעמלות לשרירי הפנים מתאים למיצוק העור.

הידרהדרמי לעיניים–  המטרה:לחות, טיהור, מיצוק ,החלקת קמטים באזור העיניים. – טיפול המתמקד באזור העיניים בלבד. כולל ניקוי, פילינג קל, החדרת לחות וויטמינים, המרצת לימפה, מסיכה.

דוגמאות לעיסויים שהספא מציע:

עיסוי שוודי קלאסי– מפנק, מרגיע שרירים, מאזן לימפה. עיסוי נעים וזורם. מתאים במיוחד לאלו שסובלים מלחץ גופי כללי ולאלה שאוהבים פינוק.

עיסוי רקמות עמוק– משחרר מתח ולחץ מרקמות חיבור, מרכך ומגמיש. עובד על שכבות השרירים העמוקים. מסלק רעלים. מומלץ לכל אלה העוסקים באורח חיים פעיל במיוחד.

עיסוי משולב– שילוב של מגוון סגנונות. בהתאם לבקשת המטופלת.

עיסוי קצוות– התמקדות בקצוות הגוף. רגליים, ידיים, קרקפת, כתפיים ופנים. משחרר מאוד ומרגיע. מתאים לכולם.

רפלקסולוגיה– התמקדות בכפות הרגליים. לחיצות ממוקדות ושילוב של עיסוי קל ובינוני. משפר תפקוד איברים פנימיים וזרימת הדם והאנרגיה בגוף. משחרר ומרגיע.

אווה מכון יופי וספא, שבזי 67 נוה צדק, תל אביב

כתיבת תגובה